yamaha r6 2008 lampica od ulja???

madmax-r6

New member
motor mi je bio lakse udaren sa prenje strane i bio mi je slomljen dzek od istrument table pa sam zbog toga stavio novu instalaciju koja stoji u prednjoj maski i sve povezao kako treba! ali imam problem sa lampicom od ulja jer non stop treperi! kad dam kontakt treperi i kad upalim motor isto treperi!!! nivo ulja je na maximum tako da je sa uljem sve u redu! sta moze biti??? zna li neko dje stoji pinjol od ulja na yamahu r6???
ljudi pomagajte bih da se vozim a frka mi je od ove lampice
 
Nisam nesto kompetentan ali ja bih prvo pogledao u user/service manualu ima li to treperenje lampice neko znacenje i koje.

Takodje prilikom zamene ulja i filtera (ne znam da li je to slucaj i kod tebe) moze se desiti da u filteru ulja stane malo vazduha i da zbog toga prijavljuje takav problem.

To je ono sto mi je palo na pamet
 
Valjda je problem u toj "novoj" instalaciji. Možda neka masa probija  :misli:
 
drug mi ima istu yamahu i njemu ne treperi kao meni nego kad upali kontakt upali se i lampica i cim startuje motor ona se ugasi kao kod svih drugih motora! a meni treperi i kad dam kontakt i kad upalim motor! nivo ulja je na maximum i smijem li sad da vozim motor ako je samo do instalacije???? gledao sam u nekim novinama da postoji fora da se resetuje to sve preko istrument table preko ona dva dugmeta kao daaa se kontakt pa se upre dva puta jedno dugme pa onda drugo i tako nesto ali ne mogu da se sjetim gdje sam to citao! razumije li se neko u to! mogu li da ugasim lampicu na tabli?? ima li neka fora da je ugasim ???
 
S obzirom da je ta lampica nažalost kao kod svih višecilindričnih Yamaha povezana sa razinom ulja a ne tlakom kao kod svih drugih marki motora, možeš se voziti bez problema samo obrati pozornost na količinu ulja.
 
SRAD said:
S obzirom da je ta lampica nažalost kao kod svih višecilindričnih Yamaha povezana sa razinom ulja a ne tlakom kao kod svih drugih marki motora, možeš se voziti bez problema samo obrati pozornost na količinu ulja.

jel sigurno još uvijek je to tako?  :misli: 
da se nebi dečku razletila r6 2008  :mrgreen:
 
Bump said:
jel sigurno još uvijek je to tako?  :misli: 

Da tako je kod svih Yamahinih motocikala. Najveći problem je da nema signalizacije pada tlaka ulja što kod eventualnog kvara u podmazivanju može rezultirati opasnim blokiranjem motora.
 
madmax-r6 said:
kako mogu da ugasim ovu lampicu?

Najbolje ti je da odeš u servis i da ti oni to pogledaju onda nećeš imati brige  (y)
 
problem je sto je meni motor u stanu a nemam cime da ga prebacim do servisa! ja mislim da je najbolje za svaki slucaj da mu promijenim komplet ulje i da vozim to sto trperi je vjerovatno nesto do struje
 
ja znam kad sam rastavljo svoju i bio spojio samo sat a ostale dzkove od lampi i tih gluposti napred nisam i gorila mi lampica od ulja i temepretaura bila na hi i izbacivalo error 1 a kad sam spojio i dzekove od lampi sve radilo normalno

Stvar ti ej u tom kaj ona kolko sam skužio ima u onom usisu nekakav senzor koji ej isto povezan na dzekove od lampi i možda ti je tu nekaj sjebano pa zato izbacuje grešku
 
imaju dva  to su senzori pritiska zraka na usisu! oba su ispravna i prikopcana kako treba!!! ???
 
Nemoj misliti da te plasim,prijatelj mi ima Hondu CBR900RR 2001 godina i tako mu se palila lampica od ulja a ulje na maksimumu,govorio raznim majstorima a oni svi kazu da nije nista strasno ali mu je masina nakon mjesec dana proklapala,vjerovatno na jednom klipu,ne mora biti tako kod tebe(bolje da nije)ali preispitaj i tu mogućnost ako si je puno tjerao u crveno i pucao.
 
ja ovaj motor nisam vozio ni 10 kilometara od kad sma ga uzeo nov je  niti sam ga przio niti sam divljao sa njim! presao je 3 hiljade km samo! nemoguce da mu je nesto do masine ili uljne pumpe! ili da je nesto crklo kad ga upalim radi kao sat ali ne smijem da ga vozim radi ovog sranja!
 
prijatelj ima r6 2008 njemu se lampica takoder palila i treperila na 3000km,dobro pogledaj razinu ulja,i ako treba nadolij  jer je to njemu rijesilo problem
 
ja sam to pregledao i dosuo i sad je na maximum ali lampica i dalje treperi danas sam skidao dzek sa pinjola i dalje treperi! jamaha valjda ima plovak od ulja u karteru i kad se prevrnuo motor mozda je on zaglavio i zato mi treperi vjerovatno! to mi je danas rekao jedan dobar majstor! ????
 
madmax-r6 said:
ja sam to pregledao i dosuo i sad je na maximum ali lampica i dalje treperi danas sam skidao dzek sa pinjola i dalje treperi! jamaha valjda ima plovak od ulja u karteru i kad se prevrnuo motor mozda je on zaglavio i zato mi treperi vjerovatno! to mi je danas rekao jedan dobar majstor! ????
Da bi bio siguran da mozda nije plovak, probaj ga ''prebrikati'' ili otpojiti (vec ovisno o tome da li plovak daje signal kada nema ulja ili ne daje-otpaja kontakt). Ako kod te radnje ne svijetli lampica onda je vjerojatno zaglavljen plovak. Neka ti to neki elektricar napravi ako nisi doma na podrucju elektrike. Cesto sam tako znao dijagnosticirati kvarove na elektronickim ili elektricnim strojevima.
 
Ja sam imao sličan slučaj na Kawasaki 636 04.g.... poslije pada motora, kad sam ga upalio na satu mi je bila upaljena lampica od ulja, a ulja ima dosta i novo je ulje bilo... stvar je bila u tome dok se motor prevrnuo, tj. bio na podu ušlo je zraka  u karter, te mi je majstor ozračio. Rekao mi je poslije da sam se nastavio voziti, da bi vrlo brzo zaribala mašina, tak da se ne zajebavaš... :misli:
 
jesi slucajno razbio sat pa stavio od nekoga drugoga modela.
znam da kad na 01. 02. model R6 staviš sat od 99 recimo,
onda stalno gori lampica od ulja... a satovi su vizualno isti.
 
nisam jer sat nije slomljen nego je bio slomljen dzek koji ulazi u njega pa sam zbog tog jednog dzeka promijenio cijeli taj komad instalacije! najbolje mi je da skinem karter i vidim u nutra o cemu se radi! ako je usao zrak u karter kako se to ozracuje! ako skinem karter i vratim ga onda necu morati da ozracujem???