XV 1100 Lowrider

Ironforge

New member
Nisam oduvjek pravio "anti-hrom" motore.
Evo nashao sam neke fotke od XV 1100 takozvanog Viagra  :mrgreen: koji se svojevremeno svrstavao u velike Japanske cruizere, a danas u neku srednju klasu....josh uvjek popularan na nashim prostorima.
Tada su vechi bili Intruder 1400 i Kawa Vilkan 1500 od Japanske brache.
Ovaj sam motor napravio prije 6 sezone (6 leta ili godine). Ovako je pocelo:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/XV%201100%20Chopp/StartStartP10100165.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/XV%201100%20Chopp/StartStartP10100161.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/XV%201100%20Chopp/StartStartP10100162.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/XV%201100%20Chopp/StartStartP10100163.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/XV%201100%20Chopp/StartStartP10100164.jpg

Ovako se zavrshilo:
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/XV%201100%20Chopp/FinishPIC001674.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/XV%201100%20Chopp/FinishPIC001673.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/XV%201100%20Chopp/FinishPIC001672.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/XV%201100%20Chopp/FinishPIC001671.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/XV%201100%20Chopp/FinishPIC00167.jpg


Tech specifikacije me uvjek mrzi da pishem ali ako insistirate izlistat chu vam i njih :shock:
 
Dosta je bilo postova za danas.....hajde delajte nekaj, nemojte da mi dremate ispred monitora, marsh u garazu, workshop, podrum (tko shta ima), kod rodjaka, djede koji ima strug ili aparat za varenje, susjeda koji je readio svojevremeno kao metal shaper u nekoj tvrtki koja vishe ne postoji... i dajte da vidimo fotke od toga kaj ste vi napravili ovaj tjedan i sa cime ste se muchili  (y)  (y)  (y)
 
UUuuuuuuu luudiiilooo brale.....odlično izgleda,ova fora s nacrtanim zakovicama je baš dobra.....ali sic je jaaakkkoooo tanak,ne djeluje udobno.
Je si li možda radi hard tail (valjda se tako piše) rame?....i koje si motore u njih ubacivao?
 
pak said:
UUuuuuuuu luudiiilooo brale.....odlično izgleda,ova fora s nacrtanim zakovicama je baš dobra.....ali sic je jaaakkkoooo tanak,ne djeluje udobno.
Je si li možda radi hard tail (valjda se tako piše) rame?....i koje si motore u njih ubacivao?
*************************************************************************
Jesam radio sam i radim svakavke rame, i radim ih sa ciljem da mogu ubaciti unutar shta i da treba, svakavke motore, japanske, europske, americke....motore od auta ako je potrebno......
Evo nekoliko primjera:

http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Razno/Chopp-Garage.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Razno/Dsc00372.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Razno/DSCN1989.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Razno/IMG_0378.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Razno/Sportychopp2.jpg
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Razno/Sportychopp6.jpg

Ima tu josh primjera po fotkama ali to cu u odvojenim novim temama postovat kad nadjem slobodnog vremena.  :wink:
 
Stvarno fora, jedino mi nije jasno, recimo na zadnjoj slici, cemu sluze zadnji nogari, za suvozaca :mrgreen:. Zar se stvarno mogu sjesti dvoje na takav sic ili je samo ostao detalj (y)
 
inače nisam ljubitel chopera al tvoje radove gledam duže vrijeme i fakat su odlični......svaka čast (y)
 
Ljubo_01 said:
Stvarno fora, jedino mi nije jasno, recimo na zadnjoj slici, cemu sluze zadnji nogari, za suvozaca :mrgreen:. Zar se stvarno mogu sjesti dvoje na takav sic ili je samo ostao detalj (y)
**************************************************

:mrgreen: Neke cure imaju od rodjenja airbagove, medju nogama a ponekad ih osetish i na ledja kad te pritisnu  da ne bi ispale dok ih vozish  (y)  :LOL:  :mrgreen:  :D  :)
"Less is more!" prema tome suvozacki sic je suvishan ja mislim.Ali nogari su tamo za one sa airbagovima  8)
 
Da,da dobro izgledaju te tvoje rame...je li bilo tokom upotrebe nekih problema s njima,možda pucanje?....
http://i104.photobucket.com/albums/m172/Morgostas/Razno/IMG_0378.jpg
koliko se brzo može iči na ovom motoru,s obzirom na ramu?

