Yamaha DT-R 125 problem sa karburatorom i ypvs motorićom

tipo

New member
Imam problem sa karburatorom kad sam na usponu od nekih 30-40%, događa se da motor jednostavno ne prima gas kako treba i neće se razvrtjeti. Ne znam je li problem u preljevanju karburatora ili mu pod opterečenjem fali goriva, karburator je mikuni vm26ss 3MB00. Našao sam da taj karburator ima neki filter goriva ali ga ne mogu vizualno naći, ako netko zna gdje se nalazi?
Sumnjam da se događa nedostatak goriva jer sam ga jednom na makadamskom putu na maloj uzbrdici razvrtio 2-3-4 do kraja i onda je malo zaštucnuo.
 
koja godina je dt? mislimd a 3mboo modeli imaju 28 a ne 26mm fergazer

filter goriva ti mora biti u onoj mesinganoj cjevčici na koju spajaš dovod goriva, kao plastični uložak, to izvadi van i očisti

najbolje bi bilo da komplet ferg skineš i očistiš i pregledaš, posebno pogledaj plovak

kad ne prima gas, dal trokira il se samo ugasi?
 
90-ta je godina, i mislio sam da je u toj cjevčivi jer po šemi mi se tako ćinilo ali je malo nejasna, da 28mm je
jednostavno na velikoj uzbrdici naće se razvrtjeti preko neke 4rpm a ne ugasi se a kad mi je u 4-toj samo je štucnuo, popustio sam gas i dalje je išao normalno ali ga nisam više vrtio, ventil na ispuhu je blokiran i uvjek otvoren je mi ne radi motorić ventila


EDIT: našao sam da nivo u karburatoru mora biti 21-22mm samo ne znam od kud se to mjeri
 
neće se razvrtiti kad ti je ventil zablokiran na otvoreno, složi ga

do tad moraš kumplat  (y)

probaj ventil zatvoriti pa ponovi to sa u brijeg, ako ti prevrti 4000 onda nabavi ypvs motorić


imam ti ja jedan za prodat
 
malo mi je čudan ovaj moj ypvs motorić jer iz njega izlazi 5 žica a sve ostale sam vidio da imaju 3 žice
 
tipo said:
malo mi je čudan ovaj moj ypvs motorić jer iz njega izlazi 5 žica a sve ostale sam vidio da imaju 3 žice
Noviji đir TDR-a >97 god, DT X, to je ova novija verzija >2005, te  FZR, R1 i R6 imaju isto servo sa 5 žica. Sad ne znam je li ti paše, tj. je li izgledaju isto, pogledaj po ebay-u, da li izgledaju isto, i ako jesu vrlo vjerojatno bi treba pasati sa nekog od tih motocikala.
 
danas sam malo raskapao motor i došao sam do nekih zaključaka, prvo ove dvije dodatne žice sa servo motora nisu spojene nigdje, drugo akumulator mi ne valja i treče izgleda da ni regler ne valja. otpoio sam regler i ispitao izmjenični napon što dolazi od alternadora i pod gasom prelazi 80v a na izlazu reglera istosmjerni napon je 5-6v a kad dam gas pada na 1.5v
 
r4ptor said:
da bi ti regler normalno radio moraš imati accu

znam to, ali mislim da nije toliko loš da bi toliko napon padao, zna li netko gdje se spajaju ove dvije žice sa ypvs motoriča, debela žuta i crna žica, našao sam ih smotane pod sicom
 
kupio sam juće novi akumulator i regler je uredu, puni 13,7v
 
ima li netko šemu struje za dt-r '90 god. nigdje nisam uspio naći šemu za ypvs motorić sa 5 žica, zapravo našao sam jednu ali na njoj se svih 5 žica spaja u CDI, meni su 3 spojene u CDI a dvije debele nisu nigdje spojene
 
upravo sam skinuo i rastavio ypvs motorić, te dvije žice koje nisu nigdje spojene su unutra spojene direktno na el. motor, našao sam šemu od tzr-a i on ima između cdi-a i servo motoriča neki upravljački modul koji upravlja sa motorićom, to izgleda meni fali, kad te dvije žice spojim na + i - motorić konstantno vrti na jednu stranu a kad zamjenim polove onda na drugu

 
tipo said:
Imam problem sa karburatorom kad sam na usponu od nekih 30-40%, događa se da motor jednostavno ne prima gas kako treba i neće se razvrtjeti.

našao sam u manualu da je DT predviđen za uspone do 30%  :palacdolje:
 
kaaaj?  :shock:

to definitivno nema veze sa radom motora nego sa samom geometrijom motora da se ili počne dizat na zadnji ili tak neš

evo vidiš da radi i u divljim položajima, a vjeruj mi da ide još više gore  :jesus:
http://youtu.be/lni7F3CK4GM
 
koji je karburator na tom dt-u?
 
dellorto 30 (naknadno stavljen)
s mikunijem 28 je ista priča jer je i on bio gore jedno vrijeme a i dell 32 također tak da nije problem u fergazerima jer meni motor radi i kad padne bočno skroz pod 90 stupnjeva jedno određeno vrijeme (na leru) jest da gorivo curi i iz njega i kroz čep od rezervara na pod ali motor radi i prima gas normalno

a iza vage isto može biti pod 90 stupnjeva na zadnjem bez problema
 
motorić ugrađen, hvala r4ptor, i odma bolje vuče na malim okretajima, sad samo uloviti vremena da bolje isprobam i naštelam sajlice kako mi paše