Yamaha XT 600 nece da krene u brzini!

Koliko ja vidim, imbusi se vrte zajedno sa lančanikom. Njih nekako blokiraj i onda ćeš moći odvnuti maticu.
Tipa stavi imbus ključ u vijak, dugačku cijev i blokiraj ga o tlo ili tako nešto.


Iako, nebi htio biti nepristojan, ali ako nemaš ideje kako blokirati tako nešto da bi mogao nešto odvrnuti, možda bolje ne raditi na motoru.
 
  • Haha
Reactions: El Mravac
To neće dugo tako raditi, jedino ispravno je da se promijeni osovina.
Ovaj link sam stavio samo da se vidi u čemu je problem. :D
Sve 5, skužija sam i ja odma o čemu se radi, samo čekam da se inžinjeri dogovore kako štopat vratilo. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: enduro
Ovo me podsjetilo na Ficu... ubaciš u brzinu i po gasu, a on stoji na mjestu... otišla prirubnica... :)
 
  • Like
Reactions: Shepa and Zog
Ovo me podsjetilo na Ficu... ubaciš u brzinu i po gasu, a on stoji na mjestu... otišla prirubnica... :)
Zato se stavljalo od Simce 1000 prirubnica i gumigevint-:unsure:
 
Sve 5, skužija sam i ja odma o čemu se radi, samo čekam da se inžinjeri dogovore kako štopat vratilo. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Mora se zablokirati sekundarno vratilo mjenjača. Ja bih to napravio na način da ubacim u prvu brzinu i udarnim odvijačem skinem maticu. ;)
 
Mora se zablokirati sekundarno vratilo mjenjača. Ja bih to napravio na način da ubacim u prvu brzinu i udarnim odvijačem skinem maticu. ;)

ovisio bi o kompresiji motora u slucaju da rucno probas odserafit i sigurno nebi uspjelo ako je zaserafljeno kako treba, a u slucaju udarnog pistolja bi ta pomoc bila upitna (ali svakako veca sansa nego da nije u brzini), ali postoji rizik da napravis stetu koje prije nije bilo. Ja bi probao udarnim odvijacem dok je motor u leru, pa ako nebi uspjelo, dremelom oprezno prerezao maticu
 
dremelom oprezno prerezao maticu
1689850112587.png
 
ovisio bi o kompresiji motora u slucaju da rucno probas odserafit i sigurno nebi uspjelo ako je zaserafljeno kako treba, a u slucaju udarnog pistolja bi ta pomoc bila upitna (ali svakako veca sansa nego da nije u brzini), ali postoji rizik da napravis stetu koje prije nije bilo. Ja bi probao udarnim odvijacem dok je motor u leru, pa ako nebi uspjelo, dremelom oprezno prerezao maticu
Prije par dana sam udarnim odvio dvije matice sa osovina radilice bez ikakvih problema, a držao sam rukom za klipnjaču ( cilindar i klip sam prije toga demontirao).
 
Prije par dana sam udarnim odvio dvije matice sa osovina radilice bez ikakvih problema, a držao sam rukom za klipnjaču ( cilindar i klip sam prije toga demontirao).
pa da, udarni ne trazi blokiranje najcesce jer to rjesava frekvencijom udaraca i jacinom. Tak i ja skidam prednji lancanik: niti je motor u brzini, a lancanik ne blokiram nicime (kocnica, lancem itd). Odvrne udarni bez problema, cak i kad sam prvi put skidao, a Kawasaki je poznat da jebacki steze maticu prednjeg lancanika. Doduse, ja imam prilicno jaki pneumatski udarni (skoro 2000Nm) i 10mm unutarnji promjer crijeva, a izmedju kompresora i pistolja nema suzenja jer direktno iz boce ide crijevo.
 
  • Like
Reactions: Zog and enduro