Yamaha MT10SP by YamahaPBS

Status
Not open for further replies.
Prije nego smo prihvatili ovaj posao napravili smo projekciju i otprilike smo znali gdje idemo i kako ćemo završit.
Vlasnik motora je bio aktivno uključen i izmjene su većinom njegove, osim onih koje nije tehnika diktirala.
Ima nekoliko desetaka legendarnih dvotočkaša i sve smo komentirali pa tako i Sanctuaryjev Z ... gdje mi jako smeta uporaba Yamahinog pokazivača smjera.
Isto kao što mi kod nas smeta crvena boje uberlauf filtera...ali morala je bit crvena, jer je jedina gumena, pa ne "prijeti" Ohlinsovoj opruzi. Naručena crna došla je sa metalnim donjim dijelom i to nismo htjeli ugraditi i dozvoliti da se eventualno nasloni na oprugu i ošteti je, a ako je i ošteti to bi bilo samo vizulano....ali nismo htjeli.
Eto tako razmišljamo o preradama i tu mi je ovaj pokazivač sramotan i Sanctuary se sam piša na sve do sada napravljeno. Alternativnih opcija je tu bilo 1000. i neću se začudit ako to na kraju ja osobno ne promjenim sa nećim prikladnijim.

I ono na kraju, vlasniku manje bitno, ali vama ovdje vjerovatno je ... mi smo otprilike 40% jeftiniji od Talijana, a skuplji otprilike 15% od Sanctuarya(bez troškova prevoza)
 
lesli eldridž said:
meni samo nije jasno kako se naručivanje sve dodatne opreme iz kataloga i njeno montiranje na motor može zvat prerada......

na onaj kavasaki su bar stavili opremu izvan kataloga (pa makar to bila i jamahina).....
Pa to je originalna prerada a ne fusarenje sa sumnjivim djelovima tko zna odakle.
 
lesli eldridž said:
meni samo nije jasno kako se naručivanje sve dodatne opreme iz kataloga i njeno montiranje na motor može zvat prerada......

na onaj kavasaki su bar stavili opremu izvan kataloga (pa makar to bila i jamahina).....

Jedini problem kod toga kad nešto ne razumiš je činjenica da mnogi cijeli život neke stvari ne prihvate.
Ovo je prerada i kao takvu je cijeli moto svijet doživljava i komentira.
 
mirkos said:
Pa to je originalna prerada a ne fusarenje sa sumnjivim djelovima tko zna odakle.

Mnoge naručene djelove smo prerađivali, nisu svi bili kataloški za MT10, neke smo i izradili posebno za ovaj motor u tvornici, neke sami(Bulich).
Izjava da smo naručili sve iz kataloga zlonamjerna je i neistinita, pogotovo ukoliko se pažljivo pratio topic(i to prije nego su slike izbrisane)
 
joke said:
24172794_1729358213770756_9086724448399933042_o.jpg

Ovaj Kawasaki je ne brutala, vec brutala na kvadrat. I MT10 nema sto radit uz njega. Mozes se ljutit do preksutra. Jeben mi je MT10, al realno, to su sve bolt-on dijelovi iz kataloga. Takvu preradu cu odradit ja u svojoj garazi bez vrata sa alatom iz Solin Gradje.

Cak i moja prerada CBX-a je puno kompleksnija, jer ukljucuje puno prilagodbe dijelova koji nisu bolt on.

Podsjecas me na tuning iz auto kluba 90ih. Opruge (H&R), felge i CHIP.

Opet kazem, MT10 (dok je bio crn) mi je  brutala. Rado bi nesto tako za svaki dan. Prerada je jako nategnut izraz u ovom slucaju.
 
Ne ljutim se ... žao mi je samo. Žao mi je pisanja ... i žao mi je što je netko izbrisao slike uz tekst.
 
joke said:
Mnoge naručene djelove smo prerađivali, nisu svi bili kataloški za MT10, neke smo i izradili posebno za ovaj motor u tvornici, neke sami(Bulich).
Izjava da smo naručili sve iz kataloga zlonamjerna je i neistinita, pogotovo ukoliko se pažljivo pratio topic(i to prije nego su slike izbrisane)

Npr?
 
Nero said:
Zasto ne sumiras? Ne mogu scrollat 30 stranica di ratujes s raznim ljudima.

