i mozda dobijes koji konj vise...Bajac said:do tih 25ks mozes doc jedino da stavis "kit"...
ali mozes se otvorit, sad ja neznam tocno kako ali to funkcionira tako da ti iz nizih okretaja bolje vuce....
dosta ti je da skines pregrade u auspuhu i motor ce ti bit dosta zivlji,ako ti treba auspuh imam ti ja jedan.mrakan said:nemislim stavljat nikakav kit, i nebi htio dirat auspuh koliko dobijem promjenom filtera :misli:
dt ima tu neku blokadu koja se moze skinit, a ja tocno neznam o kojoj se blokadi radi, valjda ce naletit netko ko je to ve radio ili se susreo negdje s tim
SP said:dosta ti je da skines pregrade u auspuhu i motor ce ti bit dosta zivlji,ako ti treba auspuh imam ti ja jedan.
Bajac said:do tih 25ks mozes doc jedino da stavis "kit"...
ali mozes se otvorit, sad ja neznam tocno kako ali to funkcionira tako da ti iz nizih okretaja bolje vuce....
imam ti serijski.mrakan said:kakava auspuh imas :misli:
serijski ili neki drugi :misli:
Ali onda treba i lagere na radilici promijeniti, a i kasnije bude trebalo sve mijenjati ak se bude motor vozil pod visokim okretajima!bmw m 5 said:bez zamjene cilindra..klipa..i elektronike...nista od ekstra konja....tu je najveca razlika...za deblokirati...treba ipak malo vise potrositi...auspuh je najmanja stavka... :?
osjeca se velika razlika kad je auspuh bez pregradabmw m 5 said:bez zamjene cilindra..klipa..i elektronike...nista od ekstra konja....tu je najveca razlika...za deblokirati...treba ipak malo vise potrositi...auspuh je najmanja stavka... :?