zadnja vilica

fefernator

New member
ljudi pozdrav,,imam jedan problem vezano za zadnju vilicu na fzr 600 1993..na njoj je orginal 18 cola guma a ja sam sada napravio novu vilicu rucno radjenu u koju cu ubaciti felgu 17 cola ,,sad me zanima dali bi trebao mjenjati kut vilice ,,na orginal vilici je 8 stupnjeva ..
 
Mozes pojasniti zbog cega mjenjas vilicu?  :misli:
 
ZBOG TOGA STO RADIM PRERADU ,,DOBIO SAM SA MOTOROM ISKRIVLJENU VILICU SA FELGOM 4 JOTA KOJA NE PASE U VILICU..NISTA S NICIM..
 
ako radiš preradu, valjda ju radiš po svom ukusu ...  :misli: :misli:

promjenom kuta vilice ćeš podići ili spustiti zadnji kraj .. ! .. želiš li ti podići ili spustiti zadnji kraj ?!? odgovor na to pitanje će ti dati odgovor na to trebaš li mijenjati kut vilice ..  :wink: :mrgreen:

sorry, ali ovo pitanje koje si postavio mi je u rangu pitanja "Trebam li ja pišati ujutro ? " ... pa brate mili, ako te tjera pišati, pišaj .. ;)
 
ok znam za spustanje i dizanje ,, to mi je jasno da se radi,, ali ja hocu da kut vilice bude onako kako su gospoda inzenjeri to napravili radi ciklistike motora..
 
a mislio sam da sto je sada kotac manji za jedan col mozda trebalo povecat ili smanjiti kut ,,ali ja sam isto misljenja da stupanj gore dole nebi trebalo nesto bitnije mjenjat ciklistiku,,samo sam mislio da netko ima iskustva ,,svakako pozdravvv
 
ništa ti se neće poremetiti za taj jedam zoll ...  :wink:
 
fefernator said:
ok znam za spustanje i dizanje ,, to mi je jasno da se radi,, ali ja hocu da kut vilice bude onako kako su gospoda inzenjeri to napravili radi ciklistike motora..
kut vilice ostavi kako su gospoda inzinjeri predvidili, a nakon toga izmjeri polumjer od standardne felge s gumom i usporedi s novom. dobivenu razliku prenesi na prednje tubove, spusti ili podigni prednji kraj za toliko.
 
Ima tu posla i posla i zajebancija more..duzina vilice,kut,gdje je hvatiste amortizera, pod kojim kutem stoji,ima li kakve poluge,duze -krace...probaj -pa ces sam vidit..metoda pokusaja i pogreske..ima tu zajeba koliko hoces a sve je u 1cm naoko nista to nije a ovamo nebo i zemlja razlika
 
a znam i sam da nije to tako jednostavno,,zato sam i htjeo da sa jos nekim podijelim misljenje  ,,zato i sluzi ovaj forum i to mi je drago..danas sam bio sa strojarskim ing pa smo malo racunali razlike pa vam javim kad sve izracunamo..hvala ljudi na savijetima pa se cujemo..pozzzz
 
oko ovoga što ti radiš, zaista dižeš malo previše buke i prašine ...  :misli: :misli:

sa 18'' na 17'' prelaze gotovo svi zbog cijene i nabavke guma ... i to ljudi rade gotovo svakodnevno ...

za svakodnevnu upotrebu i vožnju po cesti (čak i malo ozbiljniju vožnju) nećeš ni znati razliku, osim što će ti ostati koja kuna u džepu kad budeš kupovao gume..  :wink:
 
..ako staviš točak manjeg promjera, a stavio si , kut će ti se smanjiti, a ako spustiš na tubovima prednji kraj, kao što ti kaže angelo, vratit češ kut nazad samo će ti cijeli motor biti bliže podlozi, i to je to !  (y)
A da ga i ostaviš tako nevjerujem da ćeš primjetit razliku, više puta sam spuštao motor naprijed na vilici i nisam primjetio veliku razliku  :D
 
fefernator said:
ljudi pozdrav,,imam jedan problem vezano za zadnju vilicu na fzr 600 1993..na njoj je orginal 18 cola guma a ja sam sada napravio novu vilicu rucno radjenu u koju cu ubaciti felgu 17 cola ,,sad me zanima dali bi trebao mjenjati kut vilice ,,na orginal vilici je 8 stupnjeva ..

8% je serijski? Jesi siguran da si ispravno mjerio? Jer, najcesce je to 11-12%.
Na kut mogu utjecati:
-visina gume (nisu sve gume isto visoke makar su nazivne dimenzije iste)
-potrosenost lanca (u maloj mjeri)
-promjena zupcanika zavrsnog prijenosa
-podesavanje zadnjeg amortizera (ako isti ima tu mogucnost)


Uglavnom, visina amortizera i pozicija zadnje osovine (ako pricamo o serijskoj vilici) utjecu na kut

Mjeri se tako da se motor digne u zrak, ali da i dalje vrlo lagano zadnjim kotacem dodiruje tlo. Najjednostavniej da ga neko nagne na bocnu nogaru, a druga osoba mjeri s druge strane.


Ako te zanima sve u detalje:  http://www.ustream.tv/recorded/6031806