Yamaha XT 700 Tenere

Obična i tanker
 

Attachments

  • 20240622_104447.jpg
    20240622_104447.jpg
    5.7 MB · Views: 0
Danas sam nakon pređenih 55680km zamijenio originalni lanac. Stavljen je MK MVXZ2
Do sada me je koštala (bez početnih ulaganja na crashbarove, nosače,..., te bez cijena registracije i goriva) 2018€
6 izmjena ulja, na 5. sam setu guma, drugom (ili trećem) filteru zraka, 2. setu sviječica.
Jedini kvar je bio kvar na senzoru stupnja prijenosa (navodno tipično), što sam popravio sam lemilicom.
Sad će negdje štelanje ventila, zamjena sviječica i što već treba na ovoj kilometraži.
Moj dodatni zahtjev je izmjena kompletnog kuplunga. Naime od prvog dana (a kupio sam ga sa 3000km, starog 1.5g) kuplung pušta zvukove kod kretanja dok je hladan. Veći problem je što nikada potpuno ne odvaja. Vidjet ćemo što će izmjena donijeti
 
Danas sam nakon pređenih 55680km zamijenio originalni lanac. Stavljen je MK MVXZ2
Do sada me je koštala (bez početnih ulaganja na crashbarove, nosače,..., te bez cijena registracije i goriva) 2018€
6 izmjena ulja, na 5. sam setu guma, drugom (ili trećem) filteru zraka, 2. setu sviječica.
Jedini kvar je bio kvar na senzoru stupnja prijenosa (navodno tipično), što sam popravio sam lemilicom.
Sad će negdje štelanje ventila, zamjena sviječica i što već treba na ovoj kilometraži.
Moj dodatni zahtjev je izmjena kompletnog kuplunga. Naime od prvog dana (a kupio sam ga sa 3000km, starog 1.5g) kuplung pušta zvukove kod kretanja dok je hladan. Veći problem je što nikada potpuno ne odvaja. Vidjet ćemo što će izmjena donijeti
55680km lanac .... wow ! Top ! Ja sam iz preventive minjenjao na 26000K jer sam išao na put od 10 000K i sad nakon povratka dođe mi da vratim nazad stari jer kad sam kad skidao mjerio sam istrošenost koja je bila ok i imam osjećaj da može još dosta skupa sa lančanikom.
Najviše me kopka to što na svojoj XT660Z lanac na 20K je bio malo-je-reć za bacanje, dok ovdje druga priča. Valjda 1 cilindar, moment-impulsi.... Uvijek DID VX3
Ja sam na 20K stavio iridium i miran sam dok je motor u funkciji (na staroj ni nakon 80K nisam odvidao svjecicu).
Što se tiče kvačila, apsolutna svaka T7 ima isti (necemo ga nazvati problem jer to nije) zvuk dok je hladan skroz, pa i moja. Čim se ulje ugrije/procirkulira zvuk nestane i sudeci po pisanjima na netu, sve ok.
Medutim, ne odvajanje istog je problem.
Hoceš raditi sam štelanje (ili samo provjeru) ventila ?
Sretno sa svim, hvala na izvještaju !
 
55680km lanac .... wow ! Top ! Ja sam iz preventive minjenjao na 26000K jer sam išao na put od 10 000K i sad nakon povratka dođe mi da vratim nazad stari jer kad sam kad skidao mjerio sam istrošenost koja je bila ok i imam osjećaj da može još dosta skupa sa lančanikom.
Najviše me kopka to što na svojoj XT660Z lanac na 20K je bio malo-je-reć za bacanje, dok ovdje druga priča. Valjda 1 cilindar, moment-impulsi.... Uvijek DID VX3
Ja sam na 20K stavio iridium i miran sam dok je motor u funkciji (na staroj ni nakon 80K nisam odvidao svjecicu).
Što se tiče kvačila, apsolutna svaka T7 ima isti (necemo ga nazvati problem jer to nije) zvuk dok je hladan skroz, pa i moja. Čim se ulje ugrije/procirkulira zvuk nestane i sudeci po pisanjima na netu, sve ok.
Medutim, ne odvajanje istog je problem.
Hoceš raditi sam štelanje (ili samo provjeru) ventila ?
Sretno sa svim, hvala na izvještaju !
Realno bi bilo dobro da sam lanac zamijenio prije 5-10k. Osim što se već solidno rastegnuo, postao ja krut na nekoliko mjesta. Meni je rekord na XTZ660 bio oko 35000km. Ne radim ništa sam (osim kad moram), radi mi Denis u Samoboru. To i je razlog što kasnim s nekim stvarima. Moramo se poklopiti, a kilometri se samo štancaju.
 
Realno bi bilo dobro da sam lanac zamijenio prije 5-10k. Osim što se već solidno rastegnuo, postao ja krut na nekoliko mjesta. Meni je rekord na XTZ660 bio oko 35000km. Ne radim ništa sam (osim kad moram), radi mi Denis u Samoboru. To i je razlog što kasnim s nekim stvarima. Moramo se poklopiti, a kilometri se samo štancaju.

Koliko lanac traje, ovisi 99% o špananju-otpuštanju kao posljedici rada zadnjeg amortizera odnosno razmaku osi prednjeg lančanika i osi vilice
zadnjeg ovjesa. To je nekako, konstrukcijski zadano i na to nemaš utjecaj, sve ostalo ( čišćenje, podmazivanje itd ) je samo kozmetika. Što se lanac
više rasteže radom zadnjeg amortizera, kraće traje , i obratno.
 
  • Like
Reactions: clox and max-damage