Yamaha Niken

Napier said:
http://www.industrytap.com/500-hp-dodge-tomahawk-0-60-in-2-5-and-tops-out-at-420-mph/1237

A di je aerodinamika(oklopi)? :misli:
 
Zog said:
A di je aerodinamika(oklopi)? :misli:

Samo tehnoloski preserans iskreno receno ali ga je bilo lipo vidit  :mrgreen:

Sicam se da je na prezentaciji kad je tadasnji sef Dodge-a samo malo jace doda gas cili je zaigra livo desno
jer je motor ima 8.3 litre  :mrgreen: :mrgreen:

Inace sve priko 300 kilometara bi bilo samoubojstvo a te njihove hipotetske brzine mogu zaboravit

Znaci oku lipo ali totalno neupotrebljivo

Jebi ga tu svaka cast yamahi sta su se usudili stavit na cestu ovako nesto ali vise mi se cini da zele
pokazati da mogu i imaju muda nego sta racunaju na prodajni uspjeh   
 
Kawah said:
Kad se već diskusija pokrenula ,postavljam jedno pitanje . Kaj mislite jel se mogla umjesto ova dva dupla tuba za koja tvrdite sve i svašta ,ukomponirati zasebna jednoručna vilica za svaki kotač (kao npr. Bimota Tessi 3d) pa da bude još avangardnije za vidjeti .Pitanje možda najbliže Joki meštru . (y) :021:

Naravno da je najbliže...nije spomenuto ovde ali je naglašeno negdje u predstavljanju. Dupla tuba je u biti jedna tuba(ona bliže motoru) i usmjerivać(ona udaljenija). Dakle štelanje amortizacije ide primarno na onu bližu. Rečeno je i da je razlika u nagibnoj mogučnosti ostvarena pozicioniranjem ovjesa sa vanjske strane kotaća, i tu ima dio priće. Znači jednoručna vilica nije problem, ćak je i testirana u ovoj prići, ali izgleda da je ovo bolje...ili jeftinije, ali u svakom slučaju bolji kompromis(sličan slučaj bi bio i "nedostatak" USD vilice na novom VMaxu)

Evo jedan od testiranih prototipova Niken

Modelo-concepto-de-cuatro-ruedas.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=hBoSBisDy-0


...i sam početak razvojnog puta

Tesseract.jpg
 
Čisti SF . Iako ljudi i njihovi (naši) ograničeni umovi nisu još sposobni asimilirati sam oblik ovog koncepta iz video priloga . To je budućnost i meni je takav oblik sjeo na prvu.Prekrašno i drugačije ,ipak je 2018a. (y) :021:
 
Kawah said:
Čisti SF . Iako ljudi i njihovi (naši) ograničeni umovi nisu još sposobni asimilirati sam oblik ovog koncepta iz video priloga . To je budućnost i meni je takav oblik sjeo na prvu.Prekrašno i drugačije ,ipak je 2018a. (y) :021:

Najveci problem ovog koncepta sta uz svu prednost masovne proizvodnje ( koja bi snizila troskove )
mislim da realno ne bi mogao biti ispod 200 000 kuna zbog samih komponenti ovjesa
Ovde nemas doslovno nist "off the shelf" tako da se svaka vida treba proizvoditi bas za njega
i to dize cijenu strahovito i postaje neisplativo

Sicam se kad se pojavila prva slika i mislio sam isto sta i sada jednostavno preskupo.

Sta se tice Niken-a to je jedini put za izbaciti nesto extravagantno jer radis modularan proizvod a to znaci da dilis komponente sa drugim modelima

Koliko je zaista upotrebljiv vrime ce pokazati
 
Najveci problem ovog koncepta je sta je totalno bez veze
Izmisljanje tople vode
Evo danas se vozimo u autu i ususret dolazi MP3
Moja zena nicim izazvana komentirala ko ovo osrama moze vozit.
Eto to je asocijacija nekoga koji apsolutno nije u motorima/skuterima.znaci ono istinski osjecaj




Sent from my internet mobile device
 
Opet se sve svodi na prava tržišta, mi možemo palamuditi, vjerujem da će vanka ovo biti hit !
 
https://www.motorcyclistonline.com/yamaha-niken-three-wheeler-takes-on-alps

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
seki22 said:
Najveci problem ovog koncepta je sta je totalno bez veze
Izmisljanje tople vode
Evo danas se vozimo u autu i ususret dolazi MP3
Moja zena nicim izazvana komentirala ko ovo osrama moze vozit.
Eto to je asocijacija nekoga koji apsolutno nije u motorima/skuterima.znaci ono istinski osjecaj




Sent from my internet mobile device

Žena ti je u pravu, a ti nisi ... mp3 i Tricity povezuje samo broj kotaća ...  a Niken nije ni blizu usporediv
 
joke said:
Žena ti je u pravu, a ti nisi ... mp3 i Tricity povezuje samo broj kotaća ...  a Niken nije ni blizu usporediv

Često te ljudi napadaju i ismijavaju, ali očito s razlogom. Da je neki drugi proizvođač (npr Suzuki) ovako nešto izbacio, poprilično sam siguran da bi našao milijun zamjerki i razloga zašto to ne valja.
Šteta sto ne možeš biti objektivan.
 
Evo jedan od koncepata drugog proizvođača,nije u dodiru s Nikenom, Suzikijeva Nuda predstavljena 88me.Nije bilo interneta i foruma za rasprave ,samo pisanim putem,Avtomagazin ili njemački Motorad ko je mogao do njega doći. Imam sačuvani primjerak odakle je i ova slika . 8) :021:
    Samo da skeptični steknu uvid razvoja i kako danas neki izgledaju , povežite sami .
 

Attachments

  • IMG_20180604_134823.jpg
    IMG_20180604_134823.jpg
    322.1 KB · Views: 240
Kawah said:
Evo jedan od koncepata drugog proizvođača,nije u dodiru s Nikenom, Suzikijeva Nuda predstavljena 88me.Nije bilo interneta i foruma za rasprave ,samo pisanim putem,Avtomagazin ili njemački Motorad ko je mogao do njega doći. Imam sačuvani primjerak odakle je i ova slika . 8) :021:
    Samo da skeptični steknu uvid razvoja i kako danas neki izgledaju , povežite sami .

Ispravka krivog navoda ( izasla je u Tokyu 1986 ) i uvelike bila inspirirana filmom TRON sa pogonom
na dva kola ( preko dva kardana ) ali godinu prije je izasa koncept koji je bija
jos tehnicki avangardniji isto sa pogonom na dva kola preko hydro motora at to je Suzuki Falcorustyco
i opet CORAK

https://www.motofire.com/2017/02/suzuki-falcorustyco-greatest-concept-motorcycle-ever/

Mogu pisati o promasajima jos barem sat vremena ali eto idemo vidit hoce li ovo biti jos jedan u nizu ili ce zazivit
( tu sam malo skeptican ali treba svemu dati sansu )


 
ih ko klinac sam sa magazinom dje je slika nude isao u toalet i cio dan visio tamo nabijajuci zuljeve na dlanove
 
Interesantan clanak

https://www.motofire.com/2018/05/skills-deficit-weve-forgotten-how-to-ride/
 
crnogorac said:
ih ko klinac sam sa magazinom dje je slika nude isao u toalet i cio dan visio tamo nabijajuci zuljeve na dlanove
    To ti baš ne služi na čast ,mogao si vrijeme utrošiti na korisnije sfere ,možda da si čitao Start . :LOL:  :LOL: :021:
 
thenewbie said:
Često te ljudi napadaju i ismijavaju, ali očito s razlogom. Da je neki drugi proizvođač (npr Suzuki) ovako nešto izbacio, poprilično sam siguran da bi našao milijun zamjerki i razloga zašto to ne valja.
Šteta sto ne možeš biti objektivan.

Zajebano je imat znanje...ovi koji ga nemaju brane se kao pred smrt. Novinari sa testa probali su sve i nitko nije usporedio Yamahin koncept sa mp3 ... s razlogom.
 
joke said:
Zajebano je imat znanje
Potpis ko kuća (y) danas svaka polupismena šuša koja je držala kacavidu i gedoru samu sebe zove stručnjakom
Btw i ti si pozvan na kavu, baš me zanima tko će prije skupit muda - ti il Sleđ? Moglo bi i kladion'cu  otvor't

 
jolly the roger said:
Potpis ko kuća (y) danas svaka polupismena šuša koja je držala kacavidu i gedoru samu sebe zove stručnjakom
Btw i ti si pozvan na kavu, baš me zanima tko će prije skupit muda - ti il Sleđ? Moglo bi i kladion'cu  otvor't

E JBG  :misli:

Mene ka KAHVU ne zoves  :mrgreen: