ZZR 600

klinac

New member
Čitam oglasnik i vidim da su motori "ZZR 600" 90-tih godišta dosta jeftiniji od svojih konkurenata istih godišta. O tom motoru neznam ništa pa me zanima u čemu je kvaka, kakva im je mana, ili?



zzr600.jpg
 
Klinac, sljedeći put kad stavljaš fotku...nek nebude veča od 800x600, a najbolje za sve je da je 640x480...ok?
 
Ovaj na slici ti je zadnji model a takvog sam ja imal, od 93-94 na dalje...motor je sportsko-turist. karaktera ,odlične kočnice i zaštite od vjetra, udoban ko auto , mjesta za suvozača ko u priči , dobro leži... agregat 108 ks ( od prvog zx-6 )...ide jeko dobro ,čuje se, elastičan, agilan iako ima 223 kg s punim tankom...
mane : prednja vilica nema mog. podešavanja i za vrlo oštru vožnju premekana ( savjetujem ugradnju WHITE POWER progresivnih federa- nisu skupi ) , vožnja po zadnjem i grubosti s mjenjačem znaju rezultirati većim hodom između prve 3 brzine i uzrokovati nepreciznost šaltanja...za te novce jako dobar motor!
 
vozdrica ja imam trenutno taj motor i meni je ok skroz kakva je cijena gore koliko se krecu bas me interesuje
 
Ticall said:
vozdrica ja imam trenutno taj motor i meni je ok skroz kakva je cijena gore koliko se krecu bas me interesuje

Imaš ih u plavom oglasniku, za 3000 eura možeš nać dobrog, god. 93 -94.
Kak su cjene kod vas u BiH?
 
ja sam svog platio 2500 EUR prosle godine isto 93godiste . tako da ti je to tu negdje kod vas su malo skuplji jebiga kod vas je i zivotni standard skuplji tako da ti je to to
 
Ticall said:
ja sam svog platio 2500 EUR prosle godine isto 93godiste . tako da ti je to tu negdje kod vas su malo skuplji jebiga kod vas je i zivotni standard skuplji tako da ti je to to

Ako imaš kakve slike od njega slobodno ih pošalješ, unaprijed ti se zahvaljujem.
Pozdrav!!!!!!!!
 
http://img16.imageshack.us/my.php?loc=img16&image=zzr600.jpg


nazalost nemam ni jednu sliku svog ali evo jedna
 
Ajde da se i ja isprsim kao ponosni vlasnik zzr-a i kažem koju.
U biti motor je dobar i kvalitetan. Kao prednosti bi naveo:
-udoban je za niske i srednje rastom
-težak i samim  time jako stabilan
-malo troši, od 4.5 do 7.5 litara
-održavanje nije problematično i preskupo
-ima rabljenih dijelova
-dosta dobar zvuk

Kao mane:
-to je stari i ishlapio model i nitko se neće okrenuti za njim, tj.,
nisi u trendu
-sklizak sic
-težak je za manevriranje i sporu vožnju, pogotovo u dvoje
-dosta je nizak pa treba paziti na rizole i slično

Moj je star 17 godina (70 000 km) a znam tu i tamo posramit kojekakve "pilote" na r6.
Pa kad razmislim, to je ok motor. Ali nije niti ništa posebno.
Ako te šta detaljnije zanima javi se na pp.

 
ojla
od 1990 god. zz-r 600 je uvršten pod oznakom zx 600 D i snagom od 98 ks, 100 ks zz-r je dostigao 1993 god, kad je kompletno preuređen, a od tada je poznat pod oznakom zx 600 E. (nema nikakvih 108 ks  :shock:)
od 1995 god je podesiva prednja vilica, a od 2002 su ispušne cijevo od oplemenjenog čelika
pozornost pri kupnji treba obratiti na ležajeve stražnjeg kotača i stražnje vilice, koje bi trebalo nijenjati svakih 20 000 km
na modelu iz 1997. bolnom točkom pokazao se stražnji monoamortizer, koji se sa vremenom pretjerano stvrdne
ako u probnoj vožnji osjetiš trzanje pri okretanju ili otpuštanju ručice gasa, računaj na promjenu guma za ublažavanje trzaja
obrati pozornost na donji dio ispušnih cijevi, koji vrlo često trpi udarce pri silasku sa visokih pločnika, jer je zz-r 600 netipično nizak motor
2006 god bila je posljednja godina prodaje ovog odličnog sport - tourera
 
barba969 said:
ojla
od 1990 god. zz-r 600 je uvršten pod oznakom zx 600 D i snagom od 98 ks, 100 ks zz-r je dostigao 1993 god, kad je kompletno preuređen, a od tada je poznat pod oznakom zx 600 E. (nema nikakvih 108 ks  :shock:)
od 1995 god je podesiva prednja vilica, a od 2002 su ispušne cijevo od oplemenjenog čelika
pozornost pri kupnji treba obratiti na ležajeve stražnjeg kotača i stražnje vilice, koje bi trebalo nijenjati svakih 20 000 km
na modelu iz 1997. bolnom točkom pokazao se stražnji monoamortizer, koji se sa vremenom pretjerano stvrdne
ako u probnoj vožnji osjetiš trzanje pri okretanju ili otpuštanju ručice gasa, računaj na promjenu guma za ublažavanje trzaja
obrati pozornost na donji dio ispušnih cijevi, koji vrlo često trpi udarce pri silasku sa visokih pločnika, jer je zz-r 600 netipično nizak motor
2006 god bila je posljednja godina prodaje ovog odličnog sport - tourera
ovo mi izgleda kao citat iz časopisa (mislim da je bila motorevija ak se ne varam) :wink:
 
Ako nađeš primjerak kome nisu jebali sve po spisku na susretima, uzmi ga.

Vozio sam ga skoro tri godine i motor je za pamtiti.
Mala potrošnja, dovoljno momenta, dobar za putovati, čak sam s njime počeo voziti na stazi (y)

Još uvijek kad ga vidim na cesti me uhvati nostalgija.

Moj je pretrpio više promjena izgleda ali me uvijek služio kak je trebalo.

Počeo je u originalu kao ovakav: