diesel power
Well-known member
Zastita od ispadanja zupčanika i zupčanik s rupama za nju...Daaa.
Ali čemu služe onoliki inbus vijci u lančaniku?
Zastita od ispadanja zupčanika i zupčanik s rupama za nju...Daaa.
Ali čemu služe onoliki inbus vijci u lančaniku?
Koji Grunf...Tutorial Cara Mengatasi As Gear Depan Aus | Reposting!! Tutorial Cara Mengatasi As Gear Depan Aus Tanpa Las Tanpa Turun Mesin Tanpa Lem #tutorial #otomotif #bengkelmotor | By Mekanik Abal Abal | Facebook
Reposting!! Tutorial Cara Mengatasi As Gear Depan Aus Tanpa Las Tanpa Turun Mesin Tanpa Lem #tutorial #otomotif #bengkelmotorfb.watch
To neće dugo tako raditi, jedino ispravno je da se promijeni osovina.Koji Grunf...
Sve 5, skužija sam i ja odma o čemu se radi, samo čekam da se inžinjeri dogovore kako štopat vratilo.To neće dugo tako raditi, jedino ispravno je da se promijeni osovina.
Ovaj link sam stavio samo da se vidi u čemu je problem.
Zato se stavljalo od Simce 1000 prirubnica i gumigevint-Ovo me podsjetilo na Ficu... ubaciš u brzinu i po gasu, a on stoji na mjestu... otišla prirubnica...
Mora se zablokirati sekundarno vratilo mjenjača. Ja bih to napravio na način da ubacim u prvu brzinu i udarnim odvijačem skinem maticu.Sve 5, skužija sam i ja odma o čemu se radi, samo čekam da se inžinjeri dogovore kako štopat vratilo.
Mora se zablokirati sekundarno vratilo mjenjača. Ja bih to napravio na način da ubacim u prvu brzinu i udarnim odvijačem skinem maticu.
Prije par dana sam udarnim odvio dvije matice sa osovina radilice bez ikakvih problema, a držao sam rukom za klipnjaču ( cilindar i klip sam prije toga demontirao).ovisio bi o kompresiji motora u slucaju da rucno probas odserafit i sigurno nebi uspjelo ako je zaserafljeno kako treba, a u slucaju udarnog pistolja bi ta pomoc bila upitna (ali svakako veca sansa nego da nije u brzini), ali postoji rizik da napravis stetu koje prije nije bilo. Ja bi probao udarnim odvijacem dok je motor u leru, pa ako nebi uspjelo, dremelom oprezno prerezao maticu
pa da, udarni ne trazi blokiranje najcesce jer to rjesava frekvencijom udaraca i jacinom. Tak i ja skidam prednji lancanik: niti je motor u brzini, a lancanik ne blokiram nicime (kocnica, lancem itd). Odvrne udarni bez problema, cak i kad sam prvi put skidao, a Kawasaki je poznat da jebacki steze maticu prednjeg lancanika. Doduse, ja imam prilicno jaki pneumatski udarni (skoro 2000Nm) i 10mm unutarnji promjer crijeva, a izmedju kompresora i pistolja nema suzenja jer direktno iz boce ide crijevo.Prije par dana sam udarnim odvio dvije matice sa osovina radilice bez ikakvih problema, a držao sam rukom za klipnjaču ( cilindar i klip sam prije toga demontirao).