Šasije su različite
Nosači mašine na skroz drukčijim mjestima
Ovjes potpuno drukčiji
500 ima centralni amortizer ispod sjedala a 250 ima straga 2 amortizera
Dakle uvijanje bi ti bilo na skroz drukčiji način.
Radije se ne igraj s time da sa preko 130 na sat ne bi završio u suprotnoj traci
ako gledamo tunirane skutere diljem svijeta, taj nexus je solidan potencijal za uzet i napravit od njega svetsku pizdariju !! puno vremena, poznanstava, i nekaj šuške bi trebalo od njega stvorit kuul stroj. :wink:
ne kužiš, ako već ima razbijenog nexusa500 na lageru, zakaj se ne bi s njim pozajebavao?? :jesus:
- http://www.pinktentacle.com/2008/05/japanese-custom-scooters/#comment-202941
- http://cars.ign.com/articles/682/682465p1.html
je LOOL, al je zajebancija. :rofl: a rednyaw ziher ima dobrih ideja. :wink:
je,, užas, al da imam neki šit u garaži, ziher bi se s njim lagano zajebavao.
- bajdvej, tak smo pljuvali po tuniranju auta i prravih motora prije par godina, a sad svaka šuša gleda kak da svojega malo izrazličiti od drugih... 8)
što se tiče tuninga nexusa jedino na motoru i ovjesu i koćnicama se može radit u izgled se nema šta dirat jer je po meni još uvjke najlijepši skut na tržištu ok neke detalje u izgledu kao npr. ledice u žmigavcima ili zadnje led svjetlo i tako neke sitnice