Zato sam i pisao, da ne sumiram. U svakom slučaju ja sam radio gotovo sve odnosno bio uključen u sve ... i plug n' play je bilo nekih 40% stvari.
Kako sam samo ja i naručivao djelove znam da nisam sve naručio niti imao mogućnost naručivat za ovaj model, već smo morali kombinirat djelove s drugih motora.

Evo npr. štop prekidać smo naručili od Bremba, testiranjem utvdili da ne radi propisno, pokušali na njegovo mjesto stavit originalni, te na kraju morali u tvornicu(Njemačku) poslat ovaj Brembov da ga rastave i preprave. Sve skupa trajalo je cca. mjesec dana. Napominjem da je cijeli motor bio gotov u 2 mjeseca vremena.
 
joke said:
Zato sam i pisao, da ne sumiram. U svakom slučaju ja sam radio gotovo sve odnosno bio uključen u sve ... i plug n' play je bilo nekih 40% stvari.
Kako sam samo ja i naručivao djelove znam da nisam sve naručio niti imao mogućnost naručivat za ovaj model, već smo morali kombinirat djelove s drugih motora.

Evo npr. štop prekidać smo naručili od Bremba, testiranjem utvdili da ne radi propisno, pokušali na njegovo mjesto stavit originalni, te na kraju morali u tvornicu(Njemačku) poslat ovaj Brembov da ga rastave i preprave. Sve skupa trajalo je cca. mjesec dana. Napominjem da je cijeli motor bio gotov u 2 mjeseca vremena.

Zvuci dosta djetinjasto.

Moja prerada, bezvezna, je ukljucivala izradu nosaca stafni od golog lima, nosaca fara od golog lima, izradu dijela rame koji nije postojao, prilagodbu tanka (preradjen limarski, bez kita), pilanje satova da bi ih upasao u drukciji tip kucista....i nema kraja.

A ovo upasavanje prekidaca stopa....ne znam. Ne djeluje mi kao veliki izazov. Napisi popis :)
 
Ako ti ne izgleda dovoljno izazovno uskladiti eletronički element da radi(i izgleda savršeno) u skladu sa jako naprednom elektronikom motora zadnje generacije nemamo što dalje prićat. Izrada nosača svjetla u usporedbi s tim je s m i j e š n a. Ako se vratimo kojih 30-ak godina unazad i tu sam bio pionir sa BT90 i 2 okrugla svjetla u Triumph stilu. Eto tako je možda usporedivo ovo.

I neka ostane na tome. Već sam više puta rekao, na više naćina....jednostavno nemam volje više za borbu sa vjetrenjačama dok mi s druge strane ljudi šalju poruke "nema boljeg".
Iz izloga B biram ovo drugo...

 
joke said:
Neka ostane na tome. Već sam više puta rekao, na više naćina....jednostavno nemam volje više za borbu sa vjetrenjačama dok mi s druge strane ljudi šalju poruke "nema boljeg".
Iz izloga B biram ovo drugo...

:misli:

OK.

Cisto feedback. Ukoliko ne mislis zavrsiti misao, nemoj je ni zapocinjati. Isto kao i projekt.
 
Za feedback moraš ići back u topic. Inaće će ovo bit samo još jedna nepotrebna borba sa raznim ljudima kako si već napisao. Ja šta god sam započeo sam i završio ... i naplatio  :wink:
 
Bitnije je da je onaj tko plaća i zadovoljan.

Vjerovatno zato upravo i radim za istog naručitelja projekt vrijedniji za 35%    :wink:
 
U takovim poslovima se naplaćuje sve.
I rad, i konzultacije i vraćanje krivo poslanog paketa. Sve. I to je u skroz u redu. Da bi rič reka.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Nero said:
Ovaj Kawasaki je ne brutala, vec brutala na kvadrat. I MT10 nema sto radit uz njega. Mozes se ljutit do preksutra. Jeben mi je MT10, al realno, to su sve bolt-on dijelovi iz kataloga. Takvu preradu cu odradit ja u svojoj garazi bez vrata sa alatom iz Solin Gradje.

Cak i moja prerada CBX-a je puno kompleksnija, jer ukljucuje puno prilagodbe dijelova koji nisu bolt on.

Podsjecas me na tuning iz auto kluba 90ih. Opruge (H&R), felge i CHIP.

Opet kazem, MT10 (dok je bio crn) mi je  brutala. Rado bi nesto tako za svaki dan. Prerada je jako nategnut izraz u ovom slucaju.
Doda bi jos i Remus auspuh 😁
 
Status
Not open for further replies.