Yamaha R6 problem oko ulja (kvacila)

go_baby_go

Member
Pozdrav momci.
Evo vec duze vrijeme desava mi se problem sa motorom. Rijec je o tome da kada se motor zagrije i kada je ubacen u 1 brzinu a nalazi se u mjestu (znaci ne krece se), pocne da spusta obrtaje do te granice da se motor ugasi. Kvacilo odvaja uredu i ne proklizuje u toku voznje. Prijemijetio sam da mi se ovo pocelo desavati od kada sam ubacio motul 300v 10w40 ulje u motor. Da li je moguce da je do ulja ? Uglavnom ne ponasa se kao prije sto se ponasao. Probao sam sa pojacivanjem stangasa, ali efekat je opet isti, dok je u neutralu (ler) normalno radi, a cim ubacim u brzinu spusti obrtaje i cak kada je na ravnom pocinje da krece po malo (ovo je sve naravno sa stisnutim kvacilom :D ).
Da li bi pomoglo ubacivanje ulja motul 7100 10w40 ili 10w30
Pozdrav, zivjeli :)
 
Po meni ga treba samo provozati,vjerovatno je bilo neko drugo ulje unutra kad si radio zamjenu.nije bio 300v prije ??
 
Ma drug od prošle godine  kako sam izmjenu ulja napravio, od tada se ovo desava. Nije odmah pocelo biti ovako vec pomalo i evo dodje do ovog sto sad jest.
Probo sam sa agresivnom voznjom i nije pomagalo ni to...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ne znam koje je ulje bilo u njemu, jer nisam siguran sta je prethodni vlasnik sipao


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Uspi yamalube 10w40 full sintetic. I onda ga izvozaj jedno 200 km pa vidi razliku. Desavalo se i prije da 300v na r6 radi probleme (ne svakome ali, desi se).
 
go_baby_go said:
Pozdrav momci.
Evo vec duze vrijeme desava mi se problem sa motorom. Rijec je o tome da kada se motor zagrije i kada je ubacen u 1 brzinu a nalazi se u mjestu (znaci ne krece se), pocne da spusta obrtaje do te granice da se motor ugasi. Kvacilo odvaja uredu i ne proklizuje u toku voznje. Prijemijetio sam da mi se ovo pocelo desavati od kada sam ubacio motul 300v 10w40 ulje u motor. Da li je moguce da je do ulja ? Uglavnom ne ponasa se kao prije sto se ponasao. Probao sam sa pojacivanjem stangasa, ali efekat je opet isti, dok je u neutralu (ler) normalno radi, a cim ubacim u brzinu spusti obrtaje i cak kada je na ravnom pocinje da krece po malo (ovo je sve naravno sa stisnutim kvacilom :D ).
Da li bi pomoglo ubacivanje ulja motul 7100 10w40 ili 10w30
Pozdrav, zivjeli :)

Moguće je da ulja na bazi estera ( kao ovo što si sipao ) prave te probleme, nisi ni prvi ni zadnji.  (y)
 
Ili je problem u ulju, ili su se stvorila udubljenja na korpi kvacila gdje naljezu lamele (to bi trebalo poravnati da lalele ne zapinju, tj da klize glatko bocno).
 
očito ti ne odvaja kako treba,ili ti se zbog ulja zalijepe  lamele (vjerovatno s obzirom da prije nije bilo) ili ti je popustilo kvačilo pa nategni sajlu....
 
Ma nije do sajle, s njom je sve uredu.
Evo jos jedno zapažanje sto se tice problema, a to je da kada ubacim u 1 brzinu optereti motor  do te granice da ga nekad ugasi i isto tako pocne naprijed da gura, ali u trenutku kada dam gasa do nekih 5-6 obrtaja (motor se znaci ne krece-staji u mjestu) osjeti se da to naprezanje nestane i da motor jednostavno ne vuce i najednom ne staje svo to naprezanje (ako shvatate o cemu pricam).
Da li je to normalna pojava prilikom dodavanja gasa u mjestu sa ubačenom 1 brzinom nestaje naprezanje o kojem pricam?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Samo se stavi u situaciju kad npr. palis gumu  :)  ,na velikom gasu guma proklizuje u mjestu i motor ne ide naprijed,ako bis probao polako spustati gas guma bi smanjenjem vrtnje sve vise i vise pojacavala grip na asfalt,dok ti nebi motor pobjega ispod guzice  :mrgreen: ,e to se tebi isto desava sa lamelama zbog neodgovarajuceg ulja,na malim okretajima jos uvjek imaju dosta gripa da guraju motor naprijed,cim povecas okretaje trenje nestane,to timje isto kao voznja po snjegu,sa velikim gasom ne ides nigdje.  :)

Ovo o,paljenju gume govorim iz teorijske perspektive,obizrom da to neznam,i nikad nisam radio.  :D
 
Pa sa kojim onda uljem probati ?
Jel dovoljno promijeniti proizvođača ili vrstu ulja od toga proizvođača ili se mora mijenjati i gradacija ulja ???
Ako mora gradacija, koje  ubacit da bi sve bilo normalno.
I dok smo kod ester tehnologije, sta zapravo to ester znaci ?
Pozdrav :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Otvori poklopac kvacila i pogledaj korpu, pritegni malo sajlu, rucica ti ne smije imati vise od 5 milimetara praznog hoda. Mozda ti se potrosila vilica sto podize lamele, ne znam na kojem principu funkcionira mehanika kvacila kod R6, ali ima par mehanickih stvari koje mogu dovest do preslabog odvajanja kvacila, a koje se ne vide izvana.
Ulje tu nikakvu ulogu ne moze igrati, ako je sve u redu. Ako je nesto pri kraju potrosenosti, onda moze, to ti je prvi znak da se nesto na mehanici kvacila mora pogledati.
Inace, najbolje sipaj ulje od auta, onda ce ti sigurno proklizavat.
 
go_baby_go said:
Pa sa kojim onda uljem probati ?
Jel dovoljno promijeniti proizvođača ili vrstu ulja od toga proizvođača ili se mora mijenjati i gradacija ulja ???
Ako mora gradacija, koje  ubacit da bi sve bilo normalno.
I dok smo kod ester tehnologije, sta zapravo to ester znaci ?
Pozdrav :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
stavi Yamalube kako ti je napisano i ne sekiraj se, ima ga u Yamaha servisima, ako ga ne možeš naći stavi Silkolene. to ti je provjereno za Yamahu  :wink:  (y)
 
Sredju said:
Inace, najbolje sipaj ulje od auta, onda ce ti sigurno proklizavat.
Ma ubacit Bimal jestivo ulje  :mrgreen:

angelo.ma said:
stavi Yamalube kako ti je napisano i ne sekiraj se, ima ga u Yamaha servisima, ako ga ne možeš naći stavi Silkolene. to ti je provjereno za Yamahu  :wink:  (y)
Tesko mi je naci Yamalube, dok Fuchs Silkolene ima i to vise vrsta, koju tacno da odaberem pro4 ili comp4 ??
 
go_baby_go said:
Ma ubacit Bimal jestivo ulje  :mrgreen:
Tesko mi je naci Yamalube, dok Fuchs Silkolene ima i to vise vrsta, koju tacno da odaberem pro4 ili comp4 ??
pro4, možeš gradaciju koju želiš, nemoj filter zaboravit.
ako se ne voziš po stazi stavi 10w50
 
Ajd kad vec pricamo o uljima ,sta se najbolje pokazalo od ulja zaR6 od 2008 godine nadalje!!!??
 
svak ima neko svoje najbolje ulje i uvjeren je da je baš to najbolje. meni je Silkolene najbolje, nekome neko drugo, a činjenica je da sa ovim uljem niko nikad nije ima problema.

ako ne znaš šta bi liva uzmi Yamalube, bar firma stoji iza njega.
 
Tu imas o istom problemu (vuce motor u prvoj brzini sa stisnutim kvacilom):
http://www.125cc-club.com/php/viewtopic.php?f=5&t=14907&p=194558#p194558