Zamjena rashladne tekućine na Beverly 250

giantbikes

Member
Evo piše sve u naslovu teme....
Molio bih one koji su to radili da ukratko opišu proceduru, budući da je skuter napunio 3 godine mislim da ne bi bilo goreg zamijeniti rashladnu tekućinu.
 
Nađeš najnižu točku rashladnog sistema i ispustiš tekućinu ... onda okreneš motor naopako, pa ti to bude najvišlja točka rashladnog sistema i naspeš novu tekućinu
 
I to radiš na vlastitu odgovornost.



Naime, čemu okretat motor naopako kad ispustiš tekućinu? Bolje ga je odmah okrenut naopako, pa ispustit tekućinu kroz čep za kontrolu.
 
giantbikes said:
Evo piše sve u naslovu teme....
Molio bih one koji su to radili da ukratko opišu proceduru, budući da je skuter napunio 3 godine mislim da ne bi bilo goreg zamijeniti rashladnu tekućinu.

Ništ ne diraj...
 
ispustis na donje crijevo koje se nalazi na pumpi vode....otvoris cep posude da istece sve van...pozeljno je raditi kad je motor topal(ne vruc) jer je praznjenje potpunije....Kad je sve manje vise iscurilo...natocis novi antifriz i odzracis putem malog vijka koji se nalazi na pvc kucistu termostata na glavi motora....Upalis...pratis temperaturu i cekas da se ventilator upali...po potrebi nadolijes do max oznake i to je to.
 
mozes sipati vec spremnu mjesavinu od motul-a (motocool)...ili mozes kupiti neki kvalitetniji koncetrat kojeg razrijedjujes sa destiliranom vodom u omjeru 50:50. Samo izbjegavaj ina proizvode...te mijesenje dvije marke i vrste antifriza skupa...jer neki se antifrizi ne podnose...i izazivaju cudne reakcije (pjena..smedji talog...te promjena boje koja utjece na njegovu efikasnost)...zato prije sipanja novog...dobro isprati sistem vodom... (y)
 
bmw m 5 said:
mozes sipati vec spremnu mjesavinu od motul-a (motocool)...ili mozes kupiti neki kvalitetniji koncetrat kojeg razrijedjujes sa destiliranom vodom u omjeru 50:50. Samo izbjegavaj ina proizvode...te mijesenje dvije marke i vrste antifriza skupa...jer neki se antifrizi ne podnose...i izazivaju cudne reakcije (pjena..smedji talog...te promjena boje koja utjece na njegovu efikasnost)...zato prije sipanja novog...dobro isprati sistem vodom... (y)

Hvala pitanje je bilo da se uvjerim da se nisam zeznuo al izgleda ipak da jesam  :LOL:
Naime već sam zamijenio jer je unutra bila neka žuta tekućina puna taloga i u posudici a i u sistemu što sam vidio kad sam ispirao (a to sam radio u nedjelju i kupio na INA benzinskoj:
AL 40
Rashladna tekućina na osnovi etilenglikola spremna za izravno punjenje rashladnih sustava motora. Služi za zaštitu rashladnog sustava od smrzavanja zimi i vrenja ljeti, uz posjedovanje izvanrednih svojstava zaštite od korozije, posebice aluminijevih legura.)  :?

