yamaha r6 2008 lampica od ulja???

marko88 said:
ja znam kad sam rastavljo svoju i bio spojio samo sat a ostale dzkove od lampi i tih gluposti napred nisam i gorila mi lampica od ulja i temepretaura bila na hi i izbacivalo error 1 a kad sam spojio i dzekove od lampi sve radilo normalno

Stvar ti ej u tom kaj ona kolko sam skužio ima u onom usisu nekakav senzor koji ej isto povezan na dzekove od lampi i možda ti je tu nekaj sjebano pa zato izbacuje grešku
ti si posto glavni serviser sad za jamahu :LOL:
nema to veze nikakve kaj ti svjetla otpojena, vjerovatno ej nakj drugo pa ti je slučajno sam kad si lampe spojil
i kad ti ti senzori nisu poštekani ne svjetli od ulja :LOL: neg ljepo ima svoj broj koja je greška


meni se dosta puta tak znala lampica upalit od ulja i nisam se zamaro s tim, ulja ima i teraj, valjda im je to neka greška
 
Zildjian said:
jesi slucajno razbio sat pa stavio od nekoga drugoga modela.
znam da kad na 01. 02. model R6 staviš sat od 99 recimo,
onda stalno gori lampica od ulja... a satovi su vizualno isti.
tak i na r1 2006 staviš od 2005 sat svjetli sve ko u disku :mrgreen:
znam da sa 2007 r6 sat na 2008 radi bez greške
 
Duymas said:
Ja sam imao sličan slučaj na Kawasaki 636 04.g.... poslije pada motora, kad sam ga upalio na satu mi je bila upaljena lampica od ulja, a ulja ima dosta i novo je ulje bilo... stvar je bila u tome dok se motor prevrnuo, tj. bio na podu ušlo je zraka  u karter, te mi je majstor ozračio. Rekao mi je poslije da sam se nastavio voziti, da bi vrlo brzo zaribala mašina, tak da se ne zajebavaš... :misli:
nisam baš enki s mehanikom, al kak ti je zrak ušo u karter, to ne kužim, pa u mašini uvjek ima zraka, odna bi bila puna ulja, kad sam skido karter kad su mi lamele pukle pa sad si razmišljam pa mi nije jasno kak to sa zrakom, ovak neznam, ili je karter pun do vrha s uljem pa nesmiej bit zraka nutra al niej mi to jasno baš kak :mrgreen: :mrgreen: ulja mora bit i pumpa ga vuče gore tak aj msilim,neznam, to me zanima ak neko more obejsnit, ovak kak aj msilim ispada da je tebi zrak ušo u lje pa pumpa na prazna baca, ko da si gaziro ulje :LOL:
 
Ako daš kontakt,i lampica svjetli,i upališ motor a lampica nastavi svjetlit,znači da nemaš ulja !

Ako daš kontakt a lampica ravnomjerno treperi ,upališ motor i lampica samo nastavi treperit ,znači da nema veze sa uljem, nego je nešto do struje ! Nešto ti je još nastradalo u padu !

pogledaj kad daš kontakt,da li se kazaljka okretaja digne do nekog određenog broja ! svaki broj znači kvar nekog elektroničkog sklopa !
 
ne kazem ja da mi je usao zrak u karter nego ovaj prijatelj gore pise o tome a ja samo raspravljam o tome! kad dam kontakt kazaljka normalno ode do kraja i vrati se nidje ne koci????? meni na tabli ne izbacuje ni jednu gresku??? valjda bi trebalo da mi izbaci neki broj ili tako nesto?????
 
brainlessmaniac said:
Ako daš kontakt,i lampica svjetli,i upališ motor a lampica nastavi svjetlit,znači da nemaš ulja !

Ako daš kontakt a lampica ravnomjerno treperi ,upališ motor i lampica samo nastavi treperit ,znači da nema veze sa uljem, nego je nešto do struje ! Nešto ti je još nastradalo u padu !

pogledaj kad daš kontakt,da li se kazaljka okretaja digne do nekog određenog broja ! svaki broj znači kvar nekog elektroničkog sklopa !
pa kaj nije na r6 da izbaci na displeyu broj erora a ne na kazaljki

bar je tak na 07
 
marko88 said:
pa kaj nije na r6 da izbaci na displeyu broj erora a ne na kazaljki

bar je tak na 07
na svakoj je tak
kazaljka oče bit "čudna" kad su km skidani 8) :mrgreen: :mrgreen:
 
ljudi presao sam 100 km sa motorom da je nesto do pumpe ili ulja zaribao bi mi motor ali on ide kao zmaj tako da nemam sta da brinem vjerovatno je nesto do instalacije :) moze li da se desi da mu nije uradjen prvi servis pa da kompjuter posle odredjene kilometraze sam daje signal preko te lampice ili tako nesto ???
 
madmax-r6 said:
ljudi presao sam 100 km sa motorom da je nesto do pumpe ili ulja zaribao bi mi motor ali on ide kao zmaj tako da nemam sta da brinem vjerovatno je nesto do instalacije :) moze li da se desi da mu nije uradjen prvi servis pa da kompjuter posle odredjene kilometraze sam daje signal preko te lampice ili tako nesto ???

Kao što je već prije rečeno na R6 ta lampica služi samo za signalizaciju razine ulja i nije vezana uz servisne intervale ili tlak ulja.
Ako je sve ispravno pali se u slučaju kad je ulje ispod minimuma i isto tako kad se vozi na zadnjem jer se onda ulje odmakne od plovka senzora.
 
da nema ta lampica dvije funkcije(nivo ulja i pritisak)?? Gotovo nevjerovatno da takav motor nema signalizaciju pritiska ulja u sistemu...kao sto ima svaki normalni motor....???  Provjeri sve konektore koji idu na blok motora...da negdje koja zica nije zasjecena...ili ostecena u snopu kablova prilikom pada...??
 
bmw m 5 said:
Gotovo nevjerovatno da takav motor nema signalizaciju pritiska ulja u sistemu...kao sto ima svaki normalni motor....??? 


Pomalo nevjerovatno, ali ne postoji ni jedan Yamahin cestovni motor sa lampicom za tlak ulja.
 
ima neki mali kanal u plovak ulja koji se zacepi i onda daje signal i treperi lampica tako mi je objasnio jedan drug! treba da se skine karter i da se to fino ocisti i sve bi radilo bez problema ali ko ce sad to raditi vozicu ga ovako pa cu zimus kad bude snijeg i kad budem imao vremena to da zavrsim