ZZR ne fila

Jolly

Member
Imam jedno pitanje ako je neko imo sličan slučaj.Naime motor mi izgleda ne fila dovoljno tj. nakon duže vožnje sa upaljenim svijetlima zna se desit da neče upalit. Čim napunim akumulator pali normalno.Kad skinem klemu sa akumulatora motor se ugasi što nadam se nebi smjeo.
 
očito ne fila, treba provijerit jačinu punjenja i ispavnost samog regler, a i stanje akumulatora jer bi i on mogo bit pri kraju.
 
biso1 said:
očito ne fila, treba provijerit jačinu punjenja i ispavnost samog regler, a i stanje akumulatora jer bi i on mogo bit pri kraju.


Pa neovisno o akumulatoru mislim da bi trebao motor radit ako se skine klema. Vjerujem da fila ali ne dovoljno jer kad sam ga zadnji put napunio vozio sam se jedno mjesec dana bez problema, jer da ne fila uopče nebi izdržao toliko.
Problem mi je izmjerit koliko fila jer kao što rekoh čim skinem klemu ugasi se.
 
Jolly said:
Pa neovisno o akumulatoru mislim da bi trebao motor radit ako se skine klema.
tako je, u pravu si, trebo bi nastavit radit iako je ak.otpojen i da fila dovoljno. jačinu punjenja izmjeriš običnim voltmetrom dok motor radi, trebala bi u leru bit oko 13 v, a sa upaljenim svjetlima, nešto malo manje, a na jačem gasu i preko 13 v.
 
nikad ne skidati klemu dok motor radi....ne znam koje su to fore...proslo je vrijeme ficeka..dinama i mehanickih reglera....Punjenje provjeravas sa dobro napunjenim akumulatorom...i po mogucnosti ugasenim svijetlima...napon punjenja mora iznositi izmedju 14.0 i 14.5 volti istosmjerne struje....sa upaljenim svijetlima to iznosi nesto manje ali nikad ispod 13.5 volti....Zato se zabranjuje skidanje kleme dok motor radi druga je prica...ali taj potez ostecuje regulator napona koji je itekako osjetljiv na promijene napona i otpora....
 
bmw m 5 said:
nikad ne skidati klemu dok motor radi....ne znam koje su to fore...proslo je vrijeme ficeka..dinama i mehanickih reglera....Punjenje provjeravas sa dobro napunjenim akumulatorom...i po mogucnosti ugasenim svijetlima...napon punjenja mora iznositi izmedju 14.0 i 14.5 volti istosmjerne struje....sa upaljenim svijetlima to iznosi nesto manje ali nikad ispod 13.5 volti....Zato se zabranjuje skidanje kleme dok motor radi druga je prica...ali taj potez ostecuje regulator napona koji je itekako osjetljiv na promijene napona i otpora....

U leru mi pokazuje oko 12 volti,a kad upalim svjetla spusti se do 11,7 volti.