 
Grangers said:
Hvala pitanje je bilo da se uvjerim da se nisam zeznuo al izgleda ipak da jesam  :LOL:
Naime već sam zamijenio jer je unutra bila neka žuta tekućina puna taloga i u posudici a i u sistemu što sam vidio kad sam ispirao (a to sam radio u nedjelju i kupio na INA benzinskoj:
AL 40
Rashladna tekućina na osnovi etilenglikola spremna za izravno punjenje rashladnih sustava motora. Služi za zaštitu rashladnog sustava od smrzavanja zimi i vrenja ljeti, uz posjedovanje izvanrednih svojstava zaštite od korozije, posebice aluminijevih legura.)  :?
a jbg....sta je tu je.....vozi tako....promijeni antifriz za godinu dana i to je to...valjda neced nista propisati.... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
ispustis na donje crijevo koje se nalazi na pumpi vode....otvoris cep posude da istece sve van...pozeljno je raditi kad je motor topal(ne vruc) jer je praznjenje potpunije....Kad je sve manje vise iscurilo...natocis novi antifriz i odzracis putem malog vijka koji se nalazi na pvc kucistu termostata na glavi motora....Upalis...pratis temperaturu i cekas da se ventilator upali...po potrebi nadolijes do max oznake i to je to.

... i BUUUM...tema izvučena iz duuuboke arhive.  :D
A šta ću kad mi rabi, a tu je skoro sve...ali opet mi malo fali.
Uzeo sam Beverlya 250 iz 2004. i trebalo ga je dosta porediti.
Očistio karb, zamjenio pumpu vode, ulje i antifriz i još neke sitnice.
Ali onda problemčići... prvo...ja ne vidim taj vijak za odzračivanje sustava vode...
Ili ja krivo gledam ili ...bo. .. ga nemam.
Ne mogu ga naći. Cijevi od vode mi se dižu iznad mašine i ako ostaje zrak...mora biti tu.
A ulje....sada mi se pali lampica od ulja ... vidim na hladno i na malim obrtajima, ali mi još nije regan, pa ga vozim lokalno i na crno...kada ne pada i ne puše. Tako da ga tek treba razvoziti.
I gasi mi se kada vozim pun gas...jedno 10-20-30 sekundi. Imam osjećaj da mi popije sav benzin iz čašice i onda mi se počme gušiti i gasiti.
Ako brzo pustim gas i malo ga pumpam, ostane jedva raditi i nakon 5-6 sek ulovi gas i radi normalno. Ili mi se uguši...i ugasi. Pa ga verglam i dosta brzo upali.
Ali nakon 10 sek punog gasa, isto...
Pomoć....iskustva.

Hvala
 
Bev 250 karb nema taj vijak za odzračivanje. Odzrači se gore na čepu posude. Gašenje u vožnji može biti do pumpe goriva. Skini crijevo sa karba i provjeri da li baca gorivo. Paljenje lampice od ulja. Hmm. Ako se ne pali kad je ful zagrijan probaj mu malo podignuti ler gas. Krajnja opcija problem s uljnom pumpom. Imam isti takav pa je ovo sve iz iskustva (osim ovoga sa uljem, nisam imao taj problem)

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

 
Ne vjerujem da je pumpa, jer mislim da ona radi ili ne radi...
A meni se 5 puta na kraju iste ravnice počeo gušiti i gasiti. Ako brzo pumpam gas, uspijem ga zadržati i nakon par sekundi se vrati. Ali na kraju te ravnice, ako vozim pun gas u povratku, opet ista priča. Pa ga pred kraj malo smanjim i onda uspijem ući među kuće i dođem do garaže.
A lampica ulja mii se upalila 2 puta...i to na nekom minimumu. A izvadio sam komplet ulje i stavio novo.
Istina, ne 5W40 nego 10W40. Budući da je motor već malo stariji i imao sam 2 litre kvalitetnijeg ulja.
 
Vjerujem da je nešto oko dovoda goriva u pitanju. Ja bih ponovo rastavio karburator i dobro sve pregledao. Pregledaj i sva crijeva da li su dobro spojena zbog vakuma. Imaš jedno crijevo ispod karburatora koje se spaja na lijevu stranu (mislim da je neki SAS ventil ili tako nešto). Mene je to zezalo nakon čišćenja karburatora. Nisam skužio da se ištekalo. Zezalo me kod paljenja i gubio mi je snagu u vožnji na momente. Lako se izvuče kad se prčka oko karburatora a tako je postavljeno da ni ne skužiš.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk