Zagreb-Slavonska Avenija

jučer sam prošel tam (vrbik kod hipo centra u smjeru istoka) i videl situaciju nedugo nakon incidenta.
malo je čudno izgledalo, tj. motor je bil rotiran u kontra smjeru (od smjera prometa) na desnom rizolu i baš je teško reć kaj se zapravo tu dogodilo...

u svakom slučaju RIP i pazite se :(
 
I da je vozio slalom, smrdi mi ovo objašnjenje jer je motor pogodio tek desni retrovizor što znači da je bio pored automobila u trenutku udara/prestrojavanja. Ne izgleda da je bila niti neka brzina obzirom na stanje motora. Po meni opasan presedan ako ispadne motorist jedini krivac jer po tome bilo koga od nas netko može skinuti i reći da smo vozili slalom jer iskreno koliko se vozite u jednoj traci? Da li je negdje definirana minimalna dužina vožnje u jednoj traci a da to ne prglasimo slalomom?
isto RIP i pazite što drugi oko vas rade.
 
  • Like
Reactions: liberty and tegla
I da je vozio slalom, smrdi mi ovo objašnjenje jer je motor pogodio tek desni retrovizor što znači da je bio pored automobila u trenutku udara/prestrojavanja. Ne izgleda da je bila niti neka brzina obzirom na stanje motora. Po meni opasan presedan ako ispadne motorist jedini krivac jer po tome bilo koga od nas netko može skinuti i reći da smo vozili slalom jer iskreno koliko se vozite u jednoj traci? Da li je negdje definirana minimalna dužina vožnje u jednoj traci a da to ne prglasimo slalomom?
isto RIP i pazite što drugi oko vas rade.
Nije ni meni jasno. Ekipa po komentarima na fb kaze kako nije vozio brzo.
 
Nebitna je tu iskrenost, činjenica je da znamo kako se vozimo, i činjenica je da se mi nekom autu u vidnom polju pojavimo u djeliću sekunde, lik se prestrojavao, ovaj je izletio iza nekog auta i udario u desni retrovizor, i za takav rasplet čak nije ni bitna nekakva velika brzina, to može ispasti sranje i sa 20-30 km/h, dovoljno je da te auto gurne u stranu i da se oprostiš sa stabilnošću i da je pad neizbježan. Znači realnost naše vožnje i zakonska regulativa ne idu ruku pod ruku, a znamo i što se tu gleda. I pritom je i definicija slalom vožnje nebitna, no po meni slalom vožnja je kada se učestalo i neprekidno mijenja vozna traka... na žalost, čovjeka nema više i to je jedina poanta koju treba imati u glavi čim sjednemo na motor...
 
  • Like
Reactions: thommy
drotovi si zakone tumače subjektivno, a dok čovjeka nema se ne može obraniti pa je najlakše napisati bilo što
 
  • Like
Reactions: Octane
Možda je pretica malo sa live, malo sa desne strane.🤔
 
neki komentari ovih sto se čude nešto su stvarno čudni-čekaj dok tresneš ...pa se ćudi kako ti je motor okrenut...
 
I da je vozio slalom, smrdi mi ovo objašnjenje jer je motor pogodio tek desni retrovizor što znači da je bio pored automobila u trenutku udara/prestrojavanja. Ne izgleda da je bila niti neka brzina obzirom na stanje motora. Po meni opasan presedan ako ispadne motorist jedini krivac jer po tome bilo koga od nas netko može skinuti i reći da smo vozili slalom jer iskreno koliko se vozite u jednoj traci? Da li je negdje definirana minimalna dužina vožnje u jednoj traci a da to ne prglasimo slalomom?
isto RIP i pazite što drugi oko vas rade.
Jednostavno je, obojica su vjerojatno kretali u desnu traku, malo se dotakli, decko se jos na kotacima borio s rinzolom i u padu ga je bacilo u stup. Nebitno kak motor stoji.
 
Jednostavno je, obojica su vjerojatno kretali u desnu traku, malo se dotakli, decko se jos na kotacima borio s rinzolom i u padu ga je bacilo u stup. Nebitno kak motor stoji.
Da, ak je bandera odigrala, onda je to to nazalost, splet nesretnih okolnosti…
Jer ovak nije izgledalo ko da ima neke znacajne stete
 
Ljudi moji,ja ne znam kako je nekima udobno vozit među aute slalom s obzirom da su hrvatski vozači po mojoj procjeni među top 3 najgorih u Europi,a vozač sam šlepera između ostalog sve zemlje sam vidio...Dovoljno je samo jedno popodne na zagrebačkoj ili po centru grada sa autom da se vidi o čemu pričam,svi živčenjaci,slabih živaca,svi bi se tukli i jebali si mater za najmanju glupost,nabijaju se na guzicu,lude agresivne žene za volanom,pitaj boga kolko ih je još pod gasom iza smjena tamo oko 5-6 popodne.

Neki dan stojim na horvaćanskoj na semaforu,pored mene stane neki lik na nekom supermoto crno-fluorescentno zelena kombinacija od glave do pete. Dapače,ja idem među aute ali samo kad je brzina tih auta mala i ima relativno dovoljno prostora za siguran prolazak.

Kad se upalilo zeleno svijetlo,čovjek je napravio takav slalom između 6 auta da se meni šupak stisnuo dok sam ga gledao,ne znam kako je njemu bilo. Da je netko od njih prčkao po mobitelu evo ti osmrtnice...

Primjetio sam da to najviše viđam kad stanem na semaforu pored nekog na motoru,odmah kao da se polovici vozača na bajku deaktivira razum i upali adrenalin,svi bi se trkali,a čemu?

Bez obzira što vozim motor i stalno dok sam u autu pazim na njih,više puta mi se desilo da mi se u retrovizoru doslovno pojavio motor od nikuda,naravno zbog prevelike brzine.

Šteta života,ali svake godine čitamo isto,sve više i više.
 
Last edited:
Koliko god da su ovi na motorima napaljeni, svaki drugi vozač auto je na mobitelu. Ženske čak 80%.
Ja bi im svima telefon u grlo uguro.
to kaj veliš za telefone, kak se svi voze po deželi ko po kurcima?Murija na cesti i jebačke kazne,nikakvi popusti i pičke materine kao da je u dućanu, pa da vidiš reda.Dignuti drastično kazne,a pogotovo za idiotska zaustavljanja svukud, zapali sva 4 i boli ga racku
 
  • Like
Reactions: enduro
Nisu naši vozači najgori nego je kod nas najmanja šansa da ćeš najebati za bilo kakvo sranje koje napraviš na cesti. Ako na to dodamo da je auto-motor tradicionalno dobrom dijelu naših vozača statusni simbol a smeđi flek na prnjavim gaćama se ne vidi dok je u autu onda nam je i stanje na cestama takvo kakvo je. Isti ti vozači čim prijeđu granicu voze uljudnije od domicilnog stanovništva u toj državi jer znaju da će jebat ježa u leđa ako naprave neki prekršaj.
 
Ne znam koji je to djir. Al ja od prvog drloga na koji sam sjeo/posjedovao mi je u glavi bilo da je voznja gradom samo prolazak do otvorene ceste i "voznje" zapravo. I toga se dan danas drzim.
 
Gradske vožnje su potreba ali i gušt. Ništa manji ni sporiji od otvorene ceste, čak i sa skuterom. Puno ljudi danas govori da ne pali motor za manje od 100km, poštujem ali se nikako ne slažem. Svaki metar na dva kotača je gušt. Jedino što izbjegavam su vrućine.