xt-125 karburator

Andro8

New member
zanima me kako podesit smjesu na karburatoru od xt-a, preko iglice na klipiću ili ima koja druga vida na tom karbu? Pokušao sam dignuti iglicu jer sam primjetio da mi je svječica crne boje sa bijelim vrhom, ali sam naišao na problem, kad sam izvadio klipić iz karburatora i maknuo sajlu i feder došao sam do nekakve bijele plastike(valjda umjesto segera), ali je nisam uspio skinuti jer sam se bojao da mi to ne pukne jer mi se ne čeka 2mj novi dio, zanima me jeli itko imao ikakvog iskustva sa tim karburatorom i jeli ga itko štelao?
 
Andro8 said:
zanima me kako podesit smjesu na karburatoru od xt-a, preko iglice na klipiću ili ima koja druga vida na tom karbu? Pokušao sam dignuti iglicu jer sam primjetio da mi je svječica crne boje sa bijelim vrhom, ali sam naišao na problem, kad sam izvadio klipić iz karburatora i maknuo sajlu i feder došao sam do nekakve bijele plastike(valjda umjesto segera), ali je nisam uspio skinuti jer sam se bojao da mi to ne pukne jer mi se ne čeka 2mj novi dio, zanima me jeli itko imao ikakvog iskustva sa tim karburatorom i jeli ga itko štelao?

Na karburatoru sa prednje donje strane imaš mali vijak sa kojim se šteluje smjesa za ravnu kacavidu(odvidavanjem povećavaš smjesu a zavidavanjem suprotno).
Iglu nebi trebao dirati ako neznaš vratiti natrag, odvidaj vijak za smjesu za četvrtinu kruga pa provjeri kako motor radi. Inače XT 125 tvornički bude podešen sa siromašnije podešenom smjesom pa i reakcija gasa zna biti lošija, uz to na tim motorima je teško dobiti odličan odaziv na gas zato jer nema membranu za podizanje klipića već sajlu kao na 2T motorima.
 
Karburator je neki klasični Mikuni koji se isključivo ugrađuje na jednostavne 4t motore i nije sličan verzijama za 2t skutere.
 
SRAD said:
Na karburatoru sa prednje donje strane imaš mali vijak sa kojim se šteluje smjesa za ravnu kacavidu(odvidavanjem povećavaš smjesu a zavidavanjem suprotno).
Iglu nebi trebao dirati ako neznaš vratiti natrag, odvidaj vijak za smjesu za četvrtinu kruga pa provjeri kako motor radi. Inače XT 125 tvornički bude podešen sa siromašnije podešenom smjesom pa i reakcija gasa zna biti lošija, uz to na tim motorima je teško dobiti odličan odaziv na gas zato jer nema membranu za podizanje klipića već sajlu kao na 2T motorima.

karb je mikuni vn 20, (za tuning je pogodan dellorto vhst 26-28), Mislio si reći da odvidavanjem tog vijka obogaćujem smjesu a zavidavanjem osiromašujem smjesu, jeli tako? primjetio sam da u vožnji kad dam full gas malo se guši pa moram malo smanjit gas  da dobro vuče a i svječica ne izgleda dobro. pročitao sam negdje na netu da je tvornica preporučila micanje poklpca filtera zraka i da se onda naštela karb kako treba, ali serviseri to ne jebu, od ovlaštenih servisa sam odustao jer su mi napravili samo štete i dobro me opeljali.
 
ja na tomosu imam isti taj mikuni kao i ti,zato sam i pitao radi usporedbe...

nego jesi siguran da ti se guši zbog manjka goriva??prije bi bilo zbog previše zrak  :misli:
 
istipa622 said:
ja na tomosu imam isti taj mikuni kao i ti,zato sam i pitao radi usporedbe...

nego jesi siguran da ti se guši zbog manjka goriva??prije bi bilo zbog previše zrak  :misli:

to što si reko je isti kuraq, to je isto kao da kažeš polupuna ili poluprazna čaša. zbog toga je 100%, je li ti na svom tomosu imaš akrapovića? i stavi powerkit (bregasta, karb dellorto vhst 26 i gljiva) na svog tomosa.
 
Andro8 said:
to što si reko je isti kuraq, to je isto kao da kažeš polupuna ili poluprazna čaša. zbog toga je 100%, je li ti na svom tomosu imaš akrapovića? i stavi powerkit (bregasta, karb dellorto vhst 26 i gljiva) na svog tomosa.

