Voznja sa samo jednim cilindrom a ne dva na dvocilindrasu....?

bobanovic

Member
Kao sa pise u naslovu..
Mene zanima što će prvo crknut pri ovome...naime danas posto ima svakakvih majmuna u mojoj školi netko si neda mira nego mora meni oko motora prckat...
Naime ja nisam primjetio da mi je skinuta lulica s svjecice, sjeo lijepo upalio okretaji normalni do 1500 al padaju brzo mislim ono ajde hladan je, krenio idem nekih 500 metara do kafica di mi je ostatak razreda i stao tamo s njima, vozio sam cca 70 u trecoj...i stao odmah ugasio sjeo..tek kasnije kad sam planirao krenit dalje sam ga planirao grijat kad sam upalio i zacuo neko lupkanje i odmah primjetio da je lulica odvojena....

sad mene zanima pošto je motor nakon povratka lulice normalno radio, što se desavalo u masini,koliko je on za razliku od obicnoga trpio, i zasto nije odmah crko, koliko je ovo smnjilo vijek trajanja,a najvise koi kkkk je danasnjoj mladezi da sad moramo jedni drugima motore unistavat i dovodit zivot u opasnost?
 
ma jesam vratio sam ono odmah cim sam primjetio i radio normalno sve...samo mi nije jasno i dalje sta je ljudima u glavi,da je svijet stvarno pun tolikih imbecila.

No kad jedan klip samo radi,shvacam da drugi nemoze mirovat na mjestu nego prati rad kako ovaj dole on gore i obrnuto (rednih 2)...znaci onda vise trpi radilica i ovaj koi radi, no sto se desava sa gorivom kod ovoga drugog koji ne radi?


i thx na olaksanju  (y)
 
ne brini ništa mu nije i ništa mu neče bit ,ja sam vozija sa jednim cilindrom puno puti i puno više kilometara nego si ti naveja pa tadašnjoj Jawi ili ČZ nije bilo ništa
 
skoro RIP  :mrgreen: a kaj bi mu bilo...iako ne sumnjam da bu se sada netko našao i od ovoga napravio dramu  :shock:
 
bobanovic said:
ma jesam vratio sam ono odmah cim sam primjetio i radio normalno sve...samo mi nije jasno i dalje sta je ljudima u glavi,da je svijet stvarno pun tolikih imbecila.

No kad jedan klip samo radi,shvacam da drugi nemoze mirovat na mjestu nego prati rad kako ovaj dole on gore i obrnuto (rednih 2)...znaci onda vise trpi radilica i ovaj koi radi, no sto se desava sa gorivom kod ovoga drugog koji ne radi?


i thx na olaksanju  (y)

netribas se cudit  :palacdolje: svasta budali padne napamet glavno da su ti sve dijelovi na motoru :D
 
najvise mi bio bed kad su mi maznuli crvene metalne ćepice na gumama  :( ....20 minuta sam ih skido s jugica :mrgreen:
 
Koji motor je u pitanju?
 
bobanovic said:
Piše ti...kinez...pocetnik sam,najbolje na ovome naucit sarafit i sve =)

Ima 2 cilindra?  :misli:

Koji motor vozis?
 
zongshen 125-4t malena kubikaza u skladu s vozackom, nema pregrijavanja,potrosnja 4-5-6 litara ovisno o voznji..maksimalna brzina kazaljka je dosla na rijeckoj zaobilaznici na nizbrdici do 140 al to laze to cemo uskoro izmjerit tocnije..a tezak je u pm.
11 konja s vise snage od 6 do 11 ooo okretaja..i rezervar onako 16 litara vrhunac svega dodes do zagreba i natrag s jednim rezervarom  :mrgreen: tankam jednom mjesecno xD.
Uglavnom motor je kopija yamahe ybr.
 
dobro si prosao jer ga nisi vozio na duzu relaciju..inace pitao si sta se desava u takvim situacijama....Pa desava se da motor radi na  1 cilindar...gorivo i dalje dolazi u cilindar...ali posto nema iskre na svjecici..nema ni sagorijevanja...te gorivo tako dospjeva u karter motora...i mjesa se sa uljem....a takodjer taj cilindar biva nepotrebno ispiran sa gorivom..pri cemu to gorivo smanjuje efekt podmazivanja cilindra sto moze za sobom povuci i zarivbavanje istoga....Uglavnom...duza voznja bi mu itekako skodila.... :?
 
bmw m 5 said:
dobro si prosao jer ga nisi vozio na duzu relaciju..inace pitao si sta se desava u takvim situacijama....Pa desava se da motor radi na  1 cilindar...gorivo i dalje dolazi u cilindar...ali posto nema iskre na svjecici..nema ni sagorijevanja...te gorivo tako dospjeva u karter motora...i mjesa se sa uljem....a takodjer taj cilindar biva nepotrebno ispiran sa gorivom..pri cemu to gorivo smanjuje efekt podmazivanja cilindra sto moze za sobom povuci i zarivbavanje istoga....Uglavnom...duza voznja bi mu itekako skodila.... :?

hvala be em dovju. Ova verzija ne zvuci tako lose,pogledajmo s pozitivne strane bar sam ispro cilindar sad moram jos drugi  :mrgreen: 

ima jos koa teorija iz prakse od nekog drugog :misli:  :)
 
S obzirom da "ispad jednog ( ili više ) cilindra" i nije baš nevjerojatna stvar, i može se svakom dogoditi na putu,
možda nebi bilo loše da potrošimo još koju riječ !

