Yamaha tzr 50 tunning...

Aureus

New member
Ovako imama yamahu tzr 50 zasad mi je sve ok i super mi pase sve osim zvuka ....

e sad cuo sam da neki stavljaju zracne filtere a neki topove  ...


zanima me što je najpovoljnije rijesenje za boljitak zvuka a mozda malo i snage  :mrgreen:


znaci preporuka nekog filtera ili topica nekog koji bi postigao "jaci" zvuk znaci da ne zvuci kao skuter nego vise kao motor  (y)
 
Aureus said:
Ovako imama yamahu tzr 50 zasad mi je sve ok i super mi pase sve osim zvuka ....

e sad cuo sam da neki stavljaju zracne filtere a neki topove  ...


zanima me što je najpovoljnije rijesenje za boljitak zvuka a mozda malo i snage  :mrgreen:


znaci preporuka nekog filtera ili topica nekog koji bi postigao "jaci" zvuk znaci da ne zvuci kao skuter nego vise kao motor  (y)
a šta ti imaš karburator ili ainšpric ?
 
Aureus said:
Ovako imama yamahu tzr 50 zasad mi je sve ok i super mi pase sve osim zvuka ....

e sad cuo sam da neki stavljaju zracne filtere a neki topove  ...


zanima me što je najpovoljnije rijesenje za boljitak zvuka a mozda malo i snage  :mrgreen:


znaci preporuka nekog filtera ili topica nekog koji bi postigao "jaci" zvuk znaci da ne zvuci kao skuter nego vise kao motor  (y)


mebi nikad uložio ni kune u 50cc motor, samo ima da ti noga odpadne od šaltanja
 
Motor
Tip motora: 2-taktni
Hlađenje motora: Hlađenje tekućinom
Obujam: 49cc
Stupanj kompresije: 11.5 : 1
Provrt x hod: 40 x 39,2 mm
Maks. snaga: 1,8 kW @ 6500 rpm
Maks. okretni moment: 2,87 Nm @ 5500 rpm
Podmazivanje: Automatsko mješanje
Karburatori/Napajanje gorivom: PHBN 16
Spojka: Automatska centrifugalna
Sustav paljenja: Električno (CDI)
Pokretanje: Električno
Prijenos: 6 stupnjeva
Obujam spremnika goriva: 13.8 litara


Eto malo specsa.....


Btw nisam nikoga pitao jel trebam ulagati, ako mi mozes pomoci odgovorom reci ako ne nemoj zapocinjati temu o 50 kubika i kako je to sranje jer mi je pun kurac više da mi drugi govore što je za mene bolje.
 
ja sam na svojoj prvo stavio auspuh a zatim filter za zrak!tim preradama češ dobiti dosta snage u visokim okretajima ali češ i izgubiti nešto malo na nižim okretajima :wink:
 
Aureus said:
snaga mi i nije toliko bitna koliko zvuk .....

ali ako moze oboje why not
kad staviš drugi auspuh motor se čuje puno drugačije i puno glasnije sad neznam hoće se tebi taj zvuk sviđat ili ne meni je ok a što se tiće filtera on isto daje lijep zvuk(sličan ko sportski filteri na autu) pogotovo na 6000 i više (y)
 
nabavi mikrofon pa ga posnimi da cujem  :mrgreen: 

btw kad se motor vozi ispod 6k obrtaja  :misli:
 
Aureus said:
nabavi mikrofon pa ga posnimi da cujem  :mrgreen: 

btw kad se motor vozi ispod 6k obrtaja  :misli:
evo ti neki filmič sa zvukom tzr-a s auspuhom
http://www.youtube.com/watch?v=0BqQgPxtfvk

i evo ti još jedna sa kitom i full svim na sebi
http://www.youtube.com/watch?v=ch8jjzxLC0Q

btw. vozi se do 6k kad još nije skroz zagrijan :jesus:
 
na drugom se zvuk ne cuje najbolje zbog pjesma ali cak i na prvom samo sa auspuhom se cini puno bolji zvuk
 
Evo iako će se neki protivit mojim razmišljanjem,ali filter na serijsku 50-icu nema smisla nikakvoga!samo šteti,a to što nekad motor ide bolje s njim to je samo jer mu je prije falilo zraka,odnosno bilo je previše benze,znači radi se o nepoštelanosti karba...iako opet fali zraka protočnija spužva filtera je i više nego dovoljna...
Jolly će vam to bolje objasnit  :mrgreen:
 
ide u prosjeku nekih top  90 sa stock opremom naravno malo se sagnem a imam preko 100 kg..


nadam se da sam ti rijesio dvojbu ...

odlucio sam se za nju jel nikad i ne vozim brze od 80 a to mi je prvi motor s brzinama pa je odluka pala na nj
 
tomee said:
dečki izvređal bum vas ko pse ak mi neko ne veli kolko ta prdekalica more itti :x
moj je sa mojih 65kg serijski išao 100km/h(samo mijenjani lančanici) a sa auspuhom i filterom je išao oko 105 +još koji km/h a sad s kitom bumo vidli vjerujem oko 120-130kmh