WSBK utrka Portimao 21.09-23.09.2012

Kawasaki je u borbi za superstock i superbike prvaka a supersportu je osvojio.niti jedna momcad nije u sve 3klase tako jaka.jedino Honda ima motore u sve 3klase a nije im ni blizu po rezultatima(samo u supersportu).mislim da je kawasakiu ipak krenulo :D
 
I to čim se maknuo iz GP-a i počeo ulagati u WSBK.Al mi nikako nejde u glavu da Sykes kupi superpole,toliko krugova provede na 1.poziciji i onda tempo padne pred kraj :misli:
 
error said:
I to čim se maknuo iz GP-a i počeo ulagati u WSBK.Al mi nikako nejde u glavu da Sykes kupi superpole,toliko krugova provede na 1.poziciji i onda tempo padne pred kraj :misli:

Treba im neki vozač koji bolje zna sačuvat gume, da pred kraj utrke može vozit brže od ostalih ili ne pada s tempom, ima takvih u prvenstvu.
 
:laugh: :misli:
error said:
I to čim se maknuo iz GP-a i počeo ulagati u WSBK.Al mi nikako nejde u glavu da Sykes kupi superpole,toliko krugova provede na 1.poziciji i onda tempo padne pred kraj :misli:
Ja sam isto postavio to pitanje....,svi tvrde da Kawasaki troši gume zbog jakog ovjesa i to je razlog pada brzine na kraju utrke.isto tako sam rekao da se ne slažem s time al neću ponovo objašnjavati zašto jer nema smisla natezati se oko toga
 
Szzi2448 said:
:laugh: :misli:Ja sam isto postavio to pitanje....,svi tvrde da Kawasaki troši gume zbog jakog ovjesa i to je razlog pada brzine na kraju utrke.isto tako sam rekao da se ne slažem s time al neću ponovo objašnjavati zašto jer nema smisla natezati se oko toga

Daj teoriju, mene iskreno zanima :? :misli:

Tako su rekli i za Hondu i Reu, dok nije presao na Ohlins i sad je sve dobro 8)
 
Sip said:
Daj teoriju, mene iskreno zanima :? :misli:

Tako su rekli i za Hondu i Reu, dok nije presao na Ohlins i sad je sve dobro 8)
Jadino sto na Hondi funkcionira je J.Rea.i svi stalno pričaju ohlins,ohlins,po tome su smjene sve momčadi koje ga nemaju u setup-u kad je rjesenje svih problema.ima jedan covjek tu na forumu(upravo mu tražim nick)koji je mehanicar za ovjes na grobnickoj stazi pa neka nam on objasni ako ima volje.
 
Svaka čast apriliji, sa ova dva vozača su dominantni, na početku sezone sam od bmw-ovog dvojca očekivao direktniju borbu sa aprilijom do kraja, no talijanska štala odlično dirigira i dečki voze kad i kako treba.
Čovjek koji me oduševljava ove godine je Rea  :wink:, toliko visoko drži tu jedinu Hondu u wsbk da je za svaku pohvalu , sam samcat , ovaj japanac  je nedorastao za bilo šta ... neznam do kada ima ugovor ali nakon ove sezone mislim da su Rei sva vrata otvorena, bilo gdje  (y)
 
Rei se lagano vidi put :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vidis da GP jednostavno mami, Stoner ozljedjen i po vlastitim izjavama nece vise voziti, a Rea zamjenjuje :wink:
 
Sip said:
Rei se lagano vidi put :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vidis da GP jednostavno mami, Stoner ozljedjen i po vlastitim izjavama nece vise voziti, a Rea zamjenjuje :wink:

Da, sad zamjenjuje, ... a jel Marquez ta Stonerova alternativa  :misli: ... u svakom slučaju Rea je ove godine zaslužio plaću, još da nije bilo nekih nepodopština  .... u svakom slučaju pamtit će ovu sezonu  (y)
 
Szzi2448 said:
:laugh: :misli:Ja sam isto postavio to pitanje....,svi tvrde da Kawasaki troši gume zbog jakog ovjesa i to je razlog pada brzine na kraju utrke.isto tako sam rekao da se ne slažem s time al neću ponovo objašnjavati zašto jer nema smisla natezati se oko toga

U Cycle News Magazinu ti je izašla reprotaža gdje je ALAN CATHCART nekadašnji trkač testirao Syksov motor i to poslije trke u Aragonu. Jako lijepa reportaža gdje u detalje opisuju motor i sve probleme s njim. I da, imaju velikih problema s stabilnošču motora i to najviše na kočenju pa koriste malo čudne setinge da to izbjegnu što dovodi do prekomjernog trošenja guma naročito ako je temperatura staze visoka.
 
Kit said:
U Cycle News Magazinu ti je izašla reprotaža gdje je ALAN CATHCART nekadašnji trkač testirao Syksov motor i to poslije trke u Aragonu. Jako lijepa reportaža gdje u detalje opisuju motor i sve probleme s njim. I da, imaju velikih problema s stabilnošču motora i to najviše na kočenju pa koriste malo čudne setinge da to izbjegnu što dovodi do prekomjernog trošenja guma naročito ako je temperatura staze visoka.
Bas cu pročitati,hvala (y)
 
Szzi2448 said:
Marquez je repsollka 2!...

Pričamo o slijedećoj sezoni
 
pa da... sljedeća sezona... Pedrosa repsolka 1, Marquez repsolka 2...