XZ550 Every day use custom bike

Ironforge

New member
Evo shto je moj kolega sebi skolopio za 2 tjedna rada pre jednog lokalnog skupa, motor je bio zavrshen subotom uveche, nazalost nije bio custom bike contest, ipak zurba nije bila uzaludna jer je ipak privukao svu paznju, dok su se kasnije svi odjednom vratili za shankom ko shto je i uobichajeno  :D

http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Betsi/begMVC-004hF1.jpg
http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Betsi/begMVC-004hF2.jpg
http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Betsi/begMVC-004hF3.jpg
http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Betsi/begMVC-004hF4.jpg
http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Betsi/begMVC-004hF5.jpg
http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Betsi/begMVC-004hF.jpg
http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Betsi/midMVC-011F.jpg
http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Betsi/endDSC01404.jpg


Totanlo promenjen zadnji deo rama u "hard tail" jedno sjed, nove 28 x 2,5 mm cjevi su korishteni pri tom, standardni zadnja felna obradjena i skrachena sa novim obruchem od Sportstera, 16 x neshto malo deblje nego standardni obruch, da bi 130 X 16 zadna old school guma izgledala shto je moguche vishe razvuchena i shto vishe old school  :mrgreen:
Standard prednica, prevrnuta sa osovinom prema naprijed da bi se dobilo na duzini motora +6 cmm, one off top trokut, sa integrisanim Z-bar handlebar-om, one off forward controls, i auspusi, i blatobrani i rezervoar, i sedishte i josh puno malih sitnica koje zivot (motor) znache.


 
Dobro izgleda, samo da oko mašine nije tolko crnih dijelova, recimo da je spuh ili zadnja vilica u boji kroma.
 
Sve ce to biti resheno dalje, kad dodje zima, jer su skupovi u teku i vreme koje je potrosheno za kompletnu preradu je bilo mozda i manje od 2 tjedna aktivno.
Meni ponekad trebaju 2 tjedna da napravim par trokuta od Billet aluminijuma komplet sa poliranjem u mirror finish.  :D

To je bilo zadnje shto je izashlo iz nashe radionice, postovachu opet  josh uskoro od proshlih radova.

 
Ironforge said:
Standard prednica, prevrnuta sa osovinom prema naprijed da bi se dobilo na duzini motora +6 cmm, one off top trokut,

XZ ima standardno tako okrenute vilice; jest da izgleda cudno, ali je tako  :mrgreen: (do nedavno imao jednog)
 
Ne grshka, pogledaj fotke na netu, shape za kocnice idu iza teleskopske prednjice, iza osovine a ne ispred.
Mi smo ih namjerno okrenuli,i pri tom dobili +5,6 cmm u duzini, i bar malo promjenili ciklistiku.
Pinjol za kilometrazu ne moze ovako da radi bash najbolje jer ce sajla josh malo pa puchi ili da se usuka.....zato smo i eliminisali sve nepotrebne gluposti kao kilometrazu na primer.
I napravili novi wiring loom, od eliminisali pola struje....vjerujem da u skoroj buduchnosti opet cemo napraviti novi loom i to od 8 zica......ovde ima previshe nepotrebnih zica koje mogu napravilit dopunske glavobolje  :palacdolje:
Zar to nije i poenta choppera, eliminisati sve nepotrebne gluposti, da bi motor bio lakshi, brzi, i shto dostupniji za dodatni tuning na licu mjesta  :wink:

 
svaka čast na trudu  (y) (y)
osobno nevolim takve motore pa bolje da ni ne komentiram
 
Ironforge said:
Ne grshka, pogledaj fotke na netu, shape za kocnice idu iza teleskopske prednjice, iza osovine a ne ispred.
Mi smo ih namjerno okrenuli,i pri tom dobili +5,6 cmm u duzini, i bar malo promjenili ciklistiku.
Pinjol za kilometrazu ne moze ovako da radi bash najbolje jer ce sajla josh malo pa puchi ili da se usuka.....zato smo i

Moja greska priznajem, tek sam sada bolje pogledao kocnice... Posumnjao sam jer su mene uvijek pitali da li su mi vilice naopako posto osovina dolazi iza vilice, sto izgleda malo neobicno.

Poslao sam link na xz americki forum, koji sam pratio i deckima se prilicno svidja projekt, iako su inace zadrti po tom pitanju i priznaju samo stock bikeove  :D

 
Za razliku od vase chopper verzije, evo jedne meni jako lijepe prerade u cutom stilu, sa xz foruma:
Jouni Ulpovaara's custom XZ:
http://www.ridersofvision.net/Gallery/jone_004_sivukuva.jpg
http://www.ridersofvision.net/Gallery/jone_005_etukuva.jpg

Ostale XZ550 (za amere Vision) nalaze se na http://www.ridersofvision.net/Gallery/gallery.html (prilicno kb "teska" stranica)
 
Nego, kako se ponasa masina u novim uvjetima rada, da li ste micali airbox (vidim da ste YICS ostavili) ?
Naime, decki muku muce postelati motor da radi bez rupe, karbovi su strahovito osjetljivi na air-box (cak je i Yamaha naknadno isporucivala neke modifikacije), navodno i spuhovi jako utjecu na rad masine...

Da li alternator radi bez problema, navodno statori izgaraju na mjesecnoj bazi (doduse, meni je izdrzao 3 god. bez problema) ?

Pomalo mi je zao sto sam prodao XZ-a, ali kad se sjetim svih pizdarijica koje su me mucile ...  (y)
Mozda je rjesenje upravo ovo sto ste napravili, izbaciti sve sto moze praviti probleme
 
Ironforge said:
Ne grshka, pogledaj fotke na netu, shape za kocnice idu iza teleskopske prednjice, iza osovine a ne ispred.
Mi smo ih namjerno okrenuli,i pri tom dobili +5,6 cmm u duzini, i bar malo promjenili ciklistiku.
Pinjol za kilometrazu ne moze ovako da radi bash najbolje jer ce sajla josh malo pa puchi ili da se usuka.....zato smo i eliminisali sve nepotrebne gluposti kao kilometrazu na primer.
I napravili novi wiring loom, od eliminisali pola struje....vjerujem da u skoroj buduchnosti opet cemo napraviti novi loom i to od 8 zica......ovde ima previshe nepotrebnih zica koje mogu napravilit dopunske glavobolje  :palacdolje:
Zar to nije i poenta choppera, eliminisati sve nepotrebne gluposti, da bi motor bio lakshi, brzi, i shto dostupniji za dodatni tuning na licu mjesta  :wink:

Lijep ti je rezervar :). Ironforge, daj mi molim te reci što ste radili sa strujom, što ste ostavili, što izbacili, što s TCI elektronikom s desne strane, kako se motor ponaša? Kupio sam XZ-a prije tri mjeseca i još ga upoznajem. MAlo mi neravnomjerno radi, a mislim da nije do zraka, a fergazer sam očistio.
Tenks

Prvi Vozac
 
Prvi Vozač said:
Lijep ti je rezervar :). Ironforge, daj mi molim te reci što ste radili sa strujom, što ste ostavili, što izbacili, što s TCI elektronikom s desne strane, kako se motor ponaša? Kupio sam XZ-a prije tri mjeseca i još ga upoznajem. MAlo mi neravnomjerno radi, a mislim da nije do zraka, a fergazer sam očistio.

Nisi mene upitao, ali kao bivsi vlasnik jendog XZ-a osjecam se duznim uputiti te  :wink:
Prouci slijedece:
- http://www.xz550.com/
- http://www.ridersofvision.net/
i uclani se na: http://www.ridersofvision.net/forum/ pa tamo pitaj sta te zanima, decki znaju skoro sve.
Ako mozes, kupi Haynes workshop manual...
Inace, ja sam kupio krs i doveo ga u gotovo besprijekorno stanje, a greske su bile: lose prirubnice (fals zrak), zamijenjene bregaste na jednom cilindru (usis-ispuh), mijenjani faz-lanci (skupoo), zamijenje dize u karburatorima (straznji karb. mora imati deblju dizu od prednjega, dimenzije ces pronaci na stranicama), prekidi u TCI jedinici (treba prelotati sve spojeve, oprezno rastavljati, imas upute na stranicama), prekidi u automatu za zmigavce (kozmeticke prirode), OBAVEZNO stavi filter na crijevo goriva (rezervoari jako hrdjaju), pobrini se da se regler dobro hladi (mozes ga premjestiti na nosac straznjeg fuzica, ja sam mu stavio cooler), ...
Ja sam imao jos gomilu zahvata na ovjesu i kozmeticke prirode, ali to te vjerojatno ne zanima. Mozes nesto vidjeti na stranicama koje sam tada napravio (i zapustio dok je motor bio pri kraju): http://free-bj.t-com.hr/dpanijan/index.html
 
Nego Ironforge, gdje se motor moze vidjeti ? Hoce li biti na nekom susretu blizu ZG-a ? (zbog mlade mi obitelji ne mogu si priustiti dalja putovanja)
 
Iden na kino pogledat najnoviji produzetak Omena, secate se Demijana , malog koji ima tri 666 na glavi?

Cim se vratim kuchi objasnichu svima za sve mane XZ motora, za sve zice od TCI-ja za rejeting na carburator, i da naravno da smo bacili standarni air box i napravil totalno novi manji metalni sa jednim jako otvorenim filterom.

Bilo je tu nekoliko pokusa dok nismo uspjeli da motor radi isto u svim rezimima, plus da nema rupe dok ubrzava, a da pri tom ostane ista potroshnja goriva, i da moze koristiti tako kratke i totalno prazne cjevi od auspuha.

Jeste on je jako jako osetljiv na extra zrak posebno kad maknesh filter box.

I to TCI smo do detalja razradili, sad ga mogu napraviti ako je potrebno iz pocetka, makar stampao pluchu i kupio sve tranzistore, odpornike i sve zalemio iz pocetka.

Postoji jedna zuta zica koja izlazi od TCI-ja, svi TCI od XZ-a nakon nekog vremena pocinju da stvaraju probleme.

Secite to...verujte mi secite, posle cu vam objasniti zashto i kako....dok vam regleri rade i pune, i pazite na plastichni dzek od reglera koji se vech  poceo topiti. Bacajte i to u smeche, i zalemite zice, to vam je najednostavniji nachin, dok niste pregoreli namotaje od rotora.

Kad se vratim od filma sve cu detaljno da objasnim ako treba i slikovito : ))

Bog svima.

PS: Verujem da moj kolega cimmu se ukaze shansa da ce odmah krenuti za nas u Croaciju na nekih od skupova tamo....informirat cu vas na vrijeme da bi videli motor iz bliza
8)
 
Javi obavezno, gorim, sagorijevam da čujem  o TCI-ju, jer mislim da je meni otišao. A žice od reglera sam prespojio. Zašto da isečem onu žutu iz TCI-ja, ona ne vodi nikud, mislim? Reci za aribox isto.

Čekam.. :D
 
Prvi Vozač said:
Javi obavezno, gorim, sagorijevam da čujem  o TCI-ju, jer mislim da je meni otišao. A žice od reglera sam prespojio. Zašto da isečem onu žutu iz TCI-ja, ona ne vodi nikud, mislim? Reci za aribox isto.

Čekam.. :D

Zuta vodi u obrtomjer, sluzi da ne mozes motor zavrtiti u "iberturazu". U obrtomjeru ima jedan magnet i jedan "reed rele" koji se zatvori kada cajger dodje malo u crveno. Taj sklop zna stekati i iskljucivati jedan cilinder, pa su decki na ROV forumu zakljucili da je najbolje zicu precvikati (mislio sam da si to procitao  :misli: )

Stara XJ750 imala je slican sklop u brzinomjeru, sluzio je za automatsko iskljucivanje zmigavaca, kada je motor bio u pokretu - simpa stvar (npr. na semaforu zmigavac radi, kada krenes nakon neog vremena sam se ugasi. ... ili kod preticanja, netrebas gasiti zmigavac...)
 
Hvala Damire! Idem odmah popodne provjerit.
Već tražim TV servise za TCI, i naravno iščekujem Ironforgea da me prosvijetli  :)