WSBK 2020

:shock: :misli:
 

Attachments

  • 04.jpg
    04.jpg
    3 MB · Views: 170
Zek@n said:
rijedak je motor, u tome je problem. svi ovi motori su vec godinama na sceni sa promjenama, ali ova honda je motogp/cestovni motor i skupa je. tim mora imat jako jako puno love da se moze igrat s njom kako spada. ja mislim da ce to ostat ko motor za ljude koji imaju jaku puno para i koji ce ju imat vise u garazi nego na cesti
Hondu ne voze pozeri kojima motor trune u garaži ... greška  :wink:
Slažem se da imaju problem sa vozačima  :misli:

 
Vazno je da se Honda aktivirala u wsbk, odlucila konkurirati.
Odmah ce biti zanimljivije gledati.

 
baxy said:
Hondu ne voze pozeri kojima motor trune u garaži ... greška  :wink:
Slažem se da imaju problem sa vozačima  :misli:

pa neznam bas koliko bi gonjao motor od koliko vec tisuca eura. negdje bio naletio da je 200.000 eura. dobro, ima ljudi kojima je to ko meni 1000kn
 
kad macke nema misevi kolo vode :mrgreen:, bautista dobar polako se navikava :mrgreen:


1 54 Toprak Razgatlioglu Yamaha YZF R1 1:40.804
2 45 Scott Redding Ducati Panigale V4R 1:40.883 0.079 0.079
3 76 Loris Baz Yamaha YZF R1                 1:40.994 0.190 0.111
4 60 Michael van der Mark Yamaha YZF R1 1:41.426 0.622 0.432
5 7 Chaz Davies Ducati Panigale V4R 1:41.599 0.795 0.173
6 91 Leon Haslam Honda CBR1000RR-R 1:41.655 0.851 0.056
7 66 Tom Sykes BMW S1000RR                 1:41.786 0.982 0.131
8 50 Eugene Laverty BMW S1000RR         1:41.990 1.186 0.204
9 64 Federico Caricasulo Yamaha YZF R1 1:42.030 1.226 0.040
10 31 Garrett Gerloff Yamaha YZF R1         1:42.045 1.241 0.015
11 21 Michael Ruben Rinaldi Ducati Panigale V4R 1:42.309 1.505 0.264
12 38 Leandro Mercado Ducati Panigale V4R 1:42.462 1.658 0.153
13 12 Xavi Fores Kawasaki ZX-10RR                 1:42.802 1.998 0.340
14 20 Sylvain Barrier Ducati Panigale V4R 1:43.458 2.654 0.656
15 23 Christophe Ponsson Aprilia RSV4 RF 1:43.480 2.676 0.022
16 19 Alvaro Bautista Honda CBR1000RR-R 1:43.559 2.755 0.079
17 11 Sandro Cortese Ducati Panigale V4R 1:43.804 3.000 0.245
 
jbt šta je s ovim Turcima  :shock: ... znam kakve su sve tragedije zadesile Sofuoglua, a za ovo nisam znao ... ''Razgatlıoğlu is the second son of famous Turkish stunt motorcyclist Arif Razgatlıoğlu who was known as Tek teker Arif which means Wheelie Arif. His father died, together with his girlfriend who was riding on the pillion seat, following a motorcycle accident in Antalya on 17 November 2017'' ...
 
Pogledaj malo detaljnije Topraka a onda i braću Sofuoglu pa reci jel ti se čine normalni. :mrgreen: Ne generaliziram, dok sam bio u skoli u D, Turci su mi bili najbolji frendovi. :mrgreen:
 
Obzirom da je do prve utrke u Australiji ostalo malo manje od 3 tjedna,
evo i službenih FIM ograničenja broja okretaja za pojedine motore:

Kawasaki ZX-10RR: 14600
Ducati V4R: 16100
Yamaha R1 2020: 14950
BMW S1000RR: 14950
Honda CBR1000RR-R: 15600
 
mate said:
Pogledaj malo i braću Sofuoglu pa reci jel ti se čine normalni. :mrgreen: Ne generaliziram, dok sam bio u skoli u D, Turci su mi bili najbolji frendovi. :mrgreen:

Mislim da Sofuoglu više nema braće ..... :? :?
 
piljun said:
Nije govno nego se pas posra.  Daj nemojte jebat. Bili su frustrirani sto nista godinama.ne mogu napravit van mptogp a pa mislili da ce sa ultimativnim bolidom nesto postici.
Bruce odličan vozač al nije to za iomtt motor.
Oprala ga ekipa sve mu neugodno bilo.
Nije prava usporedba sa wsbk ali slican je pristup. Ok, nije v4 nego redni, tu je vise stvar sa ostatkom , aerodinamika, elektronika, ali i  motora su se jebeno primili ,jebli sebe ako kazu da nisu. Nakon 100 godina kaskanja u snazi odjednom im.više vozljivost nije ispred snage , daj ne serite. Ducati pristup.
Možda je.plitko ali čim.su onolika.slova R nabili u imenu serijskog motora vidljivo je o čemu se radi. Nema više fireblade rr nego je sad kako? RRRRRR [emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Honda je jedini proizvodžač motocikala koji je osvojio SBK titulu sa tri različita koncepta motora V4, V2 i R4. Samo ih treba dobro naljutiti i mogu sve. Isto tako Honda ima najviše osvojenih TTa na Manu i to opet sa različitim pristupima gradnje motora.

Ono kaj najviše jebe Hondu u svim granama moto sporta je njihov tretman vozača. Mislim da su se, nakon što su zbog bahatosti ispušili Rossija i malo bauljali i još kakali okolo, ipak iskulirali kad su ćopili MMa i neznam baš da ga budu pustili sam tak. Dali budu mu sve kaj hoće da ostane. Isto tako su se sjebali sa vozačima u SBK, a i na TTu su zgubili Mcguinnesa i Dunlopa.
 
P.S. I Reu su imali pa su se zajebavali umjesto da mu naprave stroj kak spada. Eto ima sad na!
A kaj budu Haslam i Bautista napravili s novim strojem bumo vidli.
 
Pinta 001 JA said:
P.S. I Reu su imali pa su se zajebavali umjesto da mu naprave stroj kak spada. Eto ima sad na!
A kaj budu Haslam i Bautista napravili s novim strojem bumo vidli.
I to kad je bio jedini hondaš na gridu i pobjeđivao....... i to ne na tvorničkom stroju  (y)

Usput, ne kužim šta misle s tim Haslamom koji je majstor za "proljevanje mlijeka" (sjetimo se sezone kad je imao sve na pladnju sa suzom )
 
Pinta 001 JA said:
Ono kaj najviše jebe Hondu u svim granama moto sporta je njihov tretman vozača. Mislim da su se, nakon što su zbog bahatosti ispušili Rossija i malo bauljali i još kakali okolo, ipak iskulirali kad su ćopili MMa i neznam baš da ga budu pustili sam tak. Dali budu mu sve kaj hoće da ostane. Isto tako su se sjebali sa vozačima u SBK, a i na TTu su zgubili Mcguinnesa i Dunlopa.

Ako se desi kao sto se šuška da bi moglo doći do prekida saradnje Repsola i Honde jer ih se forsira da budu oba španski vozači to bi moglo dovesti da Alex izgubi mjesto. Onda bi bilo upitno kako bi Mark odreagovao.