često vidim prerade u čoper stilu u koje se ubacuje 4cilindrični redni od suzukija,naravno zračno hlađeni,i kad se oslonci za noge postave naprijed...mislim da je to vrlo nezgodno za voziti...ti si vjerojatno tako nešto i probao,pa kakva su tvoja iskustva?
 
Ironforge said:
**************************************************

:mrgreen: Neke cure imaju od rodjenja airbagove, medju nogama a ponekad ih osetish i na ledja kad te pritisnu  da ne bi ispale dok ih vozish  (y)  :LOL:  :mrgreen:  :D  :)
...

Pa dobro kazes..odo ja skratiti svoj sic na Dominatoru :LOL:
 
Da da upravo to http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,24596.0.html
ako je neko probao voziti nek kaže na šta to liči,jer u njima su motori od 70-100ks a možda i više,a ne djeluju mi baš upravljivo...kakav je na 150-160 po auto putu?..jel može prolaziti zavoje? s tom brzinom ili mora na 120 spustiti.

i još nešto je li motor stabilniji s hard tail ramomo,ili je stabilniji s zadnjim amortizerom pri večim brzinama?
 
pak said:
Da da upravo to http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,24596.0.html
ako je neko probao voziti nek kaže na šta to liči,jer u njima su motori od 70-100ks a možda i više,a ne djeluju mi baš upravljivo...kakav je na 150-160 po auto putu?..jel može prolaziti zavoje? s tom brzinom ili mora na 120 spustiti.

i još nešto je li motor stabilniji s hard tail ramomo,ili je stabilniji s zadnjim amortizerom pri večim brzinama?
************************************
Samo na kratko da odgovorim nekoliko stvari pre nego shto odem u krevet  :piva:
Prvo na predhodno o ramovima i varovima:
Nikada se nije desilo da niti jedan od ramova koji sam do sada radio da popuca niti na spojevima niti na materijal......cak nisu popucali niti u saobracajnim nezgodama, naravno bili su savijeni jer su udarci bili pri brzinama vechim od 50km/h.
Sigurno ste vidjeli snimak test auta, kad ih lome prilikom sudara. E njih lome brzinom od oko 50 km/h, i slome se na komadiche.
Da bi o ovome prichali potrebno je otvoriti novu temu, ali ovdje cemo samo na kratko...pastirachu vam neshto od jednog od najvechish imena u Custom Bike sceni iz UK, njegovo ime je Twizzle a njegov sajt je:
www.twizzlecustoms.co.uk

" Whilst it has been scientifically proven that size for size, tig welding is the stronger and certainly the neater. Twizzle MIG welds all steel tube frames because of the ability to get a neat MIG weld, with a larger weld bead, relative to TIG welding (within production time limits). Twizzle frames have a 75% larger weld bead than other frame fabricators on a normal production TIG welded frame. This means that Twizzle built frames are at least 75% stronger. They have a larger bead with a neat convex curve at all frame joints, this gives more metal to take frame stresses and because of Twizzles imaginative cross bracing and outrageous frame styles, Twizzle built frames don't break! Unless you know different ?"

Sada o ramovima koji nemaju zadnju suspenziju. Vozim mozda vishe od 14 godina do sad, i promjenio sam preko 20 motora, a ovo mi je trechi motor po redu koji posedujem a da nije hardtail.
Svi hard tail ramovi u sushtini ikada nisu imali problema sa velikim brzinama na pravcima, jer znate da dragster motori u vishim klasama imaju hard tail ramove.
No kad dolaze zavoji, stabilnost i ciklistika motora ne zavisi samo od rama, vech i od mnogo drugih parametra.
Konkretno crveni motor na slici koju sam postovao, ima mashinu od Yamahe XJ650, i to je motor koji "reliable" (ne znam kako se to kaze na hrvatski i lako dostigne brzine od oko 180 km/h i vishe, jer je sada i lakshi i rejeted su mu karburatori a ima i drugi ispuh.
Naravno da sportski moderni motori imaju prednost po krivinama i da crvena Yamaha nema shanse sa njima, no sve u zavisnost od krivine, ponekad na blagim zavojima zna da se slobodno drzi sa njima.

Pozicija savijenih nogu i ispruzenih napred je zavisila od stila, ali i zbog udobnosti. Na Hardtailu sa sic-om koji je tako tanak, sa namjerom prelazenja puno kulometara u toku dana, ja predlazem savijena kolena, jer se na rupi mozesh malo podichi. Kad su ti ispruzene noge napred, podizanje straznjice je malo teze.
Podizanje straznjice je jako bitno zbog spashavanja bubrega kog ovakvih ramova....oni koji voze hardtail znaju o cemu pricam, prilikom kontata sa rupom  8)

Toliko za sada...velike su ovo teme, trebalo bi otvoriti novu temu samo za ovo.
 
ironforge vidim da stvarno imaš volje svaka čast  (y) (y)
 
Care svaka čast!
Virago je jedan od ružnijih choppera na tržištu, i nisam mislio da može ovako dobro izgledat.
(y)
 
Sad još jedno pitanje, koje i je i nije tolko vezano uz sve ovo.

Kak je kod vas sa registriranjem tvojih motora?
Jel ih atestiraš, ili ideš po starom Balkanskom sistemu, preko dobre veze?
 
shonyo said:
Sad još jedno pitanje, koje i je i nije tolko vezano uz sve ovo.

Kak je kod vas sa registriranjem tvojih motora?
Jel ih atestiraš, ili ideš po starom Balkanskom sistemu, preko dobre veze?

****************************************************\

Jedan je covjek odgovoran kod nas za registraciju. Zovu ga profesor Sokolov....a nema veze sa profesorstvom. On je tamo zaposhljen od saobracajne policije i nikad nije bio profesor nigde, i u njegovim knjigama po kojoim se on rakovodi su od 56 godine gde nema stavka za motore uopche. Taman smo se ponadali da ce se Custom Bike Scena unaprijediti kad je ostario, kad ono stavili su njegovog sina na isto to mjesto.
Rat sa tom familijom Sokolov zapoceli smo odavno, i to je jedna bolesna tema. Od pocetka saobracaja do danas samo je jedno custom vozilo proshlo takozvani A-test, a to je jedan trajk sa Skodinim motorom.
Vlasnik je maltretiran i vrachan 2 godine...to je covjek sa gvozdenim zivcima.Ja cu mu podich spomenik ispred lokacije tehickog pregleda  :x
U principu sada stvari idu ovako:
Motori koji su do sad vech registrovani (kao standardni-stock bikes), ma koliko i da su radikalno prepravljeni ne idu na Mashinski fakultet kod Sokolova. Jednostavno ih registrujesh devizom: "Ja sam ga ovakvog kupio i kraj".
Motori napravljeni "from the ground up" koji treba da su po prvi put registrovani kod nas su problem.
Ono postoji nachin kad imash volju, ja u principu ne moram da se uopche zamaram sa tim stvarima za mushterije, al kad neki od mojih mushterija zapne moram da mu izadjem u susret i da potrazim nachim da "proguramo" stvar na registraciji.
Dali vezama,dali prva registracija u okolnim zemljama pa kasnije i tu ili dali cu paziti da svaki deo im TUW pecat prema njemackim standardima...nebitno je.
Bitno je da je registracije jeadn od glavnih faktora koji unazadjuje scenu na Balkanu.  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
Za sada Shvedksa i UK vode u Europi po pitanju registracije. Oni mogu da registruju motore bez prednjih kochnica i bez prednjeg fara, poshto je vozilo namenjeno samo danju. (y)  (y)  (y)
I gle ironije....preuzeli smo zakon iz Svedske gde moramo voziti danju sa svetlom......pa kad smo to preuzeli shto nismo sve....ukljucujuchi i amater build vehicles zakon, koji kaze da motor nezavisno koshtao i 150 000$ i koji je napravljen from the ground up je amater build vozilo.
I ovo mislim da je tema koja zasluzuje opshirnije razglabanje.....hajde neka zapochne neko tu temu zasebno, pa da je rashirimo.
:?