P.S. Ja XL-ku palim na drugo blokanje kurble, pa par mm dolje i onda, kad je topl vani, ili ona topla, pali iz prve, kad je hladnije imam muke. Kak vi palite, A rs250? :misli:
Sve zavisi kako je motor ustelovan,i koliko je vruc/hladan.
1.Vruc govedes u GMT(tu kurbla blokira skoro da ne mozes zakurblati),sitnes dekomprsor i kurblu spusis malo dole...vratis kurblu u najvisi polozaj i sasvim normalno zakurblas(jer nema velikog otpora)
2.Kad je dugo stojao i kad je hladan prije paljenja okrenes koji krug kurblom(da dekompresorom)a drzis gas da primi svjezu smjesu.Dalje isto kao na prvom primjeru.
3.Ako motor presauga,ili je prebogata smjesa pomaze da milimetar gasa dodas prilikom kurblanja,ali zanci bas malo,ne da rukom trznes po gasu.
Ima snimaka po youtube gdje ljudi bose noge pale...to je pitanje tehnike(nikako snage)npr dugo sam vozao kurblase,ja ja palim svaki put iz prve bez skakanja po kurbli itd..
To smo starom uzeli,ja cu joj staviti nove gume,uraditi dobar sevis(iako se vidi da je odrzavana)i vjerovatno uzeti neki Rally kit(Dakar stil itd)jer znam da mu se to svidja,tako da ce na kraju to debelo vise kostati nego motor.
Danas je bila na prvoj soft voznji,jedno 50km na -2 super.
Ima snimaka po youtube gdje ljudi bose noge pale...to je pitanje tehnike(nikako snage)npr dugo sam vozao kurblase,ja ja palim svaki put iz prve bez skakanja po kurbli itd..
Ako bi naletio alnaser kit kupio bi ga naravno nece smetati.
Nije ni do snage, a kamoli tehnike. Stvar je o konfiguraciji terena na kojem triba kurblat, a snage je sve manje pa ti tehnika i ne pomaže puno.
Naš je Sina pali iz prve, i tako jednu 50> puta po điru. Biž' u p.m...