Tražim specifičan motor starije generacije

Čaura

New member
Pozdrav...

Gledam možda kupiti specifičan motor starije generacije (prije ubrizgavanja), pa ako imate koji dobar savjet...

1. Mora bit japanac
2. Mora bit 4 cilindra
3. Mora bit karburator
4. Mora bit oko 1000ccm
5. Mora bit oklopljen (nikakav naked)
6. Bilo bi poželjno da ne razvija snagu linearno (zabavnije kad poludi u višim okretajima)
7. S obzirom da sam visok, ne smi bit R-motor
8. Mora bit šta bliže R-motoru ili sport-toureru da me ne slomi dok vozim
9. Nikakvi chopperi, enduri, nakedi, gold wingovi i slično
10. Rado bih da nije svinja od 260+ kg
11. Praktički tražim motor veće kubikaže koji pruža udobnost višoj osobi i ima onaj fun-factor 600ica koje treba vrtit u više okretaje, kojeg se može bacat u zavoje, zastrugat štafnu, i sl.

Karburator zato jer ovi s ubrizgavanjem rade pre savršeno, a to mi je dosadno i bezveze. Volim kad nepravilno brljaju i imaju karakter.
Inače općenito smatram da su svi novi motori dosadni, bezlični, bezkarakterni i bezdušni.
U srcu su motori 90ih i ranih 2000ih sa karburatorima, svojim posebnim karakterom, mušicama i nepravilnostima.

Neki od motora koji su meni pali na pamet, pa su me drugi odgovorili od njih iz sljedećih razloga:

CBR1100XX - navodno neudoban i pre agresivna poza sjedenja
CBR 954RR - EFI smeće
ZZR1100 - navodno svinja, ne voli se bacat u zavoje i pre linearno razvija snagu
ZZR1200 - isto


Hvala ✌️
 
Last edited:
Mislim da ces morati nekakav kompromis tu napraviti i zrtvovati barem jednu od stavki. Ako zrtvujes ovaj karburator, ja bih ti GSX1250FA preporucio ili mozda cak Hayabusu. Koliki ti je budzet u stvari?
 
Ne smije biti R i mora imat karburatore a stavio si 954 na listu koji ima EFI !!!!🙄
Sinko ni sam ne znas sto hoces!!!!

A to da su novi motori bezlicni i dosadni ne bih pricao da si provozao koji…🙄🙄
Aj moj covik pomalo i nek ti je sa srecom trebat ce ti!!!!
 
Ako ti sam ne znaš što želiš,iluzorno je očekivati da ćeš prihvatiti nečiji savjet ili preporuku.,jer tvoje su konstatacije sve do jedne pod Navodno.Sve hilhadarke imaju svoje čari a razlika od 600 i 1000 ccm je samo 400.Zato ,ne slušaj previše pametovanja ,nego odluči kako ti srce govori.I kreni.Sretno.Zapamti ,ni jedna hiljadarka i iznad nisu igračke .
 
meni se cini da vecina uvjeta diskvalificira onaj iduci ili prethodni :unsure:
 
Pozdrav...

Gledam možda kupiti specifičan motor starije generacije (prije ubrizgavanja), pa ako imate koji dobar savjet...

1. Mora bit japanac
2. Mora bit 4 cilindra
3. Mora bit karburator
4. Mora bit oko 1000ccm
5. Mora bit oklopljen (nikakav naked)
6. Bilo bi poželjno da ne razvija snagu linearno (zabavnije kad poludi u višim okretajima)
7. S obzirom da sam visok, ne smi bit R-motor
8. Mora bit šta bliže R-motoru ili sport-toureru da me ne slomi dok vozim
9. Nikakvi chopperi, enduri, nakedi, gold wingovi i slično
10. Rado bih da nije svinja od 260+ kg
11. Praktički tražim motor veće kubikaže koji pruža udobnost višoj osobi i ima onaj fun-factor 600ica koje treba vrtit u više okretaje, kojeg se može bacat u zavoje, zastrugat štafnu, i sl.

Karburator zato jer ovi s ubrizgavanjem rade pre savršeno, a to mi je dosadno i bezveze. Volim kad nepravilno brljaju i imaju karakter.
Inače općenito smatram da su svi novi motori dosadni, bezlični, bezkarakterni i bezdušni.
U srcu su motori 90ih i ranih 2000ih sa karburatorima, svojim posebnim karakterom, mušicama i nepravilnostima.

Neki od motora koji su meni pali na pamet, pa su me drugi odgovorili od njih iz sljedećih razloga:

CBR1100XX - navodno neudoban i pre agresivna poza sjedenja
CBR 954RR - navodno slično kao i Blackbird
ZZR1100 - navodno svinja, ne voli se bacat u zavoje i pre linearno razvija snagu
ZZR1200 - isto


Hvala ✌️
Yamaha Thunderace

😎
 
Ne smije biti R i mora imat karburatore a stavio si 954 na listu koji ima EFI !!!!🙄
Sinko ni sam ne znas sto hoces!!!!

A to da su novi motori bezlicni i dosadni ne bih pricao da si provozao koji…🙄🙄
Aj moj covik pomalo i nek ti je sa srecom trebat ce ti!!!!

Većina osoba koja sanja o tim starijim motorima iz '90ih koji su većini mokri san se neugodno iznenadi kad ih ozbiljnije provoza. Tehnologija napreduje i shvatiš da su sve te priče starije ekipe o tim motorima neutemeljene jer se nije znalo za bolje.
 
Mislim da ces morati nekakav kompromis tu napraviti i zrtvovati barem jednu od stavki. Ako zrtvujes ovaj karburator, ja bih ti GSX1250FA preporucio ili mozda cak Hayabusu. Koliki ti je budzet u stvari?
Ima je prijatelj Bandita...nije mi nešto.
Budžet je do €7-8000
 
Ne smije biti R i mora imat karburatore a stavio si 954 na listu koji ima EFI !!!!🙄
Sinko ni sam ne znas sto hoces!!!!

A to da su novi motori bezlicni i dosadni ne bih pricao da si provozao koji…🙄🙄
Aj moj covik pomalo i nek ti je sa srecom trebat ce ti!!!!
U pravu si, mislia sam da to smeće ima karburatore. Evo maknuto.
Provoza sam ih ja dovoljno da znam da to neću.