Yamaha XJ 600

damirp

New member
Molim da mi pomognete u vezi ulja koje ide u vilice.
Zanima me koliko ga ide i koja vrsta, a pomogao bi mi i ako netko ima service manual za XJ 600 ( god."86).
 
Repsol Moto Horquillas 10W20 i 15W30, Castrol fork oil,  Bardahl  XTF MC Fork Oil... 
 
Kakvu oprugu kupit straga?I koliko otprilike košta?
Na najtvrđe je namještena i Ok mi je,al prije ili poslije ću željet malo tvrđu....

Koliko siroku gumu mogu stavit straga (3,5'' felga) a da ne poremeti balans motora(sad je 130 mislim i stvaaaarno je usko)?

Btw,malo sam se igra ispusnom....u kuci sam ima samo P180 i P1200 papir....ovih dana ću kupit 2000 pa zavrsit kako spada...

Evo slike prije,
iz5638.jpg



I poslije(al bija sam se provozat...zaboravija odmah slikat  :D ...)

3518jgx.jpg
 
Šo se tiče gume, meni je zadnja 140/70 i ne izgleda loše, sam mi je Bimba rekao da je nema baš širok izbor modela u toj dimenziji , pa razmišljam da se vratim na original.
 
Ra said:
Šo se tiče gume, meni je zadnja 140/70 i ne izgleda loše, sam mi je Bimba rekao da je nema baš širok izbor modela u toj dimenziji , pa razmišljam da se vratim na original.

Baci sliku!
 
Evo trenutno imam samo ovu s boka
XJ600N.jpg
, a ako stignem danas poslikat ću je detaljnije .
 
Mrak  :mrgreen:  , prošla 27000 km, 2002 godište  (y)
 
Moja ima skoro 98 000  :mrgreen:  :misli:  :LOL:

Jesi za kavu ovih dana da čujem shacale uživo?

 
Nero said:
Moja ima skoro 98 000  :mrgreen:  :misli:  :LOL:

Jesi za kavu ovih dana da čujem shacale uživo?
98000 km, dobra brojka, motor lijepo izgleda. Dal je sta radeno po pitanju osvjezavanja motora iznutra do sada???
 
Nero said:
Moja ima skoro 98 000  :mrgreen:  :misli:  :LOL:

Jesi za kavu ovih dana da čujem shacale uživo?
Može samo da vidim kakav sam sa vremenom , možda najbolje za vikend  (y)
 
4841_92924263249_641273249_2009396_3193373_n.jpg


4841_92924248249_641273249_2009394_5406879_n.jpg


Motor je u dobrom stanju,ne mojom zaslugom već zaslugom bivšeg vlasnika.

Koliko znam,mašina nije dirana osim faz lanca.Još uvijek fino radi(ujednačeno i ništa ne klapa).Motor ide dobro, jedino zadimi malo kad ga vrtim dokraja i potroši oko pola litre ulja na 1000Km(al Yamaha je i mislim da je to normalno  :LOL: ).

Samo bih želio nabavit progresivnu oprugu straga i malo tvrđe ulje sprijeda.....i širu gumu(al to su već snovi haha).
 
Dobre su to mašine, zato sam je i uzeo, a i  sasvim dovoljno snage za sve što meni treba  (y)
 
Nero said:
....Motor ide dobro, jedino zadimi malo kad ga vrtim dokraja i potroši oko pola litre ulja na 1000Km(al Yamaha je i mislim da je to normalno  :LOL: )

Pola litre na soma kilometara :misli: jebate pa to trosi vise ulja nego goriva :LOL: Ti nemas potrebe ni mijenjati ulje na servisima, do servisa tak i tak izmijenis tri litre :wink:
 
To su odlicne i jednostavne masinice. Mene jako privlaci taj motoric pogotovo izgled samog motora, bas je lijepo narebrani.
Ovo sta ti dimi mozda je samo do gumica na ventilima. Mislim da motor moze jakooo puno napravit bez generalke
 
MadKec said:
Pola litre na soma kilometara :misli: jebate pa to trosi vise ulja nego goriva :LOL: Ti nemas potrebe nimijenjati ulje na servisima, do servisa tak i tak izmijenis tri litre :wink:

Neka troši ulje, znači da ga ima :).

Jednom tjedno namažem lanac,nadolijem ulje i ispoliram grane :).Sve 5. Samo da ne stane  :mrgreen:.

Sta se gumica ventila tiče vidit ću....možda promijenim,al žao mi dirat...Motor super ide(za svojih 60tak Ks),ne šuška i jako malo troši(goriva  :mrgreen: :LOL:).
 
Jel tko sta kemija s oprugama?

Motor mi je nazad na 7(najtvrđe) i dobro je dok sam solo,kad mi je cura malo mi ''potone''.Jel to mogu rijesit podloskom ili druge opruge/amortizer?
 
Dakle, jučer promijenjeno ulje,filter zraka,filter ulja,filter goriva,nove pločice(stare cvilile,al bilo ih još dooosta),ulje u kočnicama,naručena štipa(jebemti hrvatske lagere).

Danas promijenjeni ležajevi volana(hvala Srđanu), promijenjeno ulje u forćelama(stavljeno malo gušće) i podloške...

Rezime svega, motor malo mirnije radi,ne znam jesu u Piccila petljali po karburatorima ili je do polusintetike koja je sad unutra....i finije se šalta(iako je se i prije super šalta).Osim toga, nakon izmjene ležaja volana, volan je tri puta lakši za vrtit i motor djeluje osjetno okretniji po gradu.Kočnica ranije hvata i više ne cvili(iako su sad gore SBS pločice koje i nisu baš nahvaljene tu,meni izgledaju dobro),motor koči super,kao i prije.Osjećam da je krući zbog ulja i podloški,al još uvijek je jako udoban.Jedva čekam probat ga u djiru.Mijenjanje ležajeva volana, ulje u forćelama i podloške je odradija Nebojša(u Piccila nisu tili kemijat s forćelama), ekstremno sam zadovoljan rezultatom,cijenom i brzinom!Odsad svi servisi u njega...

E da....brojim dane do 00000 KM  :mrgreen: :mrgreen: NOVI MOTOR hahahahahahah
 
Evo i bivseg vlasnika  :mrgreen:
Nero, sta se tice opruga nema ti tu srice. U vilici ti i je gusce ulje, mislin 15-ica koliko se sican. Zadnji amortizer je ipak previse km prosa da bi bija kakvin ga ti zelis. Uostalom taj motor je uvik bija mekan i to mi sad fali na Banditu jer 90% vrimena vozis normalno a onda dosta znaci kad je lipo mekan i udoban.
 
Eto da san prije vidija... Kakve podloske si stavija i di? U forcelu pod opruge ili?