Imao sam prošlo ljeto li sam ga prodao prije 2 mjesec za duplo veče novce nego šta vrijedi  :LOL:
Sada imam jedan leovince top doma,nije original za tomosa ali uz pola sata varenja i rezanja bio bi kao original...zapravo sam si mislio kupit serdarević trioval kao onaj šta ide na skutere ali budem vidio do ljeta,možda netko naleti pa mu prodam leovince i sebi uzmem serdarevica..

PS
imam gljivu i originalni karb na njemu...ali imam i dellorto 28 sa aprilie pegaso 125 pa cekam ljepse vrijeme da malo vidim kako bi išao sa tim karbom..
Kroz tjedna dana ce na servis pa cu mu dat malo "spustit" glavu da mu se poveča kompresija i da dobije nešto okretaja i naravno stavit tvrđe opruge na venile da mogu brže zatvarat i otvarat radi nešto večih okretaja...
nadam se da ce se osjetit neka mala razlika  :LOL:
 
Tu ideju za mali tuning mi je dao lokalni serviser (Mototrade) poznatiji kao Zorić i rekao da će se pobrinut za sve,uglavnom znam samo da kostaju 200 kn...
 
kad ih budeš nabavljao, javi mi na pm pa ako je moguće možda uzmem i ja jedan set, tj 2kom, samo me zanima kako zna od čega pašu?
 
ok budem izvidio sve pa cu ti javit na PM  (y)

Ali naravno tvrđe opruge ti nce donest korist ukoliko ne spustis glavu da dobijes malo veču kompresiju.
 
SRAD said:
Na karburatoru sa prednje donje strane imaš mali vijak sa kojim se šteluje smjesa za ravnu kacavidu(odvidavanjem povećavaš smjesu a zavidavanjem suprotno).
Iglu nebi trebao dirati ako neznaš vratiti natrag, odvidaj vijak za smjesu za četvrtinu kruga pa provjeri kako motor radi. Inače XT 125 tvornički bude podešen sa siromašnije podešenom smjesom pa i reakcija gasa zna biti lošija, uz to na tim motorima je teško dobiti odličan odaziv na gas zato jer nema membranu za podizanje klipića već sajlu kao na 2T motorima.
ili nema ajnspric pumpicu...koja upravu sluzi u te svrhe...kod tih jednostavnijih 4 t jednocilindrasa... :misli:
 
bmw m 5 said:
ili nema ajnspric pumpicu...koja upravu sluzi u te svrhe...kod tih jednostavnijih 4 t jednocilindrasa... :misli:

jeli ovaj ima tu ajnšpric pumpicu; http://www.dellorto.co.uk/merchandise/products_details.asp?PartNo=R9373&CategoryID=2&PartsectionID=20
 
Andro8 said:
jeli ovaj ima tu ajnšpric pumpicu; http://www.dellorto.co.uk/merchandise/products_details.asp?PartNo=R9373&CategoryID=2&PartsectionID=20
da ima....upravo o tome sam pricao...sluzi da bi uspricalo malo goriva prije samog otvaranja gasa...da bi se eliminiralo ono o cemu kolega SRAD govori... (y)
 
bmw m 5 said:
ili nema ajnspric pumpicu...koja upravu sluzi u te svrhe...kod tih jednostavnijih 4 t jednocilindrasa... :misli:

Da, nema štrc dizne :mrgreen: kao klasični 4t karburatori pa se kod naglog otvaranja gasa na niskim okretajima zna zagušiti.
 
baš sam mu utorak štelao karburator,i dobio sam pravilnu smjesu ali nakon toga me počelo zezat trokavanje na višim okretajima, ali mislim da je to zbog zaštopanosti glavne dizne i zbog toga jer nema filter benzine, sad moram cijeli karb rastavit propuhat ga i očistit i ugradit filter benzine jer mi se ovo već događalo a i nalazio sam vode u benzini, tako da je moguće da me jebe par stvari.
 
ja sam taj motoric imao 2 godine,BEZ IJEDNOG problema,i mislim da je bilo tako bas zbog toga sto nisam nista rastavljao,skidao,pokusavao neki "tuning"i sl.gluposti...takve stvari se obicno pocnu dogadjati kada se iz slabog 125-ccm 4-t  zele izvuci nepostojece performanse...