Pinta 001 JA
Well-known member
ŽALOSNO!!!
Da žalosno, ali istinito je, da u Hrvatskoj postoji moto klub koji je prošle godine navršio 100 godina neprekidnog postojanja i djelovanja. Klub osnovan 1921ve godine koji je preživio 3 države i sad još uvijek funkcionira u četvrtoj. Čak je u onoj prošloj SFRJ bio MOTO KLUB, a ne moto sekcija nekog AMDa (ili ti Auto Moto Društva za one koji neznaju kaj znači AMD) i tome slično (što je sve već u ono vrijeme postojalo i kako se zvalo).
Čekao sam cijelu prošlu godinu hoće li se netko sjetiti da spomene nešto u svezi, a glede te obljetnice u medijima, ili da čujem hoće li netko iz kluba istupiti u javnost nekom prigodnom objavom u svezi, a glede takve obljetnice i . . . . . . . NIŠTA.
Nekoliko puta prošle sam godine osobno razgovarao sa urednicima i novinarima Moto Pulsa i Motorevije da naprave neki članak o tome, jer tako nešto je stvarno vrijedno spominjanja i pažnje u javnosti, a kamo li u medijima koji se bave motociklizmom. Mislim da im je propust ne napisati nešto o takvoj temi neoprostiv, ako se več diče time da su mediji koji se bave isključivo motociklizmom i svime vezanim uz temu motocikala, ljudi koji ih voze, moto opreme, događanja vezanih uz motocikle i motocikliste itd. isl. i i i i.
Možda, možda, možda je unutar kluba i bila neka proslava (ako je nisam čuo da je bila). No bila ili ne nevjerojatno je (barem meni) da nikog od vodećih ljudi u klubu nije bilo baš nimalo briga da se negdje tako nešto ne objavi i da se ne pozovu predstavnici medija na neki domjenak ili da im se da neka izjava u kojoj bi se malo ispričalo o bogatoj povijesti kluba.
A zašto je bitno tako nešto objaviti?
Zato što veeeeeelika većina ljudi koji su danas članovi raznih moto klubova (i koji nisu članovi, a voze motore) pojma nema da taj klub uopće postoji (jer njegovi članovi ne nose prslučiće).
Zato što je to jedan od najstarijih moto klubova u Europi.
Zato što su njegovi članovi predstavljali i predstavljaju našu zemlju na raznim međunarodnim natjecanjima i moto druženjima.
Zato što je za vrijeme Domovinskog rata pokojni Vilko Sever donirao motocile i osnovana je moto jedinica koja je služila za izviđanja i kao kurirska služba.
Zato što su njegovi članovi ostvarili nebrojene sportske uspjehe.
Zato što je to stvar opće moto kulture.
Zato što, zato što, zato i tisuće puta zato u 100 godina postojenje.
Bio sam član 1 HMK Zagreb gotovo 20 godina. Bez obzira na to što trenutno nisam, ma da uopće i nisam bio član, nego samo pristojan, te relativno pismen i kulturan čovjek kojeg interesira sve vezano uz motore, koji voli i vozi motore, žao mi je da se takvo što baš nigdje ne spomene.
Nije mi namjera ništa više pisati i komentirati sadašnje stanje u klubu i što se sve tamo izdogađalo od 1991ve od kad sam bio član kluba. Ne želim (niti imam vremena) ovdje i sada pisati o samoj povijesti kluba. Istražite ju sami ako vas interesira. Možda čak netko od prozvanih medija nešto i napiše o tome da bi se barem malo iskupio za propust NE SPOMINJANJA STOGODIŠNJICE 1 HMK ZAGREB. A možda (u što sumnjam, no nikad ne reci nikad) i sam napišem nešto o tome.
Samo sam želio da se ta godišnjica bar negdje spomene jer jednostavno mislim da se u današnje šugavo vrijema mora ponekad spomenuti nešto dobro.
A dobro je što je uprkos svemu 1 HMK Zagreb još uvijek tu i još uvijek postoji.
1 HMK ZAGREB JE ČUVAR JEDNE VRIJEDNE TRADICIJE, KOLJEVKA JE MOTOCIKLIZMA U HRVATSKOJ (bez obzira kakvo je njegovo trenutno stanje) I KAO TAKVOG GA TREBA CJENITI, POŠTOVATI, SPOMINJATI I ČUVATI.
SRETNA STOGODIŠNJICA!!!!!!!!
Da žalosno, ali istinito je, da u Hrvatskoj postoji moto klub koji je prošle godine navršio 100 godina neprekidnog postojanja i djelovanja. Klub osnovan 1921ve godine koji je preživio 3 države i sad još uvijek funkcionira u četvrtoj. Čak je u onoj prošloj SFRJ bio MOTO KLUB, a ne moto sekcija nekog AMDa (ili ti Auto Moto Društva za one koji neznaju kaj znači AMD) i tome slično (što je sve već u ono vrijeme postojalo i kako se zvalo).
Čekao sam cijelu prošlu godinu hoće li se netko sjetiti da spomene nešto u svezi, a glede te obljetnice u medijima, ili da čujem hoće li netko iz kluba istupiti u javnost nekom prigodnom objavom u svezi, a glede takve obljetnice i . . . . . . . NIŠTA.
Nekoliko puta prošle sam godine osobno razgovarao sa urednicima i novinarima Moto Pulsa i Motorevije da naprave neki članak o tome, jer tako nešto je stvarno vrijedno spominjanja i pažnje u javnosti, a kamo li u medijima koji se bave motociklizmom. Mislim da im je propust ne napisati nešto o takvoj temi neoprostiv, ako se več diče time da su mediji koji se bave isključivo motociklizmom i svime vezanim uz temu motocikala, ljudi koji ih voze, moto opreme, događanja vezanih uz motocikle i motocikliste itd. isl. i i i i.
Možda, možda, možda je unutar kluba i bila neka proslava (ako je nisam čuo da je bila). No bila ili ne nevjerojatno je (barem meni) da nikog od vodećih ljudi u klubu nije bilo baš nimalo briga da se negdje tako nešto ne objavi i da se ne pozovu predstavnici medija na neki domjenak ili da im se da neka izjava u kojoj bi se malo ispričalo o bogatoj povijesti kluba.
A zašto je bitno tako nešto objaviti?
Zato što veeeeeelika većina ljudi koji su danas članovi raznih moto klubova (i koji nisu članovi, a voze motore) pojma nema da taj klub uopće postoji (jer njegovi članovi ne nose prslučiće).
Zato što je to jedan od najstarijih moto klubova u Europi.
Zato što su njegovi članovi predstavljali i predstavljaju našu zemlju na raznim međunarodnim natjecanjima i moto druženjima.
Zato što je za vrijeme Domovinskog rata pokojni Vilko Sever donirao motocile i osnovana je moto jedinica koja je služila za izviđanja i kao kurirska služba.
Zato što su njegovi članovi ostvarili nebrojene sportske uspjehe.
Zato što je to stvar opće moto kulture.
Zato što, zato što, zato i tisuće puta zato u 100 godina postojenje.
Bio sam član 1 HMK Zagreb gotovo 20 godina. Bez obzira na to što trenutno nisam, ma da uopće i nisam bio član, nego samo pristojan, te relativno pismen i kulturan čovjek kojeg interesira sve vezano uz motore, koji voli i vozi motore, žao mi je da se takvo što baš nigdje ne spomene.
Nije mi namjera ništa više pisati i komentirati sadašnje stanje u klubu i što se sve tamo izdogađalo od 1991ve od kad sam bio član kluba. Ne želim (niti imam vremena) ovdje i sada pisati o samoj povijesti kluba. Istražite ju sami ako vas interesira. Možda čak netko od prozvanih medija nešto i napiše o tome da bi se barem malo iskupio za propust NE SPOMINJANJA STOGODIŠNJICE 1 HMK ZAGREB. A možda (u što sumnjam, no nikad ne reci nikad) i sam napišem nešto o tome.
Samo sam želio da se ta godišnjica bar negdje spomene jer jednostavno mislim da se u današnje šugavo vrijema mora ponekad spomenuti nešto dobro.
A dobro je što je uprkos svemu 1 HMK Zagreb još uvijek tu i još uvijek postoji.
1 HMK ZAGREB JE ČUVAR JEDNE VRIJEDNE TRADICIJE, KOLJEVKA JE MOTOCIKLIZMA U HRVATSKOJ (bez obzira kakvo je njegovo trenutno stanje) I KAO TAKVOG GA TREBA CJENITI, POŠTOVATI, SPOMINJATI I ČUVATI.
SRETNA STOGODIŠNJICA!!!!!!!!