Z750S - dajte neke dojmove nakon par tisuca.

Status
Not open for further replies.

Bruno_rv

New member
Molim neke dojmove o doticnom. Posto ne mogu naci z750 nigdje ,vjerojatno ce pasti z750s da ga  vozim bar 2 godine. Molim neke dojmove o njemu. zanima me i voznja gradom i na duze staze ( min 500 km ). Zanimaju me i detalji ne samo generalno., Eto.... Zahvlajujem unaprijed.
 
Ajde za početak se poigraj malo sa ovom tražilicom, mislim da ćeš naći preko nekoliko korisnih postova:
http://www.motori.hr/forum/index.php?action=search  :wink:
Sa svojim sam napravio 32000km i zadovoljan što sam, čini mi se, negdje i opširnije obrazložio. Sad sam, iskreno rečeno, lijen i ne da mi se nanovo pisat :mrgreen:
 
Onda ti je i bolje uzet S-a ak se misliš više vozit na duge staze, evo ima ga moj brat i super je zadovoljan s njim. Meni osobno je isto motor prva liga jedino kaj je malo pretvrd mjenjač, bar je tak na njegovom ili mi se to samo čini!  :misli: (y)
 
Evo budem ja napisao par dojmova.
Sad sam presao cca 3500 km (mozda bi i vise da nemam auto i da je vrijeme kudikamo bolje :( ) i sve u svemu mogu reci da sam zadovoljan. U pocetku je mjenjac bio grub i neprecizan, medjutim kako je meni ekipa porucila tu na forumu, to sve sjedne na svoje mjesto negdje oko 2500 km, i fakat je. Sad mjenjac radi besprijekorno, nije kao na nekoj hondi ili suzukiju, ali evo mogu reci da je meni u prvih 1k km znao cesto ispasti iz brzine, a sad se ne sjecam kad se to zadnji put dogodilo, a uglavnom se vozim po gradu, znaci kreni-stani. Tu ti je naravno faktor privikavanja na motor. Jedino mi se jos zna dogoditi, sto se tice mjenjaca da kad naglo kocim, pa ne stignem izmjenjat do prve, dok se jos krecem, onda mjenjanje na mjestu zna ic tesko. Moras ga micat napred nazad dok dosaltaas do prve. Ali mislim da je to na svim motorima tako, vise-manje.
Sto se tice razlike izmedju S verzije i Z-a ta razlika ce ti se najvise isticat na dugim relacijama i na autoputu i to zbog zastite vjetra. Osobno nisam vozio Z-750 pa ne znam kako to izgleda, ali oni koji ga voze kazu da je sve stvar navike, naime vjetar tuce ali se sagnes malo kao i na svakom motoru i sibas dalje.
Polozaj vozaca je vrlo dobar, nesto izmedju R-a i nekog custom motora. Imam par prijatelja koji voze R-ove, pa su provzali moj, ali samo par kilometara i njihov dojam je da bi s njim mogli odvaliti 2000 km u komadu. To je njihov dojam, nakon godina i godina R-motora. Ja se cesto znam provozati sa zenom i tu Z750S ima nedostatak u odnosu na Z750. Naime S verzija ima spojena sjedala za suvozača i vozača i kod svakog malo jaceg kocenja suvozac sklizne sa svog mjesta i ako je malo tezi stisne te uz rezervar. S Verzija ima kao one rucke odozada, ali probao sam se ja voziti odozada na svom motoru i vjeruj mi, te rucke uopce nisu za ruke (barem sto e mene tice). Probao sam se tad drzati ra rezervar, ali i on je malo predaleko za takvu vrstu drzanja suvozaca.
E sad, po meni, najveci problem, koji vjerojatno imaju oba motora su vrlo neugodne vibracije na cca 6000 okr/min. To ti se ne osjeti dok ga recimo stisnes u prvoj ili eventualno drugoj, pa taj interval predje relativno brzo, ni ne skuzis, medjutim ako prelazis taj interval u 5 ili 6-toj brzini itekako se osjeti. jos vise se osjeti kad pustis gas na vecim okretajima i kocis motorom i onda kad dodje u taj interval, bas se jako osjeti. Medjutim, opet je to stvar navike i ja sam se tako naviknuo i uopce mi ne smeta.
Ne znam kako je na Z ali na S verziji retrovizori su malo usko postavljeni, skoro pa su neupotrebljivi. Netko ce rec "kaj ce ti retrovizori... same gas i uvijek prvi", medjutim, meni je problerm, recimo kad se vozim po autoputu moram maknuti ruku u stranu da vidim.
Evo za kraj, ukupan dojam, vozio sam dosta svojih malih motor i velikih tudjih i ovo mi je moj prvi veliki motor. I vise sam nego zadovljan. Motor je vrlo vozan, brzine su vrlo fleksibilne, mozes u, recimo 5-oj vozit 40 bez da trza pri davanju gasa. Motor ima snage. Evo za primjer, vozio sam ER5 i to ti je nebo i zemlja. Ovome kad das gas on prima ko lud... prva-crveno, druga-crveno vec si na 160, 170, zakon.
E da, konstatno cujem neke zvukove. Kog god da pitam svi ti vele "to ti je kawasaki.. to ti je normalno". konkretno sam cuo dve vrste zvukova, prvi je bio na pustanju gasa, lagano kuckanje - u kms mi je dac rekao da je to membrana ventila (valjda sam dobro rekao), koja se pri abgasu zatvori i onda vibrira i to je normalno, drugi je pri otvaranju gasa isto neko lagano kuckanje - takodjer mi je dac rekao da su to ventili koji su tako postelani... uglavnom normalno... dobro reko, palim i vozim...

Eto, to su ti neki moji dojmovi... znam da nisam puno presao, ali poznajem tvoju zelju da znas sto vise o svojoj novoj igracki...

Samo oprezno, pamet u glavu i puno sretnih kilometara sa kawom...

Pozdrav
 
prijatelj mi ga ima već cca 2 godine i super je zadovoljan...
 
imam ga godinu dana i prešao sam 20 000 km bez ikakvih problema,samo redovni servisi,najduži put u komadu je bio do Grčke, cca. 1000 km u danu,nemam nekakvih bitnijih primjedbi,naravno da postoji puno stvari koje bi mogle biti bolje ali za te novce je savršen motor,osobno nisam imao nikakvih problema sa mjenjačem,radi besprijekorno od prvog dana kao i sve ostalo,u većini ostalih dojmova složio bih se sa sethom jedino što ja ne čujem nikakve zvukove ili ne obraćam pažnju na njih,vozio sam prije ZR-a koje je naspram ovoga roštao 5 puta više...
 
Silvio said:
imam ga godinu dana i prešao sam 20 000 km bez ikakvih problema,samo redovni servisi,najduži put u komadu je bio do Grčke, cca. 1000 km u danu,nemam nekakvih bitnijih primjedbi,naravno da postoji puno stvari koje bi mogle biti bolje ali za te novce je savršen motor,osobno nisam imao nikakvih problema sa mjenjačem,radi besprijekorno od prvog dana kao i sve ostalo,u većini ostalih dojmova složio bih se sa sethom jedino što ja ne čujem nikakve zvukove ili ne obraćam pažnju na njih,vozio sam prije ZR-a koje je naspram ovoga roštao 5 puta više...

Pozdrav,

kakva je razlika sto se tice udobnosti kod vozaca i suvozaca izmedju ZR-7 i Z750S?
 
Robi R. said:
Pozdrav,

kakva je razlika sto se tice udobnosti kod vozaca i suvozaca izmedju ZR-7 i Z750S?


Na Z750 neznam, ali na ZR 7 suvozač zbog glupavo napravljenog sica klizi non stop pri kočenju na vozača.

Ide to malo na živce.



srki
 
Robi R. said:
Pozdrav,

kakva je razlika sto se tice udobnosti kod vozaca i suvozaca izmedju ZR-7 i Z750S?
Puno bolja, što se tiče vozača. Na Z-u ne kliziš na tank ko na ZR-u i jajca ne pate.
Za suvozača ne bih znao jer imam Z750 koji ima posve drugačiji sic suvozača od S varijante.
 
Ljepotan

ali svaki ga kreten želi, i svaki ga kreten ima

šta jebe malo koncepciju....  :?
 
Ninena, ali samo je jedan u gradu sa ralicom i auspuhom, crni cakani  :wink:
 
Vlasnika sam ZED-a al ne S izvedbe.
Sto se tiče tvrdog mjenjaca.... da.. nikako nac prvu brzinu kad se npr dolazi na semafor te treba stat i presaltat u prvu.... Pomagalo je lagano stiskanje i pustanje kumpluga al nakon 1og servisa na 1000km to je nestalo. Valjda novo ulje,rjedje.
Sto se tiče suvozačkog sica.... na njemu isto prilikom kočenja suvozač klizi s tog sica i jedino pomaže drzanje za rezervoar.  
Sto se tiče ostalih stvari.... sa svim sam zadovoljan.

nienna said:
Ljepotan

ali svaki ga kreten želi, i svaki ga kreten ima

šta jebe malo koncepciju....  :?
]
Neznam kakve ovo veze ima s pitanjem u ovoj temi ali moram odgovorit na ovu tvoju tezu. Svak ga zeli,vjerovatno sto je najpovoljniji i naj agresivnije izgleda  (tim kretenima)  
Sad ljepo trazi nekoga drugo da te vozi :jesus: :jesus: :jesus: :mrgreen:
 
Robi R. said:
Pozdrav,

kakva je razlika sto se tice udobnosti kod vozaca i suvozaca izmedju ZR-7 i Z750S?

ZR7 je puno udobniji motor i za vozača i za suvozača od Z-a,evo ti link na forum gdje sam malo više pisao o ta 2 modela!
http://www.motocikli.com/forum/viewtopic.php?t=1531
 
...a di se nalazi u svoj toj priči  ZZR 600 (mislim u cijenovnom rangu od 50-60keka i on spada!
jest da više baca na sportski djir, No vjerujem da se da "lagano" vozit i po gradu, a o duljim turama da ne_spominjem  (y)

Ima ko kakvih iskustava  :misli:
:)
 
Hrvoje said:
Ajde za početak se poigraj malo sa ovom tražilicom, mislim da ćeš naći preko nekoliko korisnih postova:
http://www.motori.hr/forum/index.php?action=search  :wink:
Sa svojim sam napravio 32000km i zadovoljan što sam, čini mi se, negdje i opširnije obrazložio. Sad sam, iskreno rečeno, lijen i ne da mi se nanovo pisat :mrgreen:

Vidis,ti kazes da imas z750 ,mene zanima S izvedba.
@ Seth
Hvala ti na takvom opisu iz prve ruke. Dosta si mi pomogao da znam sta me ceka ako ga uzmem. Citao sam u vezi svih tih problemcica kao sto su vibracije,tvrdji sic, prekratki retrovizori pa me zanimalo bas ono sto si napisao,dojam nakon par tisuca i da li se isplati.
 
Pozdrav,

Imam jedno pitanje za vlasnike Z 750 s.

Da li vam se suvozaci mogu drzat za rezervar kod voznje ?
Procitah da suvozac predaleko.

Vozim ZZR 600 i na njemu je suvozac u ok polozaju.Cura (178 cm) se na pocetku malo privikavala
ali sad je sve 5. :D

Ako bude sve islo kako treba nadam se druge godine promjenit stroj a z 750 s je uzi kandidat.
Kako se vama vozit sa suvozacem i samom suvozacu?

Unaprijed hvala i pozdrav svima!

Marko
 
Bruno_rv said:
Vidis,ti kazes da imas z750 ,mene zanima S izvedba.
@ Seth
Hvala ti na takvom opisu iz prve ruke. Dosta si mi pomogao da znam sta me ceka ako ga uzmem. Citao sam u vezi svih tih problemcica kao sto su vibracije,tvrdji sic, prekratki retrovizori pa me zanimalo bas ono sto si napisao,dojam nakon par tisuca i da li se isplati.

Nema na cemu!  :)

Ja sam svoj motor "kupovao" godinu dana. Citanje casopisa, posjet ducanima, posjet Auto showu, sjedenje na uzoj i siroj konkurenciji. Steta sto su probne voznje rijetkost u HR. Citanje foruma o serviserima, o iskustvima, razgovarao s ljudima koji imaju slican ili bilo kakav motor. Naravno i da kucni proracun ima veliku ulogu u konacnoj odluci. Nakon sto sam sve odvagao u najuzu konkurenciju su usli Hornet 600, FZ6, Z750 i Z750S (suzuki GSR600 je prelijep i predobar ali i tada je*eno preskup - 66100kn). U vrijeme kad sam ja kupovao yamaha je imala akciju i FZ6 je bio 55100 kn, ne znam koliko je sad, a Z750S je bio 54900, naked verzija cca 2kkn jeftinija. Moram reci da je cijelu tu godinu najveci favorit bio Z750 (cak je nekoliko mjeseci bio na desktopu kao moj buduci motor). Na kraju smo bolja polovica i ja sjedili oboje na oba motora, prevagnuo je kudikamo udobniji polozaj na S verziji za nju i zastita vjetra za mene. U to vrijeme kms je objavio da se moze naruciti motor sa smanjenom snagom, radi manjeg godisnjeg poreza i to je bio plus. Na kraju sam s njima dogovorio da u sklopu kredita mogu uzeti opremu, sto mi je puno znacilo, jer od opreme nisam imao nista, a kad zbrojis minimalnu potrebnu opremu za dvoje ljudi, ispadne te jos minimalno 1000€ gore (oprema srednje kvalitete - na tim stavrima nikako ne treba stediti), a kad taj iznos uklopis u kredu rata je 50 kn veca...
Mjesec dana nakon sto sam kupio kawu honda je krenula s akcijom i hornet 600 je bio isto nekih 55 kkn. Kas sam ja kupovao mislim da je bila oko 58 kkn. Zasto to govorim. Vozio sam honde cbr (900, 954, 1000) u vrlo kratkom roku paralelno s R1 '00. Sad kad vozim kawu vidim kako je honda bila dobra. Ne kazem da je kawa losa ali honda mi je zakon i sljedeci motor mi je vjrovatno cbr.

Opet se ja raspiso... uglavnom, po meni, kawa Z750 i S verzija je definitivno best buy i onog trenutka kad ju kupis i krenes vozit, navikavat se na nju, proucavat sve njene osobine, mogu ti slobodno reci da ces se zaljubiti u nju. Ja jesam. Isto tako mislim da na ovom forumu nema lika koji nije zaljubljen u svoj motor.

My ride iz my pride!!!  (y)
 
Status
Not open for further replies.