Generalni zaključak / preporuka ponašanja ne postoji, jer u najmanju ruku, u "istu košaru" nije moguće trpati 4T i 2T motore.

Ostanimo u okvirima 4T - tehnologije !

Uzroci cilindarskog ispada se svode na
- nestanak paljanja ( mogući kvar svječice, kabela, induktora, ECU izlaza , prekid spojeva, vlaga, .... , lopovski / mangupski poslovi ! )
- gubitak ubrizgavanja / rasplinjavanja goriva za dani cilindar ( kvar elektrike/elektronike ubrizgavanja, ... , kvar rasplinjača, ... )    

Dobra je okolnost ako u danim uvjetima uopće uspijevamo razaznati uzrok ( klasu uzroka ) ispada.

Podosta generalno se može reći da bez obzira na uzrok, ako motor još ima dovoljno snage ( a obično ima ako radi 1 od 2 , odnosno
barem "povoljna" 2 od 4 ) lagana vožnja i do nekoliko stotina km neće uzrokovati trajne posljedice na motor.
Opet generalno, u povoljnijoj situaciji motori s vodenim hlađenjem i V konstrukcijama zbog manje osjetljivosti na temperaturnu
neujednačenost cilindara, odnsno motori s primitivnijijom izvedbom upravljanja gorivom smjesom / ispušnim plinovima.

Povoljnija varijanta je ispad ( redukcija funkcionalnosti ) cilindarskog napajanja gorivom smjesom ( nema goriva u cilindru, ispuhu , katalizatoru ).
No ipak, daleko vjerojatnija je varijanta ispada paljenja.

Ispiranje cilindara nije najveći problem jer u režimu lagane i ujednačene vožnje do cilindra ne dolazi "kapljičasto gorivo", a i stijenke cilindra
ubrzo imaju značajnu temperaturu ( neporemećena faza kompresije i posljedično zagrijavanja ), te kondenzacija goriva na cilindarske stijenke i
eventualno ispiranje mazivog filma nije moguća ( obnavljanje mazivog filma je i dalje uredno jer sustav podmazivanja radi ! ).

Značajniji problem je na suvremenim motorima ispušni sustav s katalizatorom. Katalizator može biti upropašten vrlo poremećenim sastavom ispušnih plinova
( puno kisika , puno neizgorenog goriva ). Poseban problem mogu biti po lambda sondi ( sondama ! ) regulirani sustavi ubrizgavanja. Lambda zbog puno kisika forsira prebogatu smjesu - posljedica su CO i čađa na radnim cilindrima. Moguća čađa nije "sreća" ni za ispušne ventile, kanale, ispuh, katalizator -
no ako se kasnije "pažljivo ispuše umjerenom vožnjom", posljedice, osim za katalizator, nisu vjerojatne.

Na koncu, zapitajmo se koliko miliona vozača, i ne znajući, svakodnevno vozi svoje automobile bez jednog ( ili više ! ) cilindara.
Stanje se često konstatira tek prilikom eko-testa kod registracije, uzrok "ispravi" na servisu, i - tjeraj dalje !    

 
pa na ovu malu kilometrazu ne bi se smjelo nista dogoditi a vjerovatno i nije ... a vjerovatno su ti frendovi ljubomorni kaj voziš motor  (y)
 
Mi si takve stvari radimo još dan danas.....na dnevnoj bazi. :mrgreen:

Prije sljedeće vožnje provjeri obje lulice (ako imaš dva cilindra), i ne samo lulice, one žice koje idu u lulice su ti samo zataknute u lulice....provjeri i to.
 
Ma pretpostavit cu da drugima u skoli ne pase naziv motora i to ljubomora, on ima ja nemam pa ajmo sj....t. Ma dobro u redu na dnevnoj bazi kao sprdancija,drugo je kad ti netko ono dok ne gledas a dobri ste poznanici skine lulicu il prebaci kill swich pa znas ko je...al ono doc iz cistoga mira nekom koga ni neznas vec je drukcije.

Dobro iz svega ovoga mogu zaključiti da mu nije ama bas ništa..Znaci idemo pali vozi po dobrom starom režimu.


No sad jos jedno pitanje,ovako nestrucno, kad motor nema kugblu znaci paljenje samo na struju ili guranje, što ako presalgamo motor? Danas mi slucajno palo to na um pa nisam imo ideje sa napravit osim pokusat upalit na guranje ukoliko se to dogodi, no ima li koa druga tehnika?