xt-125 karburator

onda je tvoj motor prvi model xt125,koji je imao problema s ventilima(bas na svakom modelu su na 4-5000km oslabili federi i poceli bi se cuti ventili)meni nikad nije bilo s karburatorom...2007 je nesta promjenjeno,tipa kljucanje rezervara,nogara s prekidacem i drugaciji sat mislim...uglavnom,nemoj ni pocinjat "nabrijavat"pa ga mozes voziti jos 5 godina (y)
 
nedo bog da ja to vozim još 5god, je da sam mlad i da imam samo a1 kategoriju ali zaželio sam se nečeg oko 30ks da mogu otić na put.
 
sa ventilima nikad nisam imo problema, imao sam sa špinom od rezervoara, senzor brzine, zupčanik 2 brzine i par puta karb se znao zaštopat, to je to! a ovo su mi sjebali u servisu; jedan štap od prednje vilice(nisu mi platili štetu) oštetili su krom i to dosta pa je puštala ulje, pritegli stražnju osovinu i sjebali navoj na njoj(nisu platili štetu), našao krpu u karteru tj komadiće i znali bi ulit ulja više nego što ide u njega(umjesto 1l stave 1,2 i naplate 2l, lopovska posla), često su znali zamjenit vide tj raspored vida pa bih nešto bilo pritegnuto a nešto labavo, oštetili navoj za svječicu ne puno ali svejedno nije uredu(nisu platili štetu) toliko o servisima yamahe u splitu i okolici!!!
 
U tom slučaju je vrijeme da promjeniš servis, a možeš i sam promjenit ulje, provjeriti napetost lanca i takve stvari za koje plačaš u servisu.
 
ulje odavno mijenjam sam,lanac sam provjeravam, karb čistim sam, jedino kad je koji veći kvar onda odem u servis ali mislim da ni za to više necu ici. ulje su oni mijenjali dok je bio pod garancijom i te sitnice provjeravali ali kad budali daš kilo kluč u ruke onda ti uvijek nešto sjebe.
 
da su imali kilo kljuc...sigurno nebi doslo do ostecenja navoja na zadnjoj osovini..ili navoja svjecice....Cudno koliko propusta na takvom jednostavnom za odrzavanje motoru.... :misli: Barem tamo nema puno filozofije...sve je dostupno i krajnje jednostavno....Nastavi ti i dalje sam odrzavati svoj motor... 8)
 
kad ga neznaju namjestit, pa kad već neznaju neka stegu sa običnim okastim i to je dovoljna sila. jedini servisi koji valjaju su blažević(kawasaki) i moto bean (šibenik).
 
jel je meto ko kakam veci karburator na xta i da li ima kakva bregasta i ti federi ventila da se moze kupit da ga se malo ozivi
 
pixa.93 said:
jel je meto ko kakam veci karburator na xta i da li ima kakva bregasta i ti federi ventila da se moze kupit da ga se malo ozivi

nema sanse da ga ozivis,tak kak ide ide 2-3 km/h sim tam samo bacaš novac...cekaj 2 godine jos pa da uzmes jacu pilu,drugo ti nista ne preostaje  :?
 
Neznam baš da je presiromašna i prebogata smjesa iski Q  :mrgreen:

Previše zraka ilitiga presiromašna smjesa-Simptomi:Motor nemože pogodit ler gas iz prve da ga hebeš,uvijek previsoko,a nakon tjeranja se dignu na(Npr mom RS-u) oko 3 tisuće obrtaja,drži 5 sek i onda spusti,trokira u višim obrtajima(koda jaaaako siromašne smjese).Isto ti se motor pregrijava i zvuk je sasvim drukčiji na leru nego kod bogate smjese.

Bogata smjesa-Motor ima onak bljoc bljoc zvuk,dubok,malo glasniji ali koda bacak kamenčiće u vodu tak neš,nemrem ti to opisat riječima predobro.Lijen je i kod 2t jako dimi,a kod 4t zna ispucavat iz spulje.

Ovo su ti simptomi za 2t,sa 4t nemam iskustvva ali sumnjam da je toliko drukčije od 2t :)

Ujedno,rađe malo bogato nego malo siromašno ;)

A 30ks iz tog motora neš istjerat ni sa 180cc kitom,a da je 26-28 pogodno za to baš i neznam.Moja RS-ka ti ima PHBH28 BD,netko sa 125cc foruma je rekao da je valjda sa 26 karbom pljuvala malo goriva na usis :)
 
pa ja cu vjerojatno stavit karburator 26 gore i neku gljivu da vidim osta ce bit a kasnije mozda i bregastu i to bi bilo to.i jos moram granu napravit onu kraci model i povadit van sve
 
i ja sam probao stavit dellorto 25 i nikako se nije dalo naštelat,išao je isto,trošio je oko 5 litara i stalno je pucalo iz auspuha.
Drugim riječima taj karb je prevelik i daje više goriva nego šta mašina može potrošit.
 
joj a dok bi bregastu sae moglo kupit.onda bi to ibla vjeorjatno vec druga prica
 
koji je onda znaci serijski karburator u xtui i koja je original diza unutra. jel m6 ide unutra
 
pixa.93 said:
znaci dok kupujem dizu bitno da je m6 navoj
da...ili jos najbolje prije nego ides u ducan skini originalnu,tamo ju pokaži i to je to..
Na glavi dizne pišu brojevi..95,105 i to