Yamaha SZR .... šta i kako ?!?

Killex

New member
SZR(samostalna zanatska radnja) :mrgreen: dosta čudno iskustvo probao sam krug od nekih 5-6 kilometara i trebalo je pokušati progurati taj koncept malo više,nadasve zanimljiva igračka. (y)
 
Killex said:
SZR(samostalna zanatska radnja) :mrgreen: dosta čudno iskustvo probao sam krug od nekih 5-6 kilometara i trebalo je pokušati progurati taj koncept malo više,nadasve zanimljiva igračka. (y)

ta mašina se jako koristi na supersingle trkama (ili kako se već zove ta klasa, cestovne trke s jednocilindricnim masinama), kroz razvrtavanje i dizanje kompresije izvlače čak 90-ak konja
 
jolly the roger said:
ta mašina se jako koristi na supersingle trkama (ili kako se već zove ta klasa, cestovne trke s jednocilindricnim masinama), kroz razvrtavanje i dizanje kompresije izvlače čak 90-ak konja

Da je to probati. :cool:
 
jolly the roger said:
ta mašina se jako koristi na supersingle trkama (ili kako se već zove ta klasa, cestovne trke s jednocilindricnim masinama), kroz razvrtavanje i dizanje kompresije izvlače čak 90-ak konja
SZR 660?
To bi bila masina kao na tenerki?

...imas kakve linkove?
 
jolly the roger said:
ta mašina se jako koristi na supersingle trkama (ili kako se već zove ta klasa, cestovne trke s jednocilindricnim masinama), kroz razvrtavanje i dizanje kompresije izvlače čak 90-ak konja

Malo mi se puno čini 90 konja za takvu mašinu  :misli:
 
Alera Dugi said:
SZR 660?
To bi bila masina kao na tenerki?

...imas kakve linkove?
ista mašina mislim ko na tenerki poput antine (stariji model ima kraću prvu brzinu)
svakak said:
Malo mi se puno čini 90 konja za takvu mašinu  :misli:
ako egli kaže tako, ja mu nebi proturiječio.
http://www.egli-racing.ch/a1/marken.php?WEBYEP_DI=10
"Die Firma EGLI-Motorradtechnik AG hat für die Mastiff / Baghira / Skorpion Modellreihe 10 perfekte Tuningkonzepte entwickelt, für Leistungen von 55 PS bis 84 PS, für Strassenbetrieb bis Supermoto und Monobike Rennsport. Die Konzepte sind 100% durchgetestet und solide."
ide kubikaža na 730cc, kompresija na 12:1 (original ima 9 ili 10:1), podizaj ventila se poveča za 4 mm mislim, par mm veći ventili...ugl skoro druga mašina, pitanje koliko traje

p.s. malo sam se zaletio nije 90 neg 84 KS
 
http://www.google.ba/url?q=http://www.dailymotion.com/video/xova3_projet-szr_creation&sa=X&ei=2_ZoTMDZB4G-4gah7J2ZBA&ved=0CFEQuAIwCA&usg=AFQjCNH3X7jcGRZgecuSz0gTnHS3Tm972Q

Evo neka nabrijana.


http://www.youtube.com/watch?v=Dmx3KSftK2k&feature=related 

A evo i racera. :mrgreen:
 
joke said:
Oni su u offu, kao i inače, što se ti čudiš, pa ne očekuješ valjda da se drže teme. :LOL:

P.S. Vjerovatno si se krivo izrazio, jer motor je definitivno japanac, a vozilo je sklapano u Italiji.

Navodno je rama talijanska i spoj sa japanskom zadnjom vilicom je zaq....  (y) :mrgreen: