Zaklepetao Majesty 250

zocko yp

New member
Pozdrav ekipi,
moram se pohvaliti, na povratku s mora kod Pisarovine pri brzini od 110 km/h mi se motor jednostavno ugasio.
Kad sam stao i pokušao ga upalit uspio sam ali je klepetao. Moram priznat da prije puta nisam kontrolirao ulje i pri pregledu nakon kvara sam skužio da je debelo ispod minimuma (stvarno sam idiot). Jel ima ko kakvu ideju kaj bi mu moglo bit(vjerovatno pol mašine ali nije blokirao) i kolko bi to moglo koštat.
 
zocko yp said:
Pozdrav ekipi,
moram se pohvaliti, na povratku s mora kod Pisarovine pri brzini od 110 km/h mi se motor jednostavno ugasio.
Kad sam stao i pokušao ga upalit uspio sam ali je klepetao. Moram priznat da prije puta nisam kontrolirao ulje i pri pregledu nakon kvara sam skužio da je debelo ispod minimuma (stvarno sam idiot). Jel ima ko kakvu ideju kaj bi mu moglo bit(vjerovatno pol mašine ali nije blokirao) i kolko bi to moglo koštat.

To ti je vjerovatno radilica raspala se.
 
a ti si mi neki biker...oni koji su krenuli na tomosima uvijek na to paze..ne mozes zaboravit ni da hoces  :jesus:
 
Klipnjaca....lezajevi radilice....bregasta...lezista bregaste u glavi.....jos ako ima lezajeve stolne kao piaggio leader ili master motor(moras promijeniti komlpet blokove kada crknu lezajevi).....stari....najebo si.... :shock: :shock:
 
Sto je za ne vjerovat, nisi jedini, ne mogu vjerovati koliko ljudi propusta takve sitnice kao sto su kolicina ulja, sredstva za hladjenje, pritisak u gumama. Tren posla a velika usteda (financijska)
 
Hvala na odgovorima, vidjet ćemo kad meštar otvori, jedino mi nije jasno zašto se nije upalila lampica za ulje i temp mi je bila normalna.
 
Svi ti noviji motori(a i auti) imaju "elipsaste" pumpe ulja...koje su puno jace nego one starije generacije...sa zupcanicima....pumpaju i odrzavaju pritiske i ako u masini imas vrlo malo ulja....spija se pali ako je skroz bez ulja...ili ako zakaze sama pumpa...a u ostalim slucajevima pritisak je uvjek dovoljan da se spija ne upali...iako je masina gotovo "suha".....a kad se spija upali...onda je stvarno kasno.... :(
 
Majesty 250 nema indikator razine niti indikator tlaka ulja :palacdolje: zato ga treba češće provjeravati. Što se tiće štete, ako se igličasti ležaj radilice nije raspao trebat će zamjeniti samo radilicu sa ležajevima i vjerovatno klip sa prstenima. Radilica je nerastavljiva i sa njom u sklopu dobiješ uprešane kuglične ležajeve, tako da ne postoji mogučnost kupnje same klipnjače i igličastog ležaja.