Yamaha R1 2005- OBRADA GLAVE

sale3010

Member
Ove zime sam krenuo u projekt obrade usisnih kanala i stavljanja manjeg dihtunga glave jer sam čuo da se na taj način dobije bolji odgovor na gas odnosno da se ubije ona "rupa" od 0 do 6000 okretaja.
Kanale sam napravio sam, na strojnoj obradi su napravljeni sicevi ventila i "liznuta" je glava da se poravnaju eventualne neravnine.
Stavio sam YEC-ov dihtung 0,3mm (original je 0,5mm).
Nakon svega toga, mogu reći da je dobiveno ono zbog čega sam i krenuo u ovaj projekt.
Motor puno bolje reagira na gas, življi je na nižim okretajima.
Evo par slikica...

















 
Lijepo lijepo, imaš sliku od nove brtve možda?
 
samo si mogao tu makinu malo i ocistit,sve prljavo i zmazano.
kad je sve cisto i uredno lako se vidi ako di sta pusta,ne brtvi..
 
Preveliki ti usisi, treba to smanjiti da dobijes na snazi  :mrgreen:
 
Mocippaldi said:
Preveliki ti usisi, treba to smanjiti da dobijes na snazi  :mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL:

e to je bila tema, a bome i autor :mrgreen:
 
Trebao sam očistit bolje, slažem se.
Na žalost nemam sliku nove brtve.
Nisam proširivao usise, samo sam maknuo "prepreke" da dobijem bolji protok.
Prije ovoga motor je imao 182ks na radilici sa Power commanderom i full Akrapom (mjereno kod Grigića), sad nisam mjerio.
King RR zakaj misliš da bi trebalo mijenjat radilicu, imaš neko iskustvo ili samo nagađaš ? Pitam zato jer znam ljude koji su ovo napravili i voze se tako već godinama.