Yamaha r6 2002' masina sa instalacijom od 2005' swap na nju..

kacigae30

Member
Pozdrav.
Imam yamahu r6 2002' sa karburatorima i kolega mi nudi za jako malo para masinu s instalacijom od 2004-2005'god nisam siguran..
E sad on nema komp i kmh sat i bravicu..
Posto je u igri malo para ja bih si to uzeo za rezervu pa ako zatreba da stavim na svoj motor na zimu ili kad bude mogucnosti..
Zanima me dali je tko to ovdje radio da mi moze dati pouzdane informacije..
On znaci ima kompletnu masinu sa usisom i airboxom,diznama,instalacijom..znaci sve osim bravice i kmh sata i kompjutera..
Neznam dali igra kakvu ulogu ako kupim od jedne osobe komp,od druge bravicu s kljucem i npr od trece kmh sat..dali bi bilo problema glede koda kljuca,drugog kompa i takvih  stvari da se kodovi ne podudaraju..
Isto me zanima to da se navodno mora kemijati jedan nosac masine??
Eto ako ima osoba koje su to odradile da mogu dati koristan savjet iz prve ruke da ne plovim u mutnom jbg..
Dali postoji mogucnost ukidanja koda kljuca kao sto se to radi na swapu novijeg motora u autima u starije aute pa se makne kod kljuca da ga komp ne trazi da bi auto upalio..
Eto ako ima tko iskusan neka se javi..
Hvala svima unaprijed.. :)
 
Pozdrav

Evo ja sam to sebi uspješno napravio!!
Trebaš preraditi zadnji gornji nosač nove mašine skratiti bočne prednje prihvate na novoj mašini za nekoliko mm zadnji je pomaknut 8mm ja sam odrezao kompletni zadnji gornji nosač istokario novi prihvat od punog profila aluminija ALMG5 te zavario na novu mašinu. Preradio sam karburator tako da sam istokario prstenove da sjedne na prihvate od injektora nove mašine. Zatim treba zamjeniti sve indikatore sa stare na novu te poklopac od pickupa zajedeno sa pickupom i davačem na radilici. Nisam mjenjao davač nivoa ulja več sam si napravio mali elektonički sklop. Na prihvatima injektora potrebno je probušiti rupice za kasniju sinhronizaciju karburatora ali treba napraviti sistem da ih možeš zabrtviti kad završiš sa sinhronizacijom. Sve u Svemu nije neki veliki problem i sve to odlično klapa i na moje iznenađenje čak sa ovom mašinom ide življe na malim okretajima. Možeš mi se javiti pa skočiš do mene viditi kako je to napravljeno!
Misli da je ovo lakša opcija jer u protivnom moraš preraditi kompletni rezervar da bi ubacio pumpu goriva i da bi ti injektori sa airbox-om pasali sa nove. Ovako skoro sve ide na vidu.

Nadam se da sam ti pomogao sa konkretnim odgovorm!!

Pozdrav
 
Imam ti komp, bravu i kljuće ako te bude interesiralo javi.  (y)