bmw m 5 said:
ispustis na donje crijevo koje se nalazi na pumpi vode....otvoris cep posude da istece sve van...pozeljno je raditi kad je motor topal(ne vruc) jer je praznjenje potpunije....Kad je sve manje vise iscurilo...natocis novi antifriz i odzracis putem malog vijka koji se nalazi na pvc kucistu termostata na glavi motora....Upalis...pratis temperaturu i cekas da se ventilator upali...po potrebi nadolijes do max oznake i to je to.
... i BUUUM...tema izvučena iz duuuboke arhive.
A šta ću kad mi rabi, a tu je skoro sve...ali opet mi malo fali.
Uzeo sam Beverlya 250 iz 2004. i trebalo ga je dosta porediti.
Očistio karb, zamjenio pumpu vode, ulje i antifriz i još neke sitnice.
Ali onda problemčići... prvo...ja ne vidim taj vijak za odzračivanje sustava vode...
Ili ja krivo gledam ili ...bo. .. ga nemam.
Ne mogu ga naći. Cijevi od vode mi se dižu iznad mašine i ako ostaje zrak...mora biti tu.
A ulje....sada mi se pali lampica od ulja ... vidim na hladno i na malim obrtajima, ali mi još nije regan, pa ga vozim lokalno i na crno...kada ne pada i ne puše. Tako da ga tek treba razvoziti.
I gasi mi se kada vozim pun gas...jedno 10-20-30 sekundi. Imam osjećaj da mi popije sav benzin iz čašice i onda mi se počme gušiti i gasiti.
Ako brzo pustim gas i malo ga pumpam, ostane jedva raditi i nakon 5-6 sek ulovi gas i radi normalno. Ili mi se uguši...i ugasi. Pa ga verglam i dosta brzo upali.
Ali nakon 10 sek punog gasa, isto...
Pomoć....iskustva.
Hvala