Okica
New member
Ili kako odvoziti nesto velebitskih km sa dva sumnjiva motora koje voze dvije zene.
Dogovor je pao. Idemo se malo provozati po Velebitu.
dpanijan, Clox, N (Nives) i ja na DRZ400, XT600, KLR250 i TW200. Pri tome KLR i TW-jka imaju problema sa elektronikom, pa KLR ne zeli preko 80, a TW preko 70 km/h.
Okvirna ruta bila je:
Josipdol (07:00) - Dabar - Otocac - Alan - Ostarije - Karlobag - Sv. Juraj - Krasno - Josipdol (19:00).
Kao i sve i zivotu, tako se i ruta mijenjala prema trenutnom stanju i prilikama.
Sastanak u Josipdolu u 07:00, ali dok se popila kava, vrijeme proslo, startamo u 07:40. Sivo i hladno. Vozili smo prema mogucnostima vozacica i motora, sto znaci da nismo bili bas za obaranje brzinskih rekorda, ali bilo je pristojno. Startne slike nemamo ni jedne jer se nitko nije sjetio slikati. Otocac, dogovoreno stajanje, prvo hranimo motore, pa ce i ljudi dobiti malo hrane. I u stajanju, izlazak s benzinske, ..puf!.. moj pad. Samo sam se izvrnula na desno i naglavce, zbog prtljanja (jesam ti rekao: ne prtljaj, daj gas i kreni!) i visine motora (jako balerinski 'sjedim' na motoru). Zvucno i efektno, ali bez posljedica po motor i mene. dpanijan mi dize motor, ja provjeravam jesam li ok. Kaciga zguljena. Nekako si mislim, da nije bilo kacige na glavi mozda ne bi bilo dalje. Idemo prema hotelu Zvonimir na kavu. Pala je i zamjena motora, N vozi DRZ-a, dpanijan KLR-a. Iz Otocca prema Krasnom, asfaltom prema Velebitu, skretanje na makadam kod Careve kuce, prema Lubenovcu pa Alanu. Tu je negdje pocelo puhati. Jako.
Radoznala N pridruzila se Cloxu na uzvisini. Divota pogleda ostala je u pozadini misli nakon sto je shvatila da se Clox bori s vjetrom. Okrecuci se natrag na stazu, vjetar je i nju i DRZ-a samo prevrnuo na bok. Vozacica i motor ok. Zajednicki su digli motor i iskobeljali se sa vjetrometine. No, ni dpanijanu ni meni nije bilo svejedno u udolini.
Dogovor je pao. Idemo se malo provozati po Velebitu.
dpanijan, Clox, N (Nives) i ja na DRZ400, XT600, KLR250 i TW200. Pri tome KLR i TW-jka imaju problema sa elektronikom, pa KLR ne zeli preko 80, a TW preko 70 km/h.
Okvirna ruta bila je:
Josipdol (07:00) - Dabar - Otocac - Alan - Ostarije - Karlobag - Sv. Juraj - Krasno - Josipdol (19:00).
Kao i sve i zivotu, tako se i ruta mijenjala prema trenutnom stanju i prilikama.
Sastanak u Josipdolu u 07:00, ali dok se popila kava, vrijeme proslo, startamo u 07:40. Sivo i hladno. Vozili smo prema mogucnostima vozacica i motora, sto znaci da nismo bili bas za obaranje brzinskih rekorda, ali bilo je pristojno. Startne slike nemamo ni jedne jer se nitko nije sjetio slikati. Otocac, dogovoreno stajanje, prvo hranimo motore, pa ce i ljudi dobiti malo hrane. I u stajanju, izlazak s benzinske, ..puf!.. moj pad. Samo sam se izvrnula na desno i naglavce, zbog prtljanja (jesam ti rekao: ne prtljaj, daj gas i kreni!) i visine motora (jako balerinski 'sjedim' na motoru). Zvucno i efektno, ali bez posljedica po motor i mene. dpanijan mi dize motor, ja provjeravam jesam li ok. Kaciga zguljena. Nekako si mislim, da nije bilo kacige na glavi mozda ne bi bilo dalje. Idemo prema hotelu Zvonimir na kavu. Pala je i zamjena motora, N vozi DRZ-a, dpanijan KLR-a. Iz Otocca prema Krasnom, asfaltom prema Velebitu, skretanje na makadam kod Careve kuce, prema Lubenovcu pa Alanu. Tu je negdje pocelo puhati. Jako.
Radoznala N pridruzila se Cloxu na uzvisini. Divota pogleda ostala je u pozadini misli nakon sto je shvatila da se Clox bori s vjetrom. Okrecuci se natrag na stazu, vjetar je i nju i DRZ-a samo prevrnuo na bok. Vozacica i motor ok. Zajednicki su digli motor i iskobeljali se sa vjetrometine. No, ni dpanijanu ni meni nije bilo svejedno u udolini.