Evo budem ja napisao par dojmova.
Sad sam presao cca 3500 km (mozda bi i vise da nemam auto i da je vrijeme kudikamo bolje
) i sve u svemu mogu reci da sam zadovoljan. U pocetku je mjenjac bio grub i neprecizan, medjutim kako je meni ekipa porucila tu na forumu, to sve sjedne na svoje mjesto negdje oko 2500 km, i fakat je. Sad mjenjac radi besprijekorno, nije kao na nekoj hondi ili suzukiju, ali evo mogu reci da je meni u prvih 1k km znao cesto ispasti iz brzine, a sad se ne sjecam kad se to zadnji put dogodilo, a uglavnom se vozim po gradu, znaci kreni-stani. Tu ti je naravno faktor privikavanja na motor. Jedino mi se jos zna dogoditi, sto se tice mjenjaca da kad naglo kocim, pa ne stignem izmjenjat do prve, dok se jos krecem, onda mjenjanje na mjestu zna ic tesko. Moras ga micat napred nazad dok dosaltaas do prve. Ali mislim da je to na svim motorima tako, vise-manje.
Sto se tice razlike izmedju S verzije i Z-a ta razlika ce ti se najvise isticat na dugim relacijama i na autoputu i to zbog zastite vjetra. Osobno nisam vozio Z-750 pa ne znam kako to izgleda, ali oni koji ga voze kazu da je sve stvar navike, naime vjetar tuce ali se sagnes malo kao i na svakom motoru i sibas dalje.
Polozaj vozaca je vrlo dobar, nesto izmedju R-a i nekog custom motora. Imam par prijatelja koji voze R-ove, pa su provzali moj, ali samo par kilometara i njihov dojam je da bi s njim mogli odvaliti 2000 km u komadu. To je njihov dojam, nakon godina i godina R-motora. Ja se cesto znam provozati sa zenom i tu Z750S ima nedostatak u odnosu na Z750. Naime S verzija ima spojena sjedala za suvozača i vozača i kod svakog malo jaceg kocenja suvozac sklizne sa svog mjesta i ako je malo tezi stisne te uz rezervar. S Verzija ima kao one rucke odozada, ali probao sam se ja voziti odozada na svom motoru i vjeruj mi, te rucke uopce nisu za ruke (barem sto e mene tice). Probao sam se tad drzati ra rezervar, ali i on je malo predaleko za takvu vrstu drzanja suvozaca.
E sad, po meni, najveci problem, koji vjerojatno imaju oba motora su vrlo neugodne vibracije na cca 6000 okr/min. To ti se ne osjeti dok ga recimo stisnes u prvoj ili eventualno drugoj, pa taj interval predje relativno brzo, ni ne skuzis, medjutim ako prelazis taj interval u 5 ili 6-toj brzini itekako se osjeti. jos vise se osjeti kad pustis gas na vecim okretajima i kocis motorom i onda kad dodje u taj interval, bas se jako osjeti. Medjutim, opet je to stvar navike i ja sam se tako naviknuo i uopce mi ne smeta.
Ne znam kako je na Z ali na S verziji retrovizori su malo usko postavljeni, skoro pa su neupotrebljivi. Netko ce rec "kaj ce ti retrovizori... same gas i uvijek prvi", medjutim, meni je problerm, recimo kad se vozim po autoputu moram maknuti ruku u stranu da vidim.
Evo za kraj, ukupan dojam, vozio sam dosta svojih malih motor i velikih tudjih i ovo mi je moj prvi veliki motor. I vise sam nego zadovljan. Motor je vrlo vozan, brzine su vrlo fleksibilne, mozes u, recimo 5-oj vozit 40 bez da trza pri davanju gasa. Motor ima snage. Evo za primjer, vozio sam ER5 i to ti je nebo i zemlja. Ovome kad das gas on prima ko lud... prva-crveno, druga-crveno vec si na 160, 170, zakon.
E da, konstatno cujem neke zvukove. Kog god da pitam svi ti vele "to ti je kawasaki.. to ti je normalno". konkretno sam cuo dve vrste zvukova, prvi je bio na pustanju gasa, lagano kuckanje - u kms mi je dac rekao da je to membrana ventila (valjda sam dobro rekao), koja se pri abgasu zatvori i onda vibrira i to je normalno, drugi je pri otvaranju gasa isto neko lagano kuckanje - takodjer mi je dac rekao da su to ventili koji su tako postelani... uglavnom normalno... dobro reko, palim i vozim...
Eto, to su ti neki moji dojmovi... znam da nisam puno presao, ali poznajem tvoju zelju da znas sto vise o svojoj novoj igracki...
Samo oprezno, pamet u glavu i puno sretnih kilometara sa kawom...
Pozdrav