Nero
Well-known member
vickodu said:Ti si Yamahu i zapalio tako da nije tebi za vjerovat :jesus:
Ma sve đamahe su volile popit ulja
vickodu said:Ti si Yamahu i zapalio tako da nije tebi za vjerovat :jesus:
OldBoy said:...u vezi ulja u Yamahi. Treba često kontrolirati razinu i UVIJEK mora biti il na maximumu il tek sasvim malo ispod. Dakle rezervna litraulja za nadolijevanje obavezna u garaži.
Znam jednog kojem su klipnjaće letile po autoputu..bobo RR said:Ja sam tu yamahu natero da mi je potrosila pola litre ulja na 150 kilometara autoputa
u planu su druge vilice,a do tad sam mislio sredit ove upravo tako da stavim drugo gusce ulje i podloske,ali sad vidim da si napisao da ne stavljam podloske :misli:Nero said:Što se ovjesa tiče, za početak barem promijeni ulje u vilicama, kad skupiš love progresivne opruge. Ne stavljaj nikakve podloške na amortizer straga ni u vile naprijed....
bez brige,redovito cu kontrolirati ulje i uvijek ce biti ulja u garaziOldBoy said:...u vezi ulja u Yamahi. Treba često kontrolirati razinu i UVIJEK mora biti il na maximumu il tek sasvim malo ispod. Dakle rezervna litraulja za nadolijevanje obavezna u garaži.
malaga said:u planu su druge vilice,a do tad sam mislio sredit ove upravo tako da stavim drugo gusce ulje i podloske,ali sad vidim da si napisao da ne stavljam podloske :misli:
aha,tako znacistrasilo said:možeš staviti i podloške... ali ne podložne pločice za šarafe kupljene u željezari, već odeš kod tokara da ti napravi po dimenziju kojoj trebaš ..
malaga said:aha,tako znaci
a eto ja sam mislio stavljati obicne podloske,jer svi pisu samo podloske a nitko nece reci kakve podloske :?strasilo said:svašta se u vilicama znalo naći ...
Kod malog Vanje ( pokojnog ) su u teleskopima bili komadi okiten cijevi .... :shock: :shock:
a koliko kostaju druge opruge?Nero said:Meni su bile poliuretanske napravljene po mjeri. Motor je bija tvrđi i nevozniji, nije se fino vraćao gore. Nikako se nisam navika, izvadija ih i bacija u smeće. Platio sam ih 150 Kn.Tako da ja bi samo gušće ulje i skuplja lovu za opruge.
Ti kako hoćeš, ne znam kako se voziš ni što hoćeš od motora
P.S. Vozio sam tvrde motore(tvornički) i to mi se sviđa, ne volim lelujave mekane. Al bolji lelujav i mekan nego sjeban(kakav mi je dojam ostavio s podloškama).
limit said:A jedno 40 puta više od podloški
Nero said:oko 1000 Kn su bile progresivne s litrom ulja....
da,onda mi se ne isplati kupovati opruge,nego napravit ovo sta si ti napravio,a za pocetak stavit novo ulje i podloske jer vilice itako moram rastaljati i mijenjati semeringe(malo sline),a onda poslje kad naleti povoljno uzeti druge/bolje viliceOldBoy said:...za 1600 kn kupio čitav prednji kraj FZRa 1000: kotač kompl, usd vilice, trokuti, obje pumpe (kočn & kupl). Trebaš čekati i ne žuriti
danas sjele nove NGK svjecice,uskoro dolazi ulje i filter ulja,pa ulje za kocnice,pa onda pregledat i postelat ventile,a onda cu rastavit vilice da promijenim semeringe i ulje jer slini ulje pa cu onda zajedno ubacit i podloske,pomalo :wink:ropee said:Ma dobro si krenuo, od servisa, a sad prvo si moraš detaljno razmisliti što i kako promijeniti . Ako ti se sviđa taj vizir , nek ti ga neko proba u photoshopu zalijepiti na tvoj motor, da vidiš što ćeš dobiti, da ne ideš u krivom smjeru
sta imam rastavljati osim vilica? pa necu rastavit cijeli masinudannyghost said:kaj ti nije jednostavnije sad sve rastaviti i preko zime polako to servisirati i sklopiti natrag... onak ko ja "star wars" lego kocke