XTX, skidanje akumulatora, stavljanje kurble

redikul

New member
Kako sam več počeo čupati sa motora što god mogu, pala mi ideja da izvadim i akumulator i da stavim kurblu za paljenje... Tako da motor bude lakši a da ja budem pravi macho dasa dok ga palim.

Dakle, dali je netko to radio, ima li tko iskustva, savjete itd? XTX je novi, '08.

Isto tako me zanima, recimo da se to i napravi, dali je možda paljenje na struju bolje za motor da se manje mrcvari i te sheme ili mu svejedno kad se malo kurbla? I što se onda može još počupati vani kao višak nakon što se izvadi aku?

Hmm, glupa ideja, nisam baš onda siguran kako bi bilo sa instrumentom i ostalom elektronikom...
 
akumulatom moraš imati  ... ili bar neku manju inacicu
a i neznam koliko bi na kraju smanjio tezinu kad oduzmeš alnaser i staviš kurblu ...
 
markookram said:
akumulatom moraš imati  ... ili bar neku manju inacicu
a i neznam koliko bi na kraju smanjio tezinu kad oduzmeš alnaser i staviš kurblu ...

Znam da su neki likovi skidali aku u potpunosti sa xt660.com -- pojma nemam onda što su imali umjesto njega?

Volia bi onako što više pojednostavnit motor, da maknem što god mogu a da i dalje bude funkcionalan... Ne volim pustu elektroniku i đinđe minđe. Što manje stvari na njemu, to će se manje kvarit i o manje toga vodit računa :)
 
xtx naked-zvuči dobro-  (y)
poskidat blatobrane-plastike i s fleksericom lonce s katalizatorima skinut-ostavit samo grane do lamda sonde  :mrgreen:
ufff-čulo bi te se kilometrima - i vatra na cjevima bi pojačala efekt
pa došao bi na jedno 150 kg-a mislim

  :shock: ne me shvatit ozbiljno  :mrgreen: al da bi bil unikat-bil bi  8)
  (y)
 
Prednji blatobran i štitnici za vilice su već skinuti. A auspuh će bit 2u1 grane bočno sa desne strane i top (oko 13 kg manje od stock sistema)...
 
jolly the roger said:
nesto ti mora davat struju da pumpa nadruka gorivo u injektore, dok je masina ugasena...

Hmm da, znači kompletna ideja nema smisla... Baš me zanima što su onda oni likovi kemijali. Opet nema smisla stavljat neku njesra baterijicu umisto normalnog akua...

Jebeni ajnšpric.
 
redikul said:
Hmm da, znači kompletna ideja nema smisla... Baš me zanima što su onda oni likovi kemijali. Opet nema smisla stavljat neku njesra baterijicu umisto normalnog akua...

Jebeni ajnšpric.

najbolje da i to počupaš dole i frgić neki uglaviš... i još jedna jebena elektronika manje...mic po mic i vozit ćeš se na pedale  :mrgreen:
 
redikul said:
Hmm da, znači kompletna ideja nema smisla... Baš me zanima što su onda oni likovi kemijali. Opet nema smisla stavljat neku njesra baterijicu umisto normalnog akua...

Jebeni ajnšpric.

znam da su se prvi ditech skuteri dali palit i na kurblu, mada su imali injection...trebalo je samo zakurblat par puta da se stvori dovoljno struje da pumpa nadruka dovoljni tlak...neznam bil to ferceralo na novoj xtjki :misli:
 
Eto kak se za cas unisti novi motor  :mrgreen:

Nije mi jasno sto onda nisi kupio polovan pa cupaj sve, odnosno kupio staru karb verziju...
 
Bump said:
najbolje da i to počupaš dole i frgić neki uglaviš... i još jedna jebena elektronika manje...mic po mic i vozit ćeš se na pedale  :mrgreen:

Pedale bi i trebale za rezervu jer bi sa svom tom elektronikom manje trošia jedno 20 litara :)

Već mi sada troši dosta, ja ne znam dali ga je neko sjeba dok je bia u salonu sa "đirom oko salona" pa se sranje razradilo ili koji q... Nekad imam filing da mi posrče i 9 litara. Samo sam na početku pratia dok je bilo sve stock, i onda je oko 6.5 litara odlazilo. Morat ću sad baš precizno izmirit nakon što sam probuža airbox, isčupa dihalicu, stavia stage 1 filter i diga CO za 10. A još mi za par dana stiže i DNA stage 2 ah veselja. A još je i ledeno ful pa malo više troši i zato valjda. Srića sad će na spavanac barem misec dana...
 
jolly je rekao moju poantu ...


ali recimo ja imam i kurblu i alnaser ... pa mi ne pada na pamet da ga kurblam    :mrgreen:
 
6 i pol
tebi ziher nes ne valja
pa stara tenerka trosi oko 5 i pol, a ima karbose...

markookram said:
jolly je rekao moju poantu ...


ali recimo ja imam i kurblu i alnaser ... pa mi ne pada na pamet da ga kurblam    :mrgreen:

jasno
al kurbla itekako dobro dodje kad ti je akumulator prazan, a nemas kolegi s posla da te guraju po ravnom parkingu :mrgreen:
 
Tommee said:
Eto kak se za cas unisti novi motor  :mrgreen:

Nije mi jasno sto onda nisi kupio polovan pa cupaj sve, odnosno kupio staru karb verziju...

Heh sudbina mu je unaprid već sva bila isplanirana :) A što se tiče polovnog, čuj, novo je novo, ko zna kakvi su stari jel se padalo itd. Ovako sve znam o motoru a i ne planiram ga ni prodavati tako da nema spike da neću vratit uloženo u njega. Ovaj mi je baš za gušt da se lagano zajebajem oko njega...
 
Što se tiče potrošnje, možda je loše razrađen ko zna kako se pobrtvilo sve to unutra ali tu se onda ništa ne može osim cili motor rastavit pa brusit i slične pizdarije što opet nema smisla. To je viša sila i takvog sam ga dobia. Tj. novi je već trošia oko 6, 6ipo dok sam još laganije iša s njim. Potrošnja se kasnije malo smanji što je motor razrađeniji pa će se valjda malo normalizirati...

Opet ne znam kako ti voze što troše 5 do 6 litara jer se moj ne skida skoro sa gasa. Što god ja vozim bilo auto, avion, motor ili kosilica to će dobrano piti.
 
e hebiga oni što su trošili 5l su zacukavali zbog presiromašne smjese , sad su riješili tak problem  :mrgreen:
 
markookram said:
jolly je rekao moju poantu ...

ali recimo ja imam i kurblu i alnaser ... pa mi ne pada na pamet da ga kurblam    :mrgreen:

meni je baš gušt oplest po kurbli ponekad...
 
makazica said:
meni je baš gušt oplest po kurbli ponekad...

Npr, ako cura ne da pa se onda iživiš na kurbli i motor upališ i još onako divljaš po njoj kao nekužiš da je već upaljen, cura pita što je bilo što to radiš, ma ništa nešto jebe motor ajde skači, hop hop kreneš prije neg se baci na njega, skoro se polomi na pola, pa onda opet jaoo sorry mislia sam da si sila...
 
markookram said:
e hebiga oni što su trošili 5l su zacukavali zbog presiromašne smjese , sad su riješili tak problem   :mrgreen:

Da vidiš i to što govoriš... Često nema kompromisa, ili plaćaj benz koliko troši motor probužan ko švicarski sir ili zakucavaj s njim i dobi refleksivan tik sa kvačilom u svakoj okuci.