Yamaha R1, 1998 g.

Babylon-07

New member
Pozdrav svima,

Ajd ako netko zna ili posjeduje ovu godinu da napise malo vise o njemu odnosno, boljke, servisni intervali, cijene servisa te opcenito neke svoje dojmove.
Pitam jer mi se pruzila prilika za izvrsno ocuvan model pa bi volio znati malo vise.

Hvala 
 
Vozio sam takvu prije par godina. Nešto po cesti, ali više po Grobniku. Nikad nikakvog kvara, osim od posljedica pada. Na 30.000 km štelao ventile ko Grigića. Sve u redu. Kada je bilo vruće i ako ju dobro ganjaš voli popiti ulje. Ali samo na pisti kad je motor pretežno blizu crvenog. Po cesti nikakve zamjerke. Napravio sam puuuuno lijepih kilometara. Za preporučit, naravno, ako je dobro održavana.
 
Ova sto sam nasao stvarno besprijekorna, nazalost nemogu je svojim ocima vidjeti dok ne dodjem na godisnji ali ovako kao sto je covjek rekao uredno servisirana te mazena i pazena i ima manje od 20 000 na satu. 
Ma ja sam ti baba u voznji  :mrgreen: te se ne mislim pretjerano ganjati tako da se ne bojim za potrosnju ulja. Da li mozes napisati koliko su cijene servisa i kakva je "udobnost" s obzirom da je ipak R u pitanju. 
 
fireblade76 said:
Ova sto sam nasao stvarno besprijekorna, nazalost nemogu je svojim ocima vidjeti dok ne dodjem na godisnji ali ovako kao sto je covjek rekao uredno servisirana te mazena i pazena i ima manje od 20 000 na satu. 
Ma ja sam ti baba u voznji  :mrgreen: te se ne mislim pretjerano ganjati tako da se ne bojim za potrosnju ulja. Da li mozes napisati koliko su cijene servisa i kakva je "udobnost" s obzirom da je ipak R u pitanju. 

Udobnost----0 bodova...ako mislis na putovanja... :mrgreen:
na pisti sve 5.... (y) (y)
 
fireblade76 said:
Pozdrav svima,

Ajd ako netko zna ili posjeduje ovu godinu da napise malo vise o njemu odnosno, boljke, servisni intervali, cijene servisa te opcenito neke svoje dojmove.
Pitam jer mi se pruzila prilika za izvrsno ocuvan model pa bi volio znati malo vise.

Hvala 


Servis na 12000km
Kontrola ventila 42000km
 
imao je bija jedan lik sta ga znam, mislim da je dva puta minja masinu, oba puta koliko znam bregaste proklapale, moguce od posljedica potrosnje ulja... al lik ju je gazija totalno + dosta(DOSTA) na zadnjem kolu...
 
Tutty said:
imao je bija jedan lik sta ga znam, mislim da je dva puta minja masinu, oba puta koliko znam bregaste proklapale, moguce od posljedica potrosnje ulja... al lik ju je gazija totalno + dosta(DOSTA) na zadnjem kolu...

Ne cudim se sto je dvi masine promijenio,. :palacdolje: :palacdolje:
Znam lika sto vec 85tkm ima i nista motoru....samo redovni servisi i izmjena potrosnih dijelova.. (y) (y)...mislim da ne toci Inino gorivo.... (y)
 
Hehe ma ok ali ipak mislim na normalnu voznju i stvarno bez divljanja.

Hvala vam svima na odgovorima
 
xman69 said:
Ne cudim se sto je dvi masine promijenio,. :palacdolje: :palacdolje:
Znam lika sto vec 85tkm ima i nista motoru....samo redovni servisi i izmjena potrosnih dijelova.. (y) (y)...mislim da ne toci Inino gorivo.... (y)

Vozim samo na INA benzin. Nikad problema.
Na putu je za vozača podnošljivo, ali za suvozačicu katastrofa.
 
E da i ja kazem koju  (y) Takva kakva je tebi zapela za oko predstavljena je 1997 godine i to u dezenu crveno bijela i plavo bijela.Predstavljena za nasljednika yzf 1000 Thunderace,dobrog ali financijski za Yamahu ne bas uspjesnig modela,ali ne i evoluciju doticnog nego revoluciju u svim poljima namjenjenu prema ekstremnijoj voznji,za one malo mirnije u ponudi je ostao Thunderace koji se je proizvodio sve do 2002 godine.Po meni kultni motor koji je unio revoluciju u poimanje supersportskih motora u klasi 1000,izlaskom na cestu 98 godine deklasirao je po svim parametrima tadasnje predstavnike klase CBR 900,ZX 9 da ne spominjem suzukija 750 koji je bio odlican motor ali sa samo 750 ccm jer tada nije imao predstavnika 1000 ccm a gsx-r 1100 je vec polako bio zaboravljen.Odnos snage i tezine je bio odlican i nudio je punih 150 konja,sto je u ono vrijeme bilo kao da danas netko izbaci motor s 200 konja.Napajanje ima rijeseno sa karburatorima i relativno je jednostavan motor za odrzavanje i servisiranje.Mana mu je u ekstremnijoj voznji povecana potrosnja ulja,normalno ta se potrosnja povecava s brojem prijedjenih kilometara.Ja sam u par navrata imao priliku voziti bas taj model 1998 godina i taj motor je bio opremljen za kompletnim Akrapovicem i kitom na karburatorima sto je veca zvijer i brutalniji motor nego danasnje hiljadarke jer nije ugladjen i natrpan elektronikom kao ovi novi,cisti hardcore.Uz kawasaki 10-tku 04/05 motor koji je na mene ostavio najjaci dojam sto se tice ekstremne voznje te kombinacije brutalnosti na gasu i prenosenju snage na podlogu.Vozac u voznji je dosta naslonjen naprijed i ruke u duzim turama dosta trpe a suvozac kao da je sjeo u osinjak,meni je bilo dosta 10 km kao suvozacu i iskreno zalim svakog ko mora sjedit na tom sicu duzu kilometrazu.Potrosnja ti se krece od 5 litara u skroz mirnoj voznji do nekih 11-12 u full agresivnoj,dakle kako ga vozis tako i trosi.Ta buduca tvoja ako ima 18 tkm ici ce jos jako dugo i vjeruj mi ljudi koji se sjecaju njena predstavljanja 97 i danas ce se okrenuti za tim modelom u savrsenom stanju,nije atraktivan ko ovi novi ali taj motor ce puno dati i nikom bas nece gledati u ledja sa dobrim vozacom.Puno uzivancije i sretnih kilometara s novim starim motorom  (y)  (y)
 
bobo RR said:
E da i ja kazem koju  (y) Takva kakva je tebi zapela za oko predstavljena je 1997 godine i to u dezenu crveno bijela i plavo bijela.Predstavljena za nasljednika yzf 1000 Thunderace,dobrog ali financijski za Yamahu ne bas uspjesnig modela,ali ne i evoluciju doticnog nego revoluciju u svim poljima namjenjenu prema ekstremnijoj voznji,za one malo mirnije u ponudi je ostao Thunderace koji se je proizvodio sve do 2002 godine.Po meni kultni motor koji je unio revoluciju u poimanje supersportskih motora u klasi 1000,izlaskom na cestu 98 godine deklasirao je po svim parametrima tadasnje predstavnike klase CBR 900,ZX 9 da ne spominjem suzukija 750 koji je bio odlican motor ali sa samo 750 ccm jer tada nije imao predstavnika 1000 ccm a gsx-r 1100 je vec polako bio zaboravljen.Odnos snage i tezine je bio odlican i nudio je punih 150 konja,sto je u ono vrijeme bilo kao da danas netko izbaci motor s 200 konja.Napajanje ima rijeseno sa karburatorima i relativno je jednostavan motor za odrzavanje i servisiranje.Mana mu je u ekstremnijoj voznji povecana potrosnja ulja,normalno ta se potrosnja povecava s brojem prijedjenih kilometara.Ja sam u par navrata imao priliku voziti bas taj model 1998 godina i taj motor je bio opremljen za kompletnim Akrapovicem i kitom na karburatorima sto je veca zvijer i brutalniji motor nego danasnje hiljadarke jer nije ugladjen i natrpan elektronikom kao ovi novi,cisti hardcore.Uz kawasaki 10-tku 04/05 motor koji je na mene ostavio najjaci dojam sto se tice ekstremne voznje te kombinacije brutalnosti na gasu i prenosenju snage na podlogu.Vozac u voznji je dosta naslonjen naprijed i ruke u duzim turama dosta trpe a suvozac kao da je sjeo u osinjak,meni je bilo dosta 10 km kao suvozacu i iskreno zalim svakog ko mora sjedit na tom sicu duzu kilometrazu.Potrosnja ti se krece od 5 litara u skroz mirnoj voznji do nekih 11-12 u full agresivnoj,dakle kako ga vozis tako i trosi.Ta buduca tvoja ako ima 18 tkm ici ce jos jako dugo i vjeruj mi ljudi koji se sjecaju njena predstavljanja 97 i danas ce se okrenuti za tim modelom u savrsenom stanju,nije atraktivan ko ovi novi ali taj motor ce puno dati i nikom bas nece gledati u ledja sa dobrim vozacom.Puno uzivancije i sretnih kilometara s novim starim motorom  (y)  (y)

Bobo hvala ti puno na ovome, ja sam stara skola hehe sto manje elektronike to bolje tako da mi ovo savrseno odgovara. U svakom slucaju imate pice cim se vidimo a vidjet cemo se sigurno negdje na cesti svi  :D  :D
 
E a sto se tice izgleda mada je to subjektivno i nije za raspravu ali meni osobno daleko najljepsi motor do neke 2004 godine "mada mi je i sada ljepsi od nekih ovih novih modela" ova kombinacija boje mi je prejebena da oproste djeca :). Jedino staviti ledice na rep i mislim da mu nema smrti  (y)
 
Fantastičan motor za putovanja, za Grobnik, za picolov....ma za sve. Bila su dva ili tri problema zbog kojih su radili recall kampanju ali to je sigurno sadašnji vlasnik već riješio. Jedino što se moralo na Grobnik nositi ulja jer je znala progutat dosta. Inače je tim Yamahama bio jako osjetljiv senzor, čim bi pritisak pao za mrvicu, lampica bi se palila mada nije bilo nikakve opasnosti za motor. Sve u svemu, meni jedan od najdražih i najljepših motora koje sam imao.
Btw, daj reci gdje si to našao? Ja znam za dvije u takvom stanju, a jedna se sigurno ne prodaje. Druga je bila iz Požege a sad je kod frendovog frenda, mislim u Sesvetama. Ako je to taj motor, nemoj ni razmišljat nego trči po njega...
 
mate said:
Fantastičan motor za putovanja, za Grobnik, za picolov....ma za sve. Bila su dva ili tri problema zbog kojih su radili recall kampanju ali to je sigurno sadašnji vlasnik već riješio. Jedino što se moralo na Grobnik nositi ulja jer je znala progutat dosta. Inače je tim Yamahama bio jako osjetljiv senzor, čim bi pritisak pao za mrvicu, lampica bi se palila mada nije bilo nikakve opasnosti za motor. Sve u svemu, meni jedan od najdražih i najljepših motora koje sam imao.
Btw, daj reci gdje si to našao? Ja znam za dvije u takvom stanju, a jedna se sigurno ne prodaje. Druga je bila iz Požege a sad je kod frendovog frenda, mislim u Sesvetama. Ako je to taj motor, nemoj ni razmišljat nego trči po njega...

Tu sam ju nasao u okolici Zagreba, bila je u oglasniku i mislim da je tu oko Sesveta neko mjesto. Uglavnom kao nova i stvarno se nisam nesto pretjerano razmisljao. Motor nema ogrebotine i vlasnik ju stvarno pazi kao sto bi i sam.
 
Velim, ako pričamo o istoj nemaš šta razmišljat. Gledao sam taj motor i nisam sebi mogao doći kako je dobro očuvan. Mislim da je prvi vlasnik bivši gazda Presoflexa.
Samo požuri jer takvi motori vrlo brzo nađu novo utočište. :mrgreen:
Eventualno se javi članu foruma Berti, to mu je kum ako se ne varam.
 
mate said:
Velim, ako pričamo o istoj nemaš šta razmišljat. Gledao sam taj motor i nisam sebi mogao doći kako je dobro očuvan. Mislim da je prvi vlasnik bivši gazda Presoflexa.
Samo požuri jer takvi motori vrlo brzo nađu novo utočište. :mrgreen:
Eventualno se javi članu foruma Berti, to mu je kum ako se ne varam.

Mislim iskreno da pricamo o istoj jer je ocuvana do jaja a isto neki lovas ju vozio prije  (y)

Hvala ti jos jednom na savjetima
 
mate said:
Velim, ako pričamo o istoj nemaš šta razmišljat. Gledao sam taj motor i nisam sebi mogao doći kako je dobro očuvan. Mislim da je prvi vlasnik bivši gazda Presoflexa.

Dok je bio kod njega, moj ju je frend vozao, tek toliko da ne stoji ......i stajao je u salonu,.....sad tamo stoji Agusta Brutale za koju je rekao da vise nikad nece sjesti na nju.... :shock: :shock: 8)