Znam vozit, samo mi treba hrvatska vozačka da mogu legalno jahat na Sukiju

odjahalaUsuton

New member
Pozdrav svima, pokusat cu biti kratka i jasna, u zelji da ce mi netko pomoci. Jer su informacije na HAKovim stranicama zbunjujuce i hrvatske zakone bas ne poznam. U irskoj sam polozila teorijski ispit i ispit upravljanja motorom A2 kategorije (tzv. IBT - initial basic training) nakon cega mi je dana dozvola da se ucim na javnim cestala (tzv. learner permit). Ta dozvola istice nakon dvije godine i s njom mi nije dopusteno voziti po autocesti niti voziti putnike. Posto uskoro napustam irsku i necu stici polagati vozacki ispit u irskoj, jer je lista za cekanje duza od 14 tjedana, zanima me da li u hrvatskoj mogu polagati samo ispit iz voznje? Bez teorijskog ispita i bez instrukcija? Na svom Suzukiju sam presla 5000 km i vec imam B kategoriju polozenu u hrvatskoj prije mnogo godina. Da li sa tom irskom dozvolom (learner permit) mogu legalno voziti u hrvatskoj? I da li u hrvatskoj mogu unajmiti motor A2 kategorije samo u svrhu polaganja vozackog ispita? Jer je moj Suzuki A1 kat.
Hvala unaprijed
 
Cuj ona bi jahala, za to ti netreba vozacka...ihaaaa

A sad ozbiljno, kod nas se sve zakomplicira koliko je to moguca i nađe se nacin za izvuc novac, tako da ces vrlo vjerojatno morati sve polagati...pa je bolje da jases
 
Odgovor potraži u MUP-u, Npr MUP u Zagrebu , Heinzelova ulica, odjel vozačkih dozvola. Traži voditelja odjela, jer to ovi na šalteru ne znaju.
 
tako da ces vrlo vjerojatno morati sve polagati...
Tog se i plasim. Koliko bi to kostalo sve skupa, da dobijem hrvatsku vozacku u ruke? Vise od 1000 eura?
Mozda ce mi biti isplativije vratiti se u irsku na godisnji i poloziti voznju. Ionako je sve placeno
 
Radim u autoškoli ... Upišite se u bilo koju autoškolu i s obzirom da kažete da "imam B kategoriju polozenu u hrvatskoj prije mnogo godina." trebate samo voziti 15 sati na motoru A kategorije i položiti ispit iz upravljanja vozilom A kategorije. Idite odmah na punu A kategoriju a ne na A2 jer je mala razlika u cijeni a možete onda voziti bilo koji motor. Cijena cca 500 eura
 
Eto, znaci ništa joj se ne prizna...onda da i ne polaze dalje tamo do kraja...svejedno, nema do naših vozačkih...
 
Tog se i plasim. Koliko bi to kostalo sve skupa, da dobijem hrvatsku vozacku u ruke? Vise od 1000 eura?
Mozda ce mi biti isplativije vratiti se u irsku na godisnji i poloziti voznju. Ionako je sve placeno
Imas nasu B kategoriju, taj teoretski dio iz irske za motor uopce nije bitan jer kod nas nema teoretskoj djela ako imas B kategoriju...znaci polazes samo voznju 15 sati i to je oko 400e + ispit i lijecnicki i gas...
 
  • Like
Reactions: enduro
bi vi vikseri rado gledali kak jaši motor?

🤣




Srki
 
bi vi vikseri rado gledali kak jaši motor?

🤣




Srki
Crka mi e Macak nakon 9 god.,tj.lupilo ga auto.,jadnik,ka ostaris...imas kakvog zucu tigrastog...
 
Mozda ima neki email di mogu priupitati jer iz Zagreba nisam. Ne mogu naci
E-adresa za građane: [email protected]; [email protected]

Iz dosadašnjih odgovora mi je najlogičnije da u RH odmah položiš A kategoriju, s obzirom da imaš B kategoriju, samo položiš vožnju (prije toga odvoziš u auto školi potreban broj sati), to te sve košta cca 500 eura (tada imaš A kategoriju i možeš voziti sve motore).
 
  • Like
Reactions: Village and 3alfa3
Prvo………zasto za miloga boga napustas Irsku

Drugo…….kako san ja skuznija ona u Irskoj je sve vec platila….samo izac na ispit i imat dozvolu(glavnu)
U HR bi tribala opet vozit 15 sati i polagat…..sve skupa 500 eura….

Prema tome pametnije je iz na godisnji u Irsku(ryan air nek je 100 era)
Polozit tamo, dobit glsvnu dozvolu i onda sa njom vozit po EU i u meduvremenu trazit HR dozvolu(ako nema vise prebivaliste u Irskoj jer se vratila u HR….. je meni van svake pameti)
 
Prvo………zasto za miloga boga napustas Irsku

Drugo…….kako san ja skuznija ona u Irskoj je sve vec platila….samo izac na ispit i imat dozvolu(glavnu)
U HR bi tribala opet vozit 15 sati i polagat…..sve skupa 500 eura….

Prema tome pametnije je iz na godisnji u Irsku(ryan air nek je 100 era)
Polozit tamo, dobit glsvnu dozvolu i onda sa njom vozit po EU i u meduvremenu trazit HR dozvolu(ako nema vise prebivaliste u Irskoj jer se vratila u HR….. je meni van svake pameti)
I po tom scenariju može biti 100 problema, kao prvo što mi je nelogično je to da ako ode iz Irske, tamo više nema adresu, tako da i ako položi tamo, nema adresu i ne mogu joj napraviti vozačku (ako je kao i kod nas da za izdavanje vozačke moraš imati adresu u RH). Drugo, ako i dobije vozačku u inozemstvu, dolaskom u RH je mora prevesti u RH vozačku, to iziskuje novi liječnički, treba platiti upravne pristojbe i novu vozačku.
Tako da sam još uvijek mišljenja da je jednostavnije tu kod nas odmah položiti A kategoriju i platiti tih cca 500 eura (jer i ove egzibicije sa Irskom nešto koštaju).
 
  • Like
Reactions: Napier and seki22
Da ne velim da je i prilagodba na vožnju desnom stranom isto nemalo važna, osobito iz aspekta učenja vožnje... uz toliki strah koliko vozačka košta kod nas, očito je u Irskoj dijele besplatno - u biti je sve tamo neusporedivo skuplje, no kada treba dati lovu strancu, onda je to sve u redu i opravdano, kada treba platiti nešto u svojoj zemlji - e onda krenu filozofije...

Kako rekoše ljudi - imaš položenu B, odvozi vožnju, plati to i imaš papire najlegalnije, sve ostalo je ili preskupo ili prevelika zajebancija...