error said:I to čim se maknuo iz GP-a i počeo ulagati u WSBK.Al mi nikako nejde u glavu da Sykes kupi superpole,toliko krugova provede na 1.poziciji i onda tempo padne pred kraj :misli:
Ja sam isto postavio to pitanje....,svi tvrde da Kawasaki troši gume zbog jakog ovjesa i to je razlog pada brzine na kraju utrke.isto tako sam rekao da se ne slažem s time al neću ponovo objašnjavati zašto jer nema smisla natezati se oko togaerror said:I to čim se maknuo iz GP-a i počeo ulagati u WSBK.Al mi nikako nejde u glavu da Sykes kupi superpole,toliko krugova provede na 1.poziciji i onda tempo padne pred kraj :misli:
Szzi2448 said::laugh: :misli:Ja sam isto postavio to pitanje....,svi tvrde da Kawasaki troši gume zbog jakog ovjesa i to je razlog pada brzine na kraju utrke.isto tako sam rekao da se ne slažem s time al neću ponovo objašnjavati zašto jer nema smisla natezati se oko toga
Jadino sto na Hondi funkcionira je J.Rea.i svi stalno pričaju ohlins,ohlins,po tome su smjene sve momčadi koje ga nemaju u setup-u kad je rjesenje svih problema.ima jedan covjek tu na forumu(upravo mu tražim nick)koji je mehanicar za ovjes na grobnickoj stazi pa neka nam on objasni ako ima volje.Sip said:Daj teoriju, mene iskreno zanima :? :misli:
Tako su rekli i za Hondu i Reu, dok nije presao na Ohlins i sad je sve dobro 8)
Sip said:Rei se lagano vidi put![]()
![]()
Vidis da GP jednostavno mami, Stoner ozljedjen i po vlastitim izjavama nece vise voziti, a Rea zamjenjuje :wink:
Szzi2448 said::laugh: :misli:Ja sam isto postavio to pitanje....,svi tvrde da Kawasaki troši gume zbog jakog ovjesa i to je razlog pada brzine na kraju utrke.isto tako sam rekao da se ne slažem s time al neću ponovo objašnjavati zašto jer nema smisla natezati se oko toga
Bas cu pročitati,hvalaKit said:U Cycle News Magazinu ti je izašla reprotaža gdje je ALAN CATHCART nekadašnji trkač testirao Syksov motor i to poslije trke u Aragonu. Jako lijepa reportaža gdje u detalje opisuju motor i sve probleme s njim. I da, imaju velikih problema s stabilnošču motora i to najviše na kočenju pa koriste malo čudne setinge da to izbjegnu što dovodi do prekomjernog trošenja guma naročito ako je temperatura staze visoka.