bac said:svake 3000 km ,a ulje je krv u motoru i zato je bitno da bude što novije
Vupy said:mjenjam svakih 10000
to mi je bio veliki plus kod yamahe prilikom kupnje
a kako zoveš to između ta dva servisa,odnosno kaj bi to trebalo biti :misli:
Lovro Vz said:nitko ne spominje količinu ulja koja se nalazi u motoru...pa broj cilindara, ne razbija jednako ulje npr KTM Duke sa 65KS i moja Yamaha XT sa 48KS, KTM ima 2 litre ulja - Yamaha 3...ili neki touring sa 4 cilindra i 80-90KS koji bi izdržal i na 15000km izmjenu...pa okretni moment, pa uljni klin...
Slažem se obojicom!! Recimo ja u svojoj HONDI ( 78 ks / 10500 o/min -om 5o,9 na 8000 o/min)imam isti motor ko CBR RR (120 ks / 13500 o/min- om 66 na 11250 0/min ) i HORNET ( 102 ks / 12000 o/min- om 63,5 na 10500 o/min ) razlika je u bregastoj osovini ,ne vidim razlog da mjenjam ulje ko vlasnik CBR koji se sigurno vozi 2-3000 o/min u prosjeku više od mene, pogotovo kaj je moja vožnja otvorena cesta i i sigurno umjerenija !!! Tak da jednom godišnje servis i izmjena ulja u budučnosti , znači na 10000 km ( u manuelu piše 12000 km )!!yatasaki said:a i nije isto 10000 km grada ili 10000 km mješovite vožnje
važan faktor je naravno i količina ulja
da se malo potrudit pa izračunat prosječnu dnevnu brzinu ili još bolje radne sate jer s radnim satima nemožeš falit
promjenit ulje ranije može biti samo bolje
ja zato vozim cvajtakte...uvijek svježe ulje