Evo ovako, zanima me jeli itko ikada stavljao getribu o VXR 200 na VX 125, dali ide sta brze, koliko izgubi na ubrzanju, isplatili se to uopce stavljat na standardnih 125ccm?
(Ramisljam stavit jos Malossi variomat da vratim bar nesto izgubljeno na ubrzanju.)
išo bi ti manje u krajnjoj nego sad zato jel nema snage za to
ostavi sve fuš metode sa getribom duljom i multivarom, jel dosta para ,aa zakurac
prvo pukni gore 200ccm i onda sve ostalo jel bez 200ccm nema muzike
dok je gore 200ccm onda getriba treba ić gore, na 125 zaboravi
bum javio za par dana kad variomat malo posložim jel mi se remen neće popet do kraja i da ga iz aviona bacim neće preko 130
imam remen od vxr-a koji je uži od vx-ovog 1,5mm pa moram bolcnu kratit
jandro kaze da je od vx-a 1,5 mm siri nego od vxra i ovaj od vx nema rebra sa druge strane za hladenje
imam ti ja malossi vario za vxr ak oces pa se javi
jandro kaze da je od vx-a 1,5 mm siri nego od vxra i ovaj od vx nema rebra sa druge strane za hladenje
imam ti ja malossi vario za vxr ak oces pa se javi