VXR getriba

runner125

New member
Evo ovako, zanima me jeli itko ikada stavljao getribu o VXR 200 na VX 125, dali ide sta brze, koliko izgubi na ubrzanju, isplatili se to uopce stavljat na standardnih 125ccm?
(Ramisljam stavit jos Malossi variomat da vratim bar nesto izgubljeno na ubrzanju.)
 
nemas ti toliku snagu za duzi prijenos  :palacdolje:

to se radi ako ide klip i cilindar od vxr ili 209 gore ne bitno pa odma i s tim duzi prijenos

a ovako je pusiona
 
išo bi ti manje u krajnjoj nego sad zato jel nema snage za to

ostavi sve fuš metode sa getribom duljom i multivarom, jel dosta para ,aa zakurac
prvo pukni gore 200ccm i onda sve ostalo jel bez 200ccm nema muzike
dok je gore 200ccm onda getriba treba ić gore, na 125 zaboravi
 
runner125 said:
Dobro, ali koliko tebi ide VX-R sa originalnom getribom?

bum javio za par dana kad variomat malo posložim jel mi se remen neće popet do kraja i da ga iz aviona bacim neće preko 130
imam remen od vxr-a koji je uži od vx-ovog 1,5mm pa moram bolcnu kratit
 
A to je ta razlika izmedu remenja VX-a i VXR-a, zato je i skuplji!?
Znas li koga da prodaje Malossi variomat? (polovan)
 
runner125 said:
A to je ta razlika izmedu remenja VX-a i VXR-a, zato je i skuplji!?
Znas li koga da prodaje Malossi variomat? (polovan)

jandro kaze da je od vx-a 1,5 mm siri nego od vxra i ovaj od vx nema rebra sa druge strane za hladenje
imam ti ja malossi vario za vxr ak oces pa se javi  (y)
 
bmwlik said:
jandro kaze da je od vx-a 1,5 mm siri nego od vxra i ovaj od vx nema rebra sa druge strane za hladenje
imam ti ja malossi vario za vxr ak oces pa se javi  (y)

krivo sam gledo, 1mm točno je širi
 
nista nemoj kemijat prvo 200 ili209 cilindar gore onda sve ostalo (y)