Vyrus 987 C3 4v ... najlakši i najači ...

wulfy

New member
VYRUS, je iz Italije i oni kažu: ,,nismo fabrika, nismo korporacija, ... mi smo ručni rad, ručni rad kakav danas nedostaje, ručni rad prilagođen svakom klijentu posebno ... mi pravimo najlakše sportske motocikle na svjetu''. Da bi se shvatila ova filozofija u potpunosti pomenuću da je osnivač ove kompanije Ascanio Rodorigo,  koji je početkom osamdesetih radio u Bimoti, u društvo mu je pravio Massimo Tamburini. Do sada se Vyrus-ova produkcija zasnivala na dva modela: 984 C3 2v koji ima Ducati agregat zapremine 992 ccm i teži 150 kg; 985 C3 4v, sa mašinom od 999 ccm i težinom od 157 kg. No, na Milanskom sajmu predstavljaju treći model sa oznakom 987 C3 4v.

Vyrus 987 C3 4v, novi model će se nuditi u čak tri verzije. Sve tri pokreće agregat iz Ducatija 1198 koji je dorađen od strane Vyrusa.

Prvi, bazni model, razvija 170 KS, dok je težina motocikla 163 kg.

Drugi model će uspjeti da razvije 184 KS, dok će mu težina iznositi 158 kg.

Treći, top model, uz pomoć prinudnog punjenje razvija 211 KS, a ta snaga će pokretati 154 kg.

Ascanio Rodorigo kaže: ,,Te motocikle će svako moći da vozi, a da se pritom ne ubije. Caka je u maloj težini, a ne u čistoj snazi. Lako se obara u krivine i tako je građen da je stabilniji što se više pokušava dosegnut limit. Zato se i vrlo brzo stiče poverenje u ovu mašinu.''

Osim savršene ciklistike, podrazumjeva se i gomila elektronike koja će obuzdavati tu veliku snagu.

Dok se ne pojave fotografije modela 987 C3 4v, evo vam dvije ,,starog'' modela 985 C3 4v

img15.jpg


img19.jpg
 
Sve te talijanske izvedenice, više ili manje poznate širim masama, a pogotovo kad je Tamburini u igri ,se zapravo svode na kopiju NCR Millone. Što naravno da nije loše ali ne treba prešutjeti. :jesus:
 
Cijene (nije da je nesto bitno kod ovakvih motora)
You would probably expect the Vyrus 987 to be very expensive and you would be right, of course. According to MCN, the base model will be priced at £44,000 (US$69,500), the R version will cost £50,000 (US$79,000) and the supercharged version will carry a price tag of £71,000 (US$112,000). Whew!
 
mate said:
Sve te talijanske izvedenice, više ili manje poznate širim masama, a pogotovo kad je Tamburini u igri ,se zapravo svode na kopiju NCR Millone. Što naravno da nije loše ali ne treba prešutjeti. :jesus:

Kao i raznolika paleta Italijanskih motocikala  :mrgreen:
 
izgleda lijepo, ostalo nebih komentirao  :wink:
 
MAX79 said:
No coment!!! Neka verzija Bimote! Neznam koji model!!  :shock:

hehe, budu odma skidali top i grane...samo da se čuje  :LOL:
 
kao i Ferrari, Lamborgini, Porche, Aston Martin i tako te marke, ko ih servisira u HR. Ko ima keš ne pita za servis ekskluzive. Zato i postoje japaneri za obične smrtnike.
 
MAX79 said:
No coment!!! Neka verzija Bimote! Neznam koji model!!  :shock:

TESI 1D;2D;3D
 
Meni je motor vauuu al to kaj se tiće servisa ko onaj kolekcionar iz Osjeka tih ekstra klasa kaj mu je ferrari krepo i talijani došli njemu doma odma jbg nije to kikiriki auto/motor s akcije  (y)
 
DanijelRs said:
Meni je motor vauuu al to kaj se tiće servisa ko onaj kolekcionar iz Osjeka tih ekstra klasa kaj mu je ferrari krepo i talijani došli njemu doma odma jbg nije to kikiriki auto/motor s akcije  (y)

hehe danas mi baš frend pričao o tom ferariju...  (y)
 
Meni kad se pokvarija Jaguar na putu (sitnica al je sta)  ljudi su mi platili hotel ,dali zamjensko auto i platili put te moje vozilo doveli doma da ja nebi iša u zagreb ponj (njihova greška(da je moja možda nebi bilo ništa od tog))  :misli: , tako isto i za tog Ferarija a virujen da bi bilo i za ovog  Vyrus 987 C3 4v.  (y) Koliko para toliko i muzike!!!
 
bmw m 5 said:
70.000 eura nema sanse da bi dao za taj motor...a pogotovo za talijana... :(

ah karizma nema cijenu :mrgreen: