ZR 7 ZA I PROTIV??

Mayco

Member
Pozdrav svima,
 
Kako sam veliiki ljubitelj klasičnih naked motocikala namjeravam kupiti kawasaki zr 7, negdje 2003 oko 4500 eur (ako tko prodaje neka se javi  :wink:)
za oko mi je zapeo jer bi mi  to bio  prvi jači motor a i inače sam smireniji vozač, skloniji guštanju u laganoj i turističkoj vožnjici nego nekim velikim jurnjavama, smatram da me njegovih cca 75 ks iz 750ccm u potpunosti zadovoljavaju na duže vrijeme, tj. ne  djeluje mi nabrijano te mi se čini da je to pouzdan motor za moje potrebe.
 
E sad, nisam nikad vozio taj model, nije niti itko koga poznam pa bih molio cijenjene članove foruma koji imaju ili su vozili taj motor da mi poprilici opišu svoja iskustva tipa: pouzdanost, neke veće mane, nedostaci, kvarovi, problemi, pozitivne strane, na što obratiti pažnju kod kupnje i sl.

  Jesam li u pravu, na kraju krajeva, kad mislim da bi taj motocikl zadovoljio moje potrebe u skladu sa mojim gore navedenim stilom vožnje??
Hvala unaprijed!!  (y)
 
Meni osobno je to jako lijep i po mehanici pouzdan i provjeren model.Nisam cuo da je netko imao ozbiljnije probleme s njim,potrosnja malo,ako i nemas bas iskustva mozes ga normalno vozit nije divlji motor a dok ga skuzis moze i on puno dati u rukama dobrog vozaca ostaviti i jace motore iza sebe,samo mi se vidi da im je cijena malo visoka,al ih se moze naci u jako dobrom stanju al onda i kostaju.Al ak mislis imat dulje vrijeme motor bolje i dati vise novaca al da je to to.Ak ti se svidja taj model nemozes fulat.A da se da naci i po tehnici modernijih i jacih motora da se uz neznatno vise para.Al svatko zna sto zeli i tako kupuje.Ako ga zelis i ako nadjes u super stanju nemozes fulat.
 
bobo RR said:
Meni osobno je to jako lijep i po mehanici pouzdan i provjeren model.Nisam cuo da je netko imao ozbiljnije probleme s njim,potrosnja malo,ako i nemas bas iskustva mozes ga normalno vozit nije divlji motor a dok ga skuzis moze i on puno dati u rukama dobrog vozaca ostaviti i jace motore iza sebe,samo mi se vidi da im je cijena malo visoka,al ih se moze naci u jako dobrom stanju al onda i kostaju.Al ak mislis imat dulje vrijeme motor bolje i dati vise novaca al da je to to.Ak ti se svidja taj model nemozes fulat.A da se da naci i po tehnici modernijih i jacih motora da se uz neznatno vise para.Al svatko zna sto zeli i tako kupuje.Ako ga zelis i ako nadjes u super stanju nemozes fulat.


Slazem se potpuno,prijatelj ga ima,napravija je male preinake na njemu(vizualne),kvalitetan motor a nece se posramit motora od  100ks mada ima 75ks
 
Nemozes pogrijesit.Vozio ZR- 7S oko 25000tkm, odlično vozan motor,potrosnja minimalna,kočnice ok,s max opterećenjem vozač 125kg,suvozač 80kg,tri kofera motor ne osjeća opterećenje do nekakovih 130km iza toga je nešto slabiji ali do 130km nećeš imati problema u preticanju i straha bude potegnul ili ne.Za trajnost nemogu reći jer sam ga relativno brzo prodal ali nisam čuo da se na njega netko požalil.
 
Koja je tezina ZR 7 ?
 
Nisam siguran, mislim oko 220 kg, al ne znam jel to sa gorivom(22l)
 
Znaci tu negdje kao Bandit
 
bobo RR said:
A da se da naci i po tehnici modernijih i jacih motora da se uz neznatno vise para.
Nije mi toliko bitna moderna tehnika i snaga motora.
Važno mi je da je motor pouzdan, relativno jednostavan za održavanje i pogodan za neiskusnije vozače.

A kako stoji ta uljem i zrakom hlađena mašina sa pregrijavanjem ljeti i na mjestu, jel bi me to trebalo zabrinjavati?
 
na GS-u nisam nikad imao problema s pregrijavanjem, a pretezno sse vozim po gradu.

BTW nekih 100 injak godina se masine motora hlade zrakom pa je za vjerovati da je sustav provjren
a i neki od vjecnih automobila su imali zrakom hladjene motore
(buba, 911), uglavnom ne bi trebao imati nikakvih problema.

Voda omogucuje izvlacenje vece snage, tisi rad motora i zadovoljenje eko normi, negativnost je malo je kompliciranija izvedba motora (kiler, pumpa, termostat, ventilator) znaci i vise dijelova koji se mogu ostetiti pri padu.
 
Mayco said:
Pozdrav svima,
 
Kako sam veliiki ljubitelj klasičnih naked motocikala namjeravam kupiti kawasaki zr 7, negdje 2003 oko 4500 eur (ako tko prodaje neka se javi  :wink:)
za oko mi je zapeo jer bi mi  to bio  prvi jači motor a i inače sam smireniji vozač, skloniji guštanju u laganoj i turističkoj vožnjici nego nekim velikim jurnjavama, smatram da me njegovih cca 75 ks iz 750ccm u potpunosti zadovoljavaju na duže vrijeme, tj. ne  djeluje mi nabrijano te mi se čini da je to pouzdan motor za moje potrebe.
 
E sad, nisam nikad vozio taj model, nije niti itko koga poznam pa bih molio cijenjene članove foruma koji imaju ili su vozili taj motor da mi poprilici opišu svoja iskustva tipa: pouzdanost, neke veće mane, nedostaci, kvarovi, problemi, pozitivne strane, na što obratiti pažnju kod kupnje i sl.

  Jesam li u pravu, na kraju krajeva, kad mislim da bi taj motocikl zadovoljio moje potrebe u skladu sa mojim gore navedenim stilom vožnje??
Hvala unaprijed!!  (y)

a jesi probao malo potražiti slične teme?

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,93446.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,53315.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,54512.0.html
 
Sve koje ja znam, a da su vozili ili imali taj motor su bili pre zadovoljni, a u ostalom imaš i klasičnih nakeda i kod drugih proizvođača, pa slobodno malo prošvrljaj po Hondi, Suzukiju, a dobro yamaha je klavijatura, kod njih nema kaj  :wink: (y)
 
Mayco said:
Nije mi toliko bitna moderna tehnika i snaga motora.
Važno mi je da je motor pouzdan, relativno jednostavan za održavanje i pogodan za neiskusnije vozače.

A kako stoji ta uljem i zrakom hlađena mašina sa pregrijavanjem ljeti i na mjestu, jel bi me to trebalo zabrinjavati?
Zračno hlađene mašine imaju veče tolerancije pa nisu jako osjetljive na pregrijavanje. Jednom mi se je pregrijao MZ 250 kad sam vozio frenda (zajedno oko 200 kila sa stvarima). Nismo mogli preticati kamion jer smo bili pre teški a išli smo uz Velebit uzbrdo. Promjenio mu se je zvuk i počeo je gubit snagu. Stali smo oko pol sata da se ohladi i peri dalje. To mi je jedino iskustvo sa pregrijavanjem zračnjaka. Vozio sam gs 750 i nikad nisam imao problema. Inače je ZR 7 odličan motor ak ti ne trebaju neznam kakve performanse. Prijatelj je imao bandita 600 i zr7 i kaže da zr ima bolji ovjes i kočnice  (y) Bandit mu je bio pre mekan.
 
ZR7 ZA!!!  :)

Pouzdani, na pocetku bili najjeftiniji u toj klasi motora, sad drze cijenu jer su im masine (ovijes, itd., itd.) jako kvalitetne. Nisam jos cuo da je nekaj otislo kaj se masine tice.
Lik na moto-susretu ga ubijao i ubiijao, sve mi se srce paralo  :cry: , a sljedece jutro upalio koda se nis nije dogodilo :shock: !!

Jedini nedostatak da na varovima ovijesa voli malo zahrdjaviti ali nismo takve picajzle da se na sve gleda.  :LOL: Jel tak?!?!?!  (y)
 
:misli:Danas sam ogledao jedan zr7, 2003, 11000km, super izgleda i radi i vozi,
E sad, ispušne grane su mu skoro skroz izgubile onu svoju finu krom boju, oksidirane, onak su zlatkasto zelenkaste što i nije neko čudo - samo mene zanima jer nemam iskustva sa takvim motorima (zračno hlađenje) jel to normalno za tu kilometražu ili bi to moralo ipak malo očuvanije izgledat???

Inače mi se motor sviđa samo me to brine... help  :shock:
 
to ti je normalno. i na motrorima koji su manje prešli. nema nikakve veze sa očuvanošću, već sa ponašanjem materijala pod temperaturom. uzmeš pastu i krpu i izgledaće ko nove....  :wink: (bar neko kratko vrijeme)...
 
Iwa said:
to ti je normalno. i na motrorima koji su manje prešli. nema nikakve veze sa očuvanošću, već sa ponašanjem materijala pod temperaturom. uzmeš pastu i krpu i izgledaće ko nove....  :wink: (bar neko kratko vrijeme)...
ajd super, koje muke sam imao...:
1. to je to!!!! paše cijena, pašu km, ajmo vidit
2. detaljan pregled, probna vožnja, sve ok
3. stao, sišao, pa pogledam km sat, pa pogledam auspuhe pa crv sumnje...
4. pa na 100 muka
5. pa tvoj odgovor, Iwa :D (y)
6. i sad se lakše diše...
 
bitno da nisu hrđave i trule  :wink: sve drugo se riješi sa spužnicom za suđe  :mrgreen: ako ti baš to jako smeta.

bez brige, to je normalno.....
 
Dylan said:
Jedino što nije normalno je 11000 od 2003. :misli: ...

ma zašto ne ? krediti su omogućili kupovinu motora masi ljudi koji se nisu makli iz svog kvarta s njim..... kupili ga jer su mislili da ćw se vozit, pa nisu stigli. otišli 2 x na more i to je to.... moj bivši cimer ima 2 motora u garaži, nije ni na jednoj sjeo već 2 godine. osim oko kuće "da ga malo ispuše od stajanja"  :LOL: