Ja večinu vremena vozim T-maxa i prvo bi rekao da on nije skuter nego motor, ali to bi otvorilo mnoge rasprave, pa predlažem da to "zaboravite"
Naime ime T-max dolazi od Transformation maximum, odnosno največa moguča transformacija, u ovom slučaju motora u skuter.
On je jedan od rijetkih kojima agregat nije ovješena masa, te koji ima dva trokuta prednje vilice (kao i "nomarlni" motocikl)
44 KS nije maximum klase ali odlikuje se fluidnim razvijajem snage.
Ja osobno, bi volio malo brutalnije ubrzanje od 0 što se jednostavno dobije tuningom variomata.
Uskoro mi dolazi i Akrapović sa granama, ali mislim da on daje prvenstveno zvuk (gromoglasan) i dodatno peglanje krivulje snage, jer deklarirane dodatne konje nisam osjetio u ubrzanju s mjesta
Evo taman mi je prije nekoliko trenutaka došao kupac koji bi prodao sivog Tmaxa 2005, sa 17000 km, ugrađenim velikim vjetrobranom i kuferom od 52 litre, sive boje i sa dodatnim bijelim pokazivačima smjera, na firmi je tako da nema troškova prepisa, informacije o cijeni na pp