Yamaha R6 (rj09) 14-46 error code

go_baby_go

Member
Pozdrav. U zadnje vrijeme mi se pocelo desavati sledece: tokom voznje napon mi smanji, primjetim to zbog toga sto se intenzitet svjetala smanji znatno tj sijalice slabije sijaju, i na jednom opet sve bude normalno. Skoro mi se desilo da mi je upalio check engine lampicu. I naravno stao sam jer nisam znao u cemu je problem. Pokusao sam nakon toga da upalim motor kad samo pocne zujati tj ne moze da vergla. Upalim ga preko kablova i opet sve normalno ( s tim da se ovo sa svjetlima cesto dogadja). Evo maloprije se isao provozati izbaci mi check engine ponovo i ja nastavim voznju nisam htio da stanem i motor izgleda dok je bilo struje u akumulatoru je i radio i ugasi se u voznji (prvo poce trokirati, svjetla se ugasise tj sijalice su samo "zizile") Nakon toga stanem i dam kontakt i izbaci mi na displeju gresku 14-46. Ne znam sta je u pitanju al gledao sam da je moguce regler ili namotaji. I ponovo sam motor nakon nekoliko minuta na guranje upalio i opet sve normalno i dokle ce tako biti ne znam. Al zelim da sto prije otklonim ovaj kvar jer mogu gdje u putu ostat pa ni tam ni vam. I drugi problem je otkako sam kupio motor na leru znaci motor radi neravnomijerno tj obrtaji  variraju (znam kako je kada je normalno) al kod mene ovo nije normalno. Pozdrav i ako moze sto prije ko da odgovori na pitanja ova.
 
Odgovor je jako kratak,vozi u servis Yamahe prije nego te ostavi u nekoj vukojebini.Vjerovatno je regler ili neki loš kontakt.Provjeri sam kontakte na akumulatoru dali su dobro stegnuti a za ostalo servis Yamaha.
 
Ovako, zaboravi sam reci da je akumulator promijenjen i ubacen je novi. I mjerio sam napon kad mi je prvi put izbacio check engine i nije prelazio 12.5v a kako znam da ne smije ici ispod 13.5v. I skoro kad sam gledo bilo je oksidacije na klemama od akumulatora, i naravno ocistio sam to i stavio kontaktne masti i sve dobro stego.
 
Mislin kako ti je pokazala dvi greshke:
14 - Intake air pressure sensor: hose system malfunction (clogged or detached hose.)
46 - Charging system problem (generator or rectifier)
 
Najvjerovatnije je do reglera, ipak posjeti dobrog auto elektricara.
 
Na r1 se volio razletiti magnet. Nakon voznje do kuce bez struje i zamjene magneta motor prolupa nakon kratkog vremena. Na jednom je skidan i ciscen karter nakon kvara ali ipak nije pomoglo. Znam za dva slucaja.
Da li je na r6 ista losa komcepcija nemam pojma.
 
Jel se moze regler ispitati kako da li je ispravan ?
I sta bi mogo biti uzrok drugom problemu tj ovo sto neravnomijerno radi
 
Pa jeboga ti, napisa sam ti šta ti nije u redu.
Senzor tlaka zraka na usisu. Kako varira tlak tako variraju okretaji tj lergas.
Provjeri kablove da kontakti nisu labavi i sam senzor.
 
Znaci to sto obrtaji nisu ok do tog senzora je, gdje se nalazi on i jel se moze ispitati da li je ispravan.
I jel postoji nacin da se regler ispita da li je dobar
 
Ponisti greske.Sjedi opet na motor i provozaj ga i onda provjeri jeli ti opet izbacio iste greske.Ako je neko iskopcavo neki senzor pod naponom ecu zapamti gresku iako je mozda senzor ispravan.
 
Jel moram na dijagnostiku prikljuciti ili mogu ja sam sebi to uraditi ?
Jer nisam upoznat toliko bas sa ECU i ovim motorima. I ja sam ga kupio prije 5 mjeseci pa zato pitam
 
go_baby_go said:
Jel moram na dijagnostiku prikljuciti ili mogu ja sam sebi to uraditi ?
Jer nisam upoznat toliko bas sa ECU i ovim motorima. I ja sam ga kupio prije 5 mjeseci pa zato pitam

Udi u satu u diag....nadi de ti pise broj gresaka(kod tebe dvije).Tu na crveni prekidac na volanu ponisti greske.Upali pa ugasi prekidac.Ako se dobro sjecam na predzadnjem je broju.Izmjeri multimetrom koliko puni motor kad to napravis.Napuni prije toga acu na punjac
 
Jel ti problem da mi objasnis malo kako se to radi ? tj. kako uci na dijag na satu.
Jer iskreno ti kazem nisam do sada to radio jbg :S valjda nije toliko tesko za skontat to
 
go_baby_go said:
Jel ti problem da mi objasnis malo kako se to radi ? tj. kako uci na dijag na satu.
Jer iskreno ti kazem nisam do sada to radio jbg :S valjda nije toliko tesko za skontat to
Stisni one dvije puce na satu i drzi ih stisnute.Daj kontakt i cekaj.Ispisat ce ti diag nakon desetak sekundi.Pusti ih i opet kratko stisni.Izac ce ti neki brojevi...npr 16..00.Na jednu od njih listaj dok ne dodes do zadnjeg.Na predzadnjem ce ti ispisat broj gresaka.Ponisti ih na prekidac.Mora ti pisat 0.Sjedi i provaj motor i onda provjeri po ovo greske.Ako ti motor ima neki auspuh bez katalizatora nirmalno je da na leru nemirno radi
 
Vidis to nisam znao, ubacen je auspuh (top) od nove R6 , al nema nikakvog katalizatora 4-2-1 tako ide izduv.
A sto se tice ovog broja gresaka, kako da znam koji je zadnji a koji predzadnji i jesi li mislio kad si pisao na ovo da dodje do zadnjeg broja ili predzadnjeg jer u postu i tako napisao pa nisam dobro skuzio :S
I ponistima ga preko kill switch (on dok radim to sve mora biti u polozaju kao kad je motor ugasen) i kada hocu ponisiti moram ga prebacit u drugi polozaj jel tako ?
 
Nadi d 62...i ponisti...ako se dobro sjecam
 
Eh ovako drugovi :)
Danas sam nasao slobodnog vremena i ispitao sve sta i kako.
Znaci posto sam akumulator bio ispraznio zbog toga upalio sam motor preko kablova (preko auta). I izmjerio koliki je napon punjenja. Naravno cim sam upalio motor sklonio sam kablove od auta, u pocetku je bio 13.9-13.8 (v). Nakon par minuta poceo je da opada spao je na 12v pa onda na 10.7 pa na 11 pa opet se digne 13.9, pa opet opadne na 10 i tako. Nakon toga ugasio sam motor usao u dijagnostiku i pobriso greske, ponovo sam nakon toga upalio i opet ista stvar sa naponom je bila. Poslije sam skino dzek sa reglera (valjda sam dobro uradio) i kreno da ispitam namotaje. Izmedju bijelih zica (faze) bio je otpor od 11-12 ohm, tako sam svaku sa svakom 1-2,2-3,1-3. Pa sam onda kreno sa ispitam izmedju bijelih zica i crne i nije bilo otpora sto znaci kako ja znam da su namotaju dobri. Da li je po vasem misljenju regler otisao ?
 
go_baby_go said:
Moze pomoc ??  :?
     

Kad si več skinuo đek sa reglera mogao si upalit motor uz pomoč druge baterije  i u radu izmjerit dali ti sve tri faze daju isti napon na jednakom broju okretaja.Naravno da češ skalu prebacit na izmjeničnu struju.Ne davat puno gasa jer napon skače i preko 100-150V.Napon između faza mora bit jednak.Eventualno povisi okretaje na šaraf od minimuma da bi se motor vrtio ,to potrebno vijeme, uvijek na istim okretajima.Ako je to u redu ,mijenjaj regler. :mrgreen: