yamaha r6 yzf 2001

Braco86

New member
novi sam clan
imam problema s yamahom r6 kao i mnogi sto vidim ovdje na forumu
prvi problem je bio pukla stublina, nakon toga sam zamjenio masinu jer mi je bilo isplatnije nego da je radim, nakon 2-3 mj voznje, odlicnog rada, poceo sam imati probleme.
kad je hladan motor pali bez problema, dok postigne radnu temperaturu verlga po 10 sec sa punim gasom, i kad upali drzim po 3-4 sec gas da bi presla 2000 obrtaja i onda je sve ok ide normalno, radi normalno, dok je ne ugasim. :S
sam ne znam sta da radim, neki mi kazu da su karike, a neki karburatori.
ne pusi na iberlauf niti na auspuh.
ne da mi se ponovo otvarati masinu kao na prosloj, a ne zelim je prodati u ovakvom stanju. a ne znam ni kome da se obratim za pomoc, da li je neko od vas imao slican problem i kako ga je rjesio?
 
Koliko ima ta masina km,trosi li ti ulje,ako da,koliko.Do karburatora tesko da je...
 
tribao si stavit mašinu od 2003, svoje karburatore ostavit...
opet ce puknit cilindar
 
ma ulja jako malo trosi na neki 3000 km uzme 1 dec. a predeni km ima 18000. neki mi kazu da je do karburatora da ih treba ustelati jer su bili na prosloj masini i kad sam sad stavio ovu stavio sam stari karb.. stvarno nemam pojma sta da radim vidim da dosta yamaha r6 ima stalno neki problema..
 
kod mene su bili isti simtomi na r1 ...
kad smo otvorili masinu ležajevi na bregastoj su bili katastrofa  :palacdolje:...

(kada je hladan pali ko mina  :jiggie:, čim se ugrije vergla,i ako upali ili na guranje ili verglanjem kao što si napisao obrtaji ne prelaze 2000 tek nakon 10-20 nekad i vise sekundi proguli i radi normalno :pjevajuci:)

prije otvaranja sam gledao i karburatote i exup i sve moguće  :confused2:....
 
ma ostavio sam ja karburatore a prvi put kad mi je stublina pukla ja sam bio kriv bili smo na nekom druzenju i malo se popilo i nisam je stedio cak sam i puco preko 50 puta i sljedeci dan mi je pukla stublina tako  da mislim da je pukla bas zato sto je nisam zalio i turiro na mjestu ali ovu sljedecu masinu sto sam stavio sam pazio i stedio je i pojavio mi se taj problem.
 
Vjerovatno se masine dosta razlikuju ali ja imam identican problem za FZR-om....evo poslije zimskog sna i 3-4 mjeseca lezanja upalila bez verglanja....ali kad postigne radnu temperaturu mora da se pali sa punim gasom i uz dugo verglanje upali ali gas se ne smije pustiti par sekundi jer se odmah ugasi i tih par sekundi radi na cca 1000 o/min nece odmah da primi gas....

Masina dobro vuce a prosle sezone je presla 10000km i nisam ni kap ulja dosuo.... :misli:
 
ima sam i FZR-a i R6 doticnu... i kad je falilo 2 cm cilindra nije ulja trošila...

jeli tebi dimi na iberlauf, možda se filter napuni dimom pa treba gasa da proguta
 
Moja nece upalit kad je temp oko nule,iznad cca 10 stupnjeva i topla pali ko mina,od prve,doduse nije 600...
 
DrazenG said:
Nema ni pramencic ni na iberlauf

Izgleda da sam se malo zahebao....ja provjeravao dal dimi na iberlauf al motor bio hladan...danas se provozam digne radnu temp i onako iz radoznalosti skinem crijevo od iberlaufa....kad eto djavola.....dimi....bijeli dim izbacuje...... :palacdolje:

Posto se ne isplati rastavljati masinu..nek ide dok ide....pitanje je gdje sprovesti crijevo...smijem li ga spustiti dole ispod masine negdje..? da li moze pocet izbacivat ulje na njega..? :misli:
 
znam ja covjeka koji ti moze odraditi stubline, a kod tebe je to 100% problem, znam iz iskustva, i nije puno para
 
Braco86 said:
znam ja covjeka koji ti moze odraditi stubline, a kod tebe je to 100% problem, znam iz iskustva, i nije puno para
cilindre misliš...
provedi crijevo negdi iza kartera, nece ga ulje zacepit, ali izgledat ce ko požar
 
Braco86 said:
bili smo na nekom druzenju i malo se popilo i nisam je stedio cak sam i puco preko 50 puta

Braco86 said:
imam problema s yamahom r6 kao

Baš me to nekak čudi  :LOL:
 
ja bih napisao mail i poslao u Yamaha centralu...jebo motor koji nakon 50 pucanja na susretima rikne  :palacdolje: