evo da i ja upriličim dojam razmjene motora (ja na sevku, bullitt na xt). prva stvar šok kad sam išo sjesti na motor, totalno nizak, malen, pa volan kako se malo zakreće i kako je dalje, baš sportski motor, ogromna promjena od ovoga što ja vozim, ko da sam sjeo na svemirski brod. trebalo mi minuta da se okrenem na parkiralištu
pa malo naprid, pa rikverc pa naprid, pa... onda sam se iskobeljao nekako i krenemo mi. prvi dojam je odmah kvaliteta, baš ono imaš dojam da je motor od jednog komada sklopljen, sve na svome mjestu (na mome je završna dorada daleko lošija prema sv-u, moj ko rođen za mesaranje i zajebavanje oko njega, baš je grezi motor, ali ima i to prednosti jer mi nije žao šarafiti nešto stalno po njemu po principu lada niva
). radi fluidno, mirno, glatko, sve po špagu. mjenjač precizan ko švicarski sat. lanac fino klizi, nema zatrzavanja. osim što mi fakat ne odgovara takav tip motora i položaj sjedenja, nemam nešto posebno za prigovoriti. dosta sam visok (oko 191) pa mi stvarno ne paše a i ne volim takvu sportskiju koncepciju motora. ali to nema veze sa samim motorom, stvar navike i ukusa, a o motoru se stvarno ne može ništa prigovoriti. e i po okukama me strah ima sam osjećaj kao da ću svako malo ožuljat patike ili taknuti pod, zato jer sam navikao na visokog xt-a. jedina stvar za "prigovor" je ta da sam očekivao da tih 70tak konja ipak malo bolje ide. ali i o tome se može diskutirati. to sam kasnije u vožnji tek shvatia da se motor treba vrtit minimalno na 6-7k okretaja pa na gore, u tome režimu je već prva liga i onda je gušt za vozit. samo taj mentalni sklop prebacit sa jednog cilindra na dva (malo mu treba da se iskobelja iz nižih okretaja) i onda je super. dakle, motor je bomba ako niste pre visoki i ako vam paše taj položaj sjedenja
eto meni je bilo stvarno super i zanimljivo, nadam se da će biti još puno vožnji
mislim ići ove godine na moto hapenning pa možda i od toga bude nešto ako nas se okupi barem dvoje troje jer sam naravno neću ići…