šago split

Ne dan više nikome da mi petlja po motoru. Ipak je moja ludara u pitanju. Kad in vidin pištolj na zrak u rukama i kilo ključ na polici kako skuplja prašinu, uvati me šiza. Na žalost, vrijeme je novac, pa tako i serviserima. Imaju ljudi norma sat, žure da naprave šta više posla, naplate i idu dalje. Nemaju oni vrimena pregledavat i kontrolirat svaku vidu po tri puta. U takvim situacijama se greške događaju, a mene takva greška na dvi stoje može doć glave. Ne krivin ja servisere. Šago je malo osebujan lik, pa, meni zbog toga čak i simpatičan, ali u servisu mu nikad nisan bija. Ne zbog toga šta neman povjerenja, nego zato jer jednostavno nisan ima potribe. Na svom motoru sve radin sam. Iman di, iman čime, iman nešto znanja, a i volje za učit. Service manual u ruke, redovno servisiranje po njemu i nema straja. U 65000 km još niti jedan problem. Sritan san čovik  :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: neven
citajuci ovdi pojedinci imaju problem sa sobom a ne sa serviserima  :misli:

:LOL:

 
  • Like
Reactions: s2r
Vozin Hondu i sa Šagon vrlo korekten odnos, dok san vozija Yamahu isto je bilo i sa P&B. (y)
 
Sago/Ogi i Ami moto u Zadru su amatercine i cudim se da uopce rade. Mogao bih do jutra sa iskustvima.  Negativnim, naravno. Gospodin, ali pravi gospodin i posten covjek koji zna posao je Blazevic u Podstrani. On je za njih Master Joda u popravljanju motora. Rad kvalitetan, cijene prihvatljive. Covjek zna i gotovo, a nadasve pozitivan i posten covjek.
 
Hrvoje Cbr said:
Sago/Ogi i Ami moto u Zadru su amatercine i cudim se da uopce rade. Mogao bih do jutra sa iskustvima.  Negativnim, naravno. Gospodin, ali pravi gospodin i posten covjek koji zna posao je Blazevic u Podstrani. On je za njih Master Joda u popravljanju motora. Rad kvalitetan, cijene prihvatljive. Covjek zna i gotovo, a nadasve pozitivan i posten covjek.

Reci nesto konkretnoa ne pljuc ostali Blaz najbolji.

Blazevic je mestar pravi koji je usto uredno naplati i tu svoju ljubaznost.
E sad ako covik pati od persiranja i motanja u celofan  onda je to.
 
Branko-ST said:
Reci nesto konkretnoa ne pljuc ostali Blaz najbolji.

Blazevic je mestar pravi koji je usto uredno naplati i tu svoju ljubaznost.
E sad ako covik pati od persiranja i motanja u celofan  onda je to.
Potpisujen..

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 
Eto konkretnih stvari koji bi i mene raspizdili  al opet Sago s tim nema veze a naslovljen je .
Barba Blaz je mestar i razmislja tako,voli motore i uvik ce popricat i saslusat i dat savjet
 
meni samo nije jasno zašto si se nakon prvog lošeg iskustva iznova i iznova vraćao kod tog Ogia na servis.
 
Eto i sad te puste Honde sa tim DCT mjenajcem, tko ce to uopce servisirat, jer predpostavljam, da nakon xy km treba bar otvorit DCG, ocistit,podmazat itd. Mogu mislit sta ce sve razni”strucnjaci” napravit s tim. A filozofiranja ce bit kao da su oni ti koji su izumili DCT I to me vecinom odbija od kupovine DCF motora. Mozda je to i jesnostavno, nisam mestar, ali kad znam kako vecina”strucnjaka” radi, cisto sumnjam da ce to ici lagano.
 
nike, nije cvt nego dct
ogi je na dtc-u doktorira a i još neki... pa nije to naučna fantastika :misli: a možda i je za sve osim honde :jesus:
 
aprilliaaa said:
nike, nije cvt nego dct
ogi je na dtc-u doktorira a i još neki... pa nije to naučna fantastika :misli: a možda i je za sve osim honde :jesus:

Mislio jedno pisa drugo ispravljeno, ne trebas mi se beljit radi toga.. Kazes ogi, a netko bas i nije s njim odusevljen, a opet rekla kazala.  Al ako on koji drzi samo garazu( ako je na isto misto ), onda je to da izvnes i ti i ogi nista. Ako je na isto misto i on i radnici se otisli obucit za DCT, onda je ok, i misto nije problem( iako je i dalje premalo)  Opet kazem na misto/ garazu od prije 5-6 g . A kako kazes doktorira, pa jel on skupa sa radnicima bija na neku obuku, ili je doktorira uceci se na tudim motorima. Nista protiv covjeka, al mislim da postoji velika razlika.

Napisa sam da nisam mestar, neki k znam, ali eto o DCT ne znam nista. Znam da ima i dodtani filter, bar na africi ima. Valjda kuzis na sta misilim kad kazem da sam skeptik, da to nasi” strucnjaci” mogu odradit.

Al to je ipak stvar gdje zivimo, pa pusemo i na -50,tj na fakin hladno
 
Tribas vidit kako ti semering promine u zadru  :mrgreen:, poslije tog bude da bas tvoj motor nevalja od svih  :LOL:
 
Neznan zašto al ja mislin da je to stvar balkana.Isto nekih gluposti je bilo u drugim ovlaštenim servisima po Splitu,još kad vidin da mi oko auta švrljaju dica iz srednje ma daj nema šanse da ga dam nekome u koga nemam povjerenja sto posto.Al nije tu ni kriv ni šago,nego jednostavno nema ljudi od povjerenja,svi sa vrimenom postanu drljavi ili in se neda ništa.Tmaxa san rastavia sam i minja remen i kugle,bolje youtub majstor nego puknute kopče na plastikama i svaki put fali neka vida ili nešto.
 
Nike11 said:
Mislio jedno pisa drugo ispravljeno, ne trebas mi se beljit radi toga.. Kazes ogi, a netko bas i nije s njim odusevljen, a opet rekla kazala.  Al ako on koji drzi samo garazu( ako je na isto misto ), onda je to da izvnes i ti i ogi nista. Ako je na isto misto i on i radnici se otisli obucit za DCT, onda je ok, i misto nije problem( iako je i dalje premalo)  Opet kazem na misto/ garazu od prije 5-6 g . A kako kazes doktorira, pa jel on skupa sa radnicima bija na neku obuku, ili je doktorira uceci se na tudim motorima. Nista protiv covjeka, al mislim da postoji velika razlika.

Napisa sam da nisam mestar, neki k znam, ali eto o DCT ne znam nista. Znam da ima i dodtani filter, bar na africi ima. Valjda kuzis na sta misilim kad kazem da sam skeptik, da to nasi” strucnjaci” mogu odradit.

Al to je ipak stvar gdje zivimo, pa pusemo i na -50,tj na fakin hladno
nisan se tebi beljija i to nije beljenje nego zajebancija :jesus:
a mislin...nismo u njemačkoj pa da su servisi servisi, jbga tu smo dismo
DTC je relativno nova stvar od prije par godina i sad pokoji prvi model dođe radi nekih problema...jeli to sve skupa 3-4, 5-6 neznan ali ako ko zna oko toga to su ogi i oli.
a e, svi bi plakali da su servisi ka recimo u njemačkoj...skupo jeee
 
Nike11 said:
Mislio jedno pisa drugo ispravljeno, ne trebas mi se beljit radi toga.. Kazes ogi, a netko bas i nije s njim odusevljen, a opet rekla kazala.  Al ako on koji drzi samo garazu( ako je na isto misto ), onda je to da izvnes i ti i ogi nista. Ako je na isto misto i on i radnici se otisli obucit za DCT, onda je ok, i misto nije problem( iako je i dalje premalo)  Opet kazem na misto/ garazu od prije 5-6 g . A kako kazes doktorira, pa jel on skupa sa radnicima bija na neku obuku, ili je doktorira uceci se na tudim motorima. Nista protiv covjeka, al mislim da postoji velika razlika.

Napisa sam da nisam mestar, neki k znam, ali eto o DCT ne znam nista. Znam da ima i dodtani filter, bar na africi ima. Valjda kuzis na sta misilim kad kazem da sam skeptik, da to nasi” strucnjaci” mogu odradit.

Al to je ipak stvar gdje zivimo, pa pusemo i na -50,tj na fakin hladno

Nakon šta sam ovo pročita poželim opet otić na sate hrvatskog jezika.
 
Narucio motor jos u drugom mjesecu - kao u nicku - kod doticnog zastupnika.

Motor jos uvijek nije stigao, ali najgore je to sto uopce nemaju pojma kada bi motor mogao stici. Niti okvirno ne mogu dati odgovor. Receno je bilo 5.mjesec, pa 6. Koji je na izmaku, a ja i dalje nemam nikakvu informaciju...
Ne krivim zastupnika, ali ovo si nebi smjeli dopustati iole ozbiljni trgovci...