Yamaha BT 1100

Motorista_

New member
Problematicus...

Imam yamahu bt1100,kad je upalim..ponekad se desi da mi ono udari nazad i da pokvari alnaser,znaci nece da stane u polozaju gdje treba.
Jeli se ikome to desilo?
 
Motorista_ said:
Problematicus...

Imam yamahu bt1100,kad je upalim..ponekad se desi da mi ono udari nazad i da pokvari alnaser,znaci nece da stane u polozaju gdje treba.
Jeli se ikome to desilo?

Bitno je kod paljenja bulldoga i drag stara držati pritisnut prekidač za paljenje dok nisi sasvim siguran da je motor proradio, sa tim riješavaš pojavu "lupanja" kvačila alnasera. A ako se to već desilo, treba popraviti to kvačilo, sastoji se od jednog para zupčanika i opruga nekakvih unutra.. Ali to dosta rijetko odlazi, prije se zamakne ( zarotira) alnaser i od toga pojede štiftove koji mu onemogučuju da se okrene.. to je poznat problem, na njemačkim forumima preporučuju postavljanje jednog metalnog prstena koji navodno to riješava.. ja ga uglavnom palim tako da držim prekidač za paljenje dok nisam siguran da je prihvatio i tih pojava nema, a za to ti akumulator mora biti 100% ispravan..
U prilogu su ti slikice samog kvačila alnasera i cijelog sklopa gdije se on nalazi..
Pozdrav, Davor..
 
Janko said:
Bitno je kod paljenja bulldoga i drag stara držati pritisnut prekidač za paljenje dok nisi sasvim siguran da je motor proradio, sa tim riješavaš pojavu "lupanja" kvačila alnasera. A ako se to već desilo, treba popraviti to kvačilo, sastoji se od jednog para zupčanika i opruga nekakvih unutra.. Ali to dosta rijetko odlazi, prije se zamakne ( zarotira) alnaser i od toga pojede štiftove koji mu onemogučuju da se okrene.. to je poznat problem, na njemačkim forumima preporučuju postavljanje jednog metalnog prstena koji navodno to riješava.. ja ga uglavnom palim tako da držim prekidač za paljenje dok nisam siguran da je prihvatio i tih pojava nema, a za to ti akumulator mora biti 100% ispravan..
U prilogu su ti slikice samog kvačila alnasera i cijelog sklopa gdije se on nalazi..
Pozdrav, Davor..

Hvala najljepsa..... (y)
 
Janko said:
Bitno je kod paljenja bulldoga i drag stara držati pritisnut prekidač za paljenje dok nisi sasvim siguran da je motor proradio, sa tim riješavaš pojavu "lupanja" kvačila alnasera. A ako se to već desilo, treba popraviti to kvačilo, sastoji se od jednog para zupčanika i opruga nekakvih unutra.. Ali to dosta rijetko odlazi, prije se zamakne ( zarotira) alnaser i od toga pojede štiftove koji mu onemogučuju da se okrene.. to je poznat problem, na njemačkim forumima preporučuju postavljanje jednog metalnog prstena koji navodno to riješava.. ja ga uglavnom palim tako da držim prekidač za paljenje dok nisam siguran da je prihvatio i tih pojava nema, a za to ti akumulator mora biti 100% ispravan..
U prilogu su ti slikice samog kvačila alnasera i cijelog sklopa gdije se on nalazi..
Pozdrav, Davor..
Bendix set ti košta nešto preko 4000,00 kuna a skinit taj magnet s radilice je samo za ljude koji imaju živce debele kao "vodovodne cijevi"!  Kompletan sistem bendixa na tim motorima je napravljen za otimanje novaca nakon garantnog roka!!!
 
zvonko situm said:
Bendix set ti košta nešto preko 4000,00 kuna a skinit taj magnet s radilice je samo za ljude koji imaju živce debele kao "vodovodne cijevi"!  Kompletan sistem bendixa na tim motorima je napravljen za otimanje novaca nakon garantnog roka!!!
A to je valjda tako kod velikih dvocilindraša, sličan slučaj je i sa Aprilijama...ALI mislim da je to ono što zadnje odlazi, prvo potrga štiftove na gornjem kučištu alnasera, tako da dobiješ dojam da je alnaser "ufrkan" u odnosu na vijke koji prolaze kroz njega, vele u jamahi da trebaju ti vijci biti malo jače pritegnuti pa se na taj način to ublažava..Ja sam kod paljenja to riješio kao što sam i napisao sa dužim držanjem start gumbića, ali ostaje , ponekad, taj udarac kod gašenja, kada klipovi usljed nezavršenog takta odluče krenuti u kontra stranu, tada to kvačilo tj kako kažeš bendix zazvoni...na to sam se naviknuo i tako radi od 2002 godine do sada bez problema, a kako su rekli u sevisu da je to normalno..
Pozdrav..
 
zvonko situm said:
Bendix set ti košta nešto preko 4000,00 kuna a skinit taj magnet s radilice je samo za ljude koji imaju živce debele kao "vodovodne cijevi"!  Kompletan sistem bendixa na tim motorima je napravljen za otimanje novaca nakon garantnog roka!!!

Eto da i to cujem-dosad sam samo cuo da su V2 motori samo taki :mrgreen: