XT600 se ugasi...

DERBI-evac

New member
Ovako imam problem nakon zimske pauze sa svojim xt-om 1991g...nisam ga palio citavu zimu i doslo lijepse vrijeme, pa da ga upalim...i nakon pol sata zezanja s paljenjem(na kablove) upalio je motor i sve super lijepo radi...radio nekih pol sata na leru..krenem ja njega ubacit u prvu brzinu i on lagano cupne(normalno) i ugasi se i tako opet, al najbolja je stvar od svega sto motor nece da pali u brzini i gasi se odmah kada ga ubacim u brzinu...znaci na leru radi sve 5, al kada ubacim u brzinu odmah se ugasi i ni mrdac paljenje dok je u brzini-ne vergle, dok na leru bomba...sto se dogadja?
 
zaljepile su se lamele kvacila.....Odvaja kvacilo kad bacis u brzinu...?? Ili malo krene naprijed i ugasi se..???
 
bmw m 5 said:
zaljepile su se lamele kvacila.....Odvaja kvacilo kad bacis u brzinu...?? Ili malo krene naprijed i ugasi se..???

cupne, poskoci...sada neznam da lima kakve veze, al dok je ugasen stisnem kvacilo i mogu ga gurat u brzini...pruza otpor...kako to razraditi?
 
DERBI-evac said:
jel problem to promjeniti? jel se da prebrikat sto, da ga dovezem do majstora?

Wd-40 moze pomoci. Pospricati i par-puta gibati nogar motora gore-dolje. Ako je to u pitanju.
 
DERBI-evac said:
cupne, poskoci...sada neznam da lima kakve veze, al dok je ugasen stisnem kvacilo i mogu ga gurat u brzini...pruza otpor...kako to razraditi?

staneš pred zid i upreš prednjim točkom ... mazneš po gasu i ubaciš u brzinu ... ili će popustiti, ili češ nešto pokidati ... a onda znamo kako ti pomoći ...  :mrgreen:

Da je prekidač na nogici, nebi "poskočio" ...  (y)

99% kako je M5 rekao .... zaljepile lamele...  (y)
 
strasilo said:
staneš pred zid i upreš prednjim točkom ... mazneš po gasu i ubaciš u brzinu ... ili će popustiti, ili češ nešto pokidati ... a onda znamo kako ti pomoći ...  :mrgreen:

Da je prekidač na nogici, nebi "poskočio" ...  (y)

99% kako je M5 rekao .... zaljepile lamele...  (y)

budem onda tako probao :D haha salim se...ne kuzim se bas u to, pa kako da popusti, novo ulje? ili da radi na leru 5 sati da se zagrije  :mrgreen:
 
DERBI-evac said:
budem onda tako probao :D haha salim se...ne kuzim se bas u to, pa kako da popusti, novo ulje? ili da radi na leru 5 sati da se zagrije  :mrgreen:

koliko se zajebavam, toliko sam i ozbiljan ... ;) ... na svojoj cross Hondi sam dva puta tako "odljepljivao" lamele... ;)

ali kao mehaničar ti to jednostavno ne smijem savjetovati ...  :mrgreen:
 
strasilo said:
koliko se zajebavam, toliko sam i ozbiljan ... ;) ... na svojoj cross Hondi sam dva puta tako "odljepljivao" lamele... ;)

ali kao mehaničar ti to jednostavno ne smijem savjetovati ...  :mrgreen:

ma nije vrag da je jedini nacin :D....dat cu frendu 50kn da napravi za mene  :mrgreen: :mrgreen: :LOL:
 
DERBI-evac said:
ma nije vrag da je jedini nacin :D....dat cu frendu 50kn da napravi za mene  :mrgreen: :mrgreen: :LOL:

naravno da nije jedini način .. ;)

skineš dekl (nagneš motor na drugu stranu da ne iscuri ulje i paziš da ne sjebeš brtvu) i skineš poklopac korpe i razdvojiš lamele ... jednostavno ... pola sata posla... ;)
 
probaj nekako motor nasaditi na nekakav stalak....da je zadnji kotac u zraku....sjedni na motor upali...i baci u brzinu....i tako saltaj do trece..npr...i drzi stisnuto kvacilo...i davaj gasa....E da ga nekako na guranac mozes upaliti...pa vozis u brzini sa stisnutim kuplungom...kad tad mora popustiti... :mrgreen:
 
Možeš jednostavno otkriti jel prekidač na nogici, ili su lamele - ubaciš motor u brzinu, stisneš kvačilo i probaš ga upaliti. Ako anlaser ni ne mrdne, onda je prekidač, ako proba okretati onda su lamele.

Lamele možeš probati odljepiti tako da te netko malo pogurne, pa ušaltaš u drugu brzinu, kreneš i onda malo šaltaš bez kvačila. Velika je šansa da će ih to razljepiti. Nisam siguran, ali možda bi ti i novo ulje pomoglo.
 
svakak said:
Možeš jednostavno otkriti jel prekidač na nogici, ili su lamele - ubaciš motor u brzinu, stisneš kvačilo i probaš ga upaliti. Ako anlaser ni ne mrdne, onda je prekidač,..

to mi se dogadja, koda je mrtav, kada je u brzini...ni pokusat zavrtit ako ga palim u brzini...to bi trebale neke zicice biti kod nogice? dal ih mogu direkt spojit jednu u drugu?
 
DERBI-evac said:
to mi se dogadja, koda je mrtav, kada je u brzini...ni pokusat zavrtit ako ga palim u brzini...to bi trebale neke zicice biti kod nogice? dal ih mogu direkt spojit jednu u drugu?

Za početak, kao što su ti savjetovali, malo WD-a i razradi taj prekidač.
 
moje se nikad ne zaljepe.niti ih nema trenutno.  :misli:
 
DERBI-evac said:
to mi se dogadja, koda je mrtav, kada je u brzini...ni pokusat zavrtit ako ga palim u brzini...to bi trebale neke zicice biti kod nogice? dal ih mogu direkt spojit jednu u drugu?
pa zato i sluzi prekidac.....cim ti stavis u brzinu a nogara nije dignuta....normalno je da se ugasi...a niti ne vergla dok nije u leru....Jer ima i prekidac na rucici od kvacila....Ne kuzim sad..... :misli: Tako se i moj motor ponasa...Ka upalim ako nije dignut bocni nogar..te ako ga stavim u brzinu...ugasi se....a i ne vergla...To je sasvim normalno..Malo ste se zbrkali... :mrgreen: :(
 
bmw m 5 said:
pa zato i sluzi prekidac.....cim ti stavis u brzinu a nogara nije dignuta....normalno je da se ugasi...a niti ne vergla dok nije u leru....Jer ima i prekidac na rucici od kvacila....Ne kuzim sad..... :misli: Tako se i moj motor ponasa...Ka upalim ako nije dignut bocni nogar..te ako ga stavim u brzinu...ugasi se....a i ne vergla...To je sasvim normalno..Malo ste se zbrkali... :mrgreen: :(

Koliko sam ja shvatio njemu se motor ugasi s podignutim nogarom, a anlaser neće ni zaverglati ako je motor u brzini (s podignutim